Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1 (2018)
Collapse
X
-
-
Ik blijf er bij "dat" Audi beter de nieuwe A1 als "A2" in de markt had moeten zetten, om zo doende ruimte te maken voor een meer betaalbare kleinere Audi A1, op bijvoorbeeld VW up! basis.
Dan hadden ze ook nog kunnen kiezen voor bv alleen een A1 e-tron, Skoda komt in 2019 met een nieuwe e-Citygo met betere Accu's dan in de e-up! en 270 Km actieradius volgens WLTP.
Alleen is een elektrische auto natuurlijk gelijk weer een stuk duurder.
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZiet er speciaal uit die Audi A1. Vooral speciaal blauw
Zou niet mijn keuze zijn.There are Pretenders among us.....
Comment
-
There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenhoe lang is de nieuwe A1 nu al leverbaar ?
Ik geloof dat ik er tot nu nog maar 2 ben tegengekomen.
En ik zie er ook maar bar weinig van rond rijden.
Het is een verbetering t.a.v. het vorige model, maar daar is ook alles mee gezegd.
Verder is het ding veel te duur, voor wat je er voor krijgt.There are Pretenders among us.....
Comment
-
OPGEHOOGD
AUDI A1 CITYCARVER GEPRESENTEERD
Audi heeft een nieuw lid aan de familie van de A1 toegevoegd. We maken kennis met de A1 Citycarver.
Een opgehoogde Audi A1 is er nooit geweest, maar toch is de komst van deze hoog op zijn potende staande hatchback geen complete verrassing. Eerder dook namelijk al eens een reeks foto's op van een ingepakte én avontuurlijk op zijn wielen staande A1, een auto die we destijds omschreven als A1 'Allroad'. Vandaag wordt de A1-familie officieel uitgebreid met het model: de A1 Citycarver.
De vraag der vragen is natuurlijk: hoeveel meer bedraagt de bodemspeling van deze opgehoogde A1. Welnu: 4 centimeter. 3,5 centimeter komt voor rekening van het aangepaste onderstel. De resterende 0,5 centimeter komt door de standaard 17-inch wielen die onder de A1 staan. Daarnaast heeft de auto aangepaste bumpers rondom, maar dat is niet het enige. Audi geeft de A1 Citycarver namelijk een aangepaste grille, een lager geplaatst achthoekig exemplaar dat we kennen van de Q-modellen van het merk. Daarnaast is de honingraatgrille in het matzwart uitgevoerd. Rond de wielkasten en bij de dorpels zien we opzetstukken, kunststof delen die nu eens niet in het zwart zijn uitgevoerd. Wil je die delen wel in het zwart? Ga dan voor het Black Stylingpakket Een dakspoiler die normaal gesproken in het S-line-pakket zit, is standaard. In het interieur blijven de aanpassingen beperkt tot de uitstroomopeningen van de ventilatie, de middenconsole en de portieren. Deze zijn namelijk afgewerkt met mint-, koper- of oranjekleurige sierdelen.
De A1 Citycarver is vanaf half augustus de bestellen. Prijzen volgen in een later stadium. In de herfst staat de auto bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment