Nog een extra vraag... heb je sowieso auto-hold op een automaat in de q3 of moet je daarvoor een optie nemen? ( auto-hold bedoel ik als je remt aan rood licht dat je niet constant op de rem moet blijven staan)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorkooken Bekijk BerichtenNog een extra vraag... heb je sowieso auto-hold op een automaat in de q3 of moet je daarvoor een optie nemen? ( auto-hold bedoel ik als je remt aan rood licht dat je niet constant op de rem moet blijven staan)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Wegrijhulp is standaard op een Q3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorkooken Bekijk Berichten
Bedankt...vond het al raar dat je daarvoor een optie moest nemen....Maar als de Audi verkoper het zegt begin je toch te twijfelen...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Héél mooie wagen alleen jammer dat ze die e’s enkel in voorwielaandrijving aanbieden.
Is niet anders dan bij een Volvo XC 40, daar zijn de hybride’s ook maar enkel met voortractie leverbaar.
Die Hill descent zou je nog kunnen overwegen (kost niet zo heel veel) omdat die waarschijnlijk wat extra elektrische energie zal genereren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorkooken Bekijk BerichtenPre-heat is dus niet voorzien op een Q3 Hybrid (TFsi e)... dit is echt wel een zware misser van audi... (alle andere fabrikanten hebben dit wel)
Is inderdaad echt wel een gemiste kans om dat te voorzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe Q3 is zo één van de weinige auto's die er in basistrim ook nog best OK uit ziet, vind ik.
Als ik voor hybride ga, volgend jaar, zou de Sportback ook nog wel's op mijn wensenlijstje kunnen komen met een S pakket.
Leaser ook, neem ik aan?
Wel straf dat ze nog een diesel kan nemen dan.
Ze heeft maar 2 weekjes met de A rond gebold, was een overgangswagenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBegrijp ik niet goed... diesel kost haar toch ook extra?Bedoel maar als ze tegenwoordig niet krijgen wat ze willen dat ze ergens anders gaan waar het budget groter is
Ik weet ook niet waarom zij een diesel kreeg. Ik zal het haar eens vragen als ik terug ben uit Polen. Ze werkte tot voor kort voor de VAB en had daar een 3008Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Deze Q3 Sportback staat hier in de garage. Knapper dan de gewone, ziet er veel groter en gespierder uit.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment