Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Jammer genoeg niet op de sportback kunnen wachten, en waarschijnlijk was die ook buiten mijn budget gevallen, maar gisteren een Q3 35tdi S tronic besteld.

Als alles goed gaat, heb ik hem begin december ergens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Jammer genoeg niet op de sportback kunnen wachten, en waarschijnlijk was die ook buiten mijn budget gevallen, maar gisteren een Q3 35tdi S tronic besteld.

Als alles goed gaat, heb ik hem begin december ergens.
        Congratzz! Mooie keuze! Kleur?
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Audi Q3 Advanced Business 35tdi S-Tronic.
          Floret zilver
          Platinum pack
          Omvat naast de elementen van het Pack Business Plus:
          Metaalkleur (met uitzondering van kristaleffect, S line en à la carte
          kleuren)MMI Navigatie PlusAudi virtual cockpitAudi Connect
          Navigatie & Infotainment (3 jaar)Acoustic Parking System vooren
          achteraan
          - Verkeersbordenherkenning Kofferklep met elektrische opening /
          sluiting
          - Snelheidsregelaar Met leder bekleed multifunctiestuur plus in 3-
          spakendesign Interieur in leder en kunstleder Verwarmbare zetels
          voorin Binnenspiegel met automatische dag/nacht
          functie Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en
          inklapbaar Neerklapbare achterbank Plus (40/20/40) met
          middenarmsteun
          ook de volgende uitrusting: Audi virtual cockpit Plus (als een
          upgrade van de Audi virtual cockpit)
          - LED koplampen incl. LED achterlichten en dynamische
          knipperlichten achteraan Achteruitrijcamera Lichtmodule 1
          Verduisterde achterruiten.
          Wegklapbare trekhaak.

Voor mij zit er alles op wat moet.
          We gaan nog proberen om de Alcantara sportzetels er bij te krijgen, maar da's nog even onder voorbehoud.

Comment

No Quattro?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              No Quattro?
              Vermoedelijk wegens de CO2. Want die gaat bij Quattro serieus de hoogte in.

Comment

Inderdaad quattro heeft een CO2 vanaf 146gr, en we zijn gelimiteerd op 145 hier in het bedrijf

Moet wel zeggen dat ik 4x4 nog nooit écht nodig heb gehad, zelfs met een paardentrailer er achter.
                Je moet soms wel eens anticiperen en niet op de meest drassige ondergrond rijden natuurlijk, maar tot nu toe altijd OK geweest met 2wd

Het zou zeker een nice to have geweest zijn anders, vandaar dat ik ook nog de Karoq Scout heb overwogen.
                Maar de betere afwerking en toch wel leuker rijgedrag van de Q3 hebben me over de streep getrokken.

Comment

De Configurator van Audi laat trouwens toch ook wel wat te wensen over, vind ik.

De Alcantara sportzetels die in de configurator getoond worden, lijken totaal niet op diegene die er effectief in staan.
                  Die uit de configurator zijn die van de A4 van de vorige generatie nog ...

Comment

Leuke configuratie, aangename wagen om mee te rijden met die TDI, was zelf verrast door de kofferruimte die groter is dan je zou denken. Heb je nog met andere wagens proefgereden?

Comment

De Configurator van Audi laat trouwens toch ook wel wat te wensen over, vind ik.
                      Als ik zo regelmatig wat configurators gebruik, laten de meesten wel de wensen over van de Duitsers. De fransen hebben weinig keuzes en die zijn in orde, maar bij de Duitsers zijn dat enorme lijsten en dit niet met dat compatibel, bla bla bla. Daar moet ge echt voor langs de garage gaan om 100% zeker te zijn.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door contextbinder Bekijk Berichten
                          Leuke configuratie, aangename wagen om mee te rijden met die TDI, was zelf verrast door de kofferruimte die groter is dan je zou denken. Heb je nog met andere wagens proefgereden?
                          Daar buiten heb ik nog proef gereden met een Volvo XC40 en een Peugeot 508

Verslagjes staan wel ergens te lezen in het topic van mijn XC60

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Toch wel een knappe verschijning deze. Toch net nog ietsje minder banaal dan de gewone Q3

Comment

Als ik überhaupt zo'n Q3 Sportback zou overwegen, dan alleen als RS Q3 met 5 cilinder.
                              There are Pretenders among us.....
                              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

2020 Audi RS Q3 Sportback Aims To Be The Sexier RS Q3.

There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Ik had de sportback toch ook nog even laten configureren, omdat ik hem toch wel wat sexier vind dan het normale model.
                                  Maar dan moet ik het Platinum pakket laten vallen en vervangen door een gewoon bussiness pakket, omdat ik hem dan alleen maar in shadowlook zou willen.

no go dus.

Comment

Ik had de sportback toch ook nog even laten configureren, omdat ik hem toch wel wat sexier vind dan het normale model.
                                    Maar dan moet ik het Platinum pakket laten vallen en vervangen door een gewoon bussiness pakket, omdat ik hem dan alleen maar in shadowlook zou willen.

no go dus.
                                    Snap het niet goed. Met de GLC hetzelfde. Auto kost zowat €4000 meer en ge krijgt er minder ruimte voor in de plaats Maar natuurlijk wel mooiere looks.

Comment

Zoiets heet marketing zeker? ;-)

Comment

Zoiets heet marketing zeker? ;-)
                                        Enkel jammer dat die marketing niet in mijn budget past
                                        Moest ik ne GLC erin krijgen, zou het sowizo de gewone worden ivm kofferruimte. Maar vind de coupé een pak mooier. Ne maat van mij heeft ne zwarte GLC Coupé met zelfs die sidesteps onderaan en bruin leder interieur. Zoals hij hem heeft, wil ik hem direct. Maar vorige skivakantie nog veel in mijn skibox moeten bijsteken omdat het bij hem niet in de koffer ging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Snap het niet goed. Met de GLC hetzelfde. Auto kost zowat €4000 meer en ge krijgt er minder ruimte voor in de plaats Maar natuurlijk wel mooiere looks.
                                          Zijn boutique-cars hé. Kosten altijd een pak meer, zie maar naar de Evoque en een XC40.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X