Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mogen ze direct afzetten in eender welke kleur, enkel binnenkant van die uitlaten stoort me wel.
Als je er hier in België €70.000+ voor over hebt gaan ze dat zeker direct willen doen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Als je er hier in België €70.000+ voor over hebt gaan ze dat zeker direct willen doen.
In Nederland praat je gewoon over een basis prijs vanaf € 103K+ voor RS Q3 en richting de €106K voor de RS Q3 SB, en dan staat hij nog niet op kenteken en voor je deur, want dan komt er al € 2K bij.
Als ik klaar ben met er wat bijklikken zit ik op grof weg € 127K.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
In Nederland praat je gewoon over een basis prijs vanaf € 103K+ voor RS Q3 en richting de €106K voor de RS Q3 SB, en dan staat hij nog niet op kenteken en voor je deur, want dan komt er al € 2K bij.
Als ik klaar ben met er wat bijklikken zit ik op grof weg € 127K.
WTF!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
In UK rond de 55.000 en daar zit alles al op van opties. Jammer van die Brexit.
Het is inderdaad niet de moment om daar nog een bestelling te plaatsen vrees ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het OPF verhaal zal wel de nodige beperkingen geven m.b.t. tuning vermoed ik.
Ik zou zeggen : TTE700 Hybrid Turbo, Eventuri Air Intake Gen 3, Wagner Evo 3 Intercooler, dan een remap, en dan kijken wat er uit komt. (600+ ??)
The Audi RSQ3 Sportback is surely one of the best sporty SUVs. In this review, Rory finds out that it’s practical, fast, attractive, and for some people, fai...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
The brand new 2020/21 Audi RSQ3 Sportback is a gorgeous car from every angle. The Coupé-SUV, looking like a mini Lamborghini Urus, sings beautifully with it’...
Waar de vorige RS Q3 in de juiste kleurstelling nog kon opgaan in de massa, geldt dat voor deze generatie bepaald niet meer. Zeker niet als Sportback die met...
De Audi RS Q3 is terug. Nieuw, sneller en dikker dan ooit. Mét die heerlijke vijfcilinder een echt pretpakket. Wouter glibbert over een ijsmeer met deze dikk...
Comment