Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q3 (2018)
Collapse
X
-
Zo eentje zie ik nog zitten maar dan in silver om de chrom en de rooster visueel te verzachten. Donkere contrastdelen zijn dan ok.
wel zal het kostenplaatje vlug oplopen, ook start men met 33.000 euro’s. Tel maar minstens 15000 euro’s aan opties en pakketten, als het niet de 20000 bereikt. Met alle toffe snufjes zal de prijs zelfs richting 60.000 gaan, maar dat is ook het geval bij de concurrenten, nml Volvo en Jaguar.
Veel voor een nogal bescheiden auto in volume. Het verschil met het groter model is dan meer zo groot ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenMooi! Zeker in dat oranje! Enkel jammer van de uitlaat.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Echt een mooie kleur : Pulsoranje
Last edited by The Pretender; 13/08/2018, 00:22.There are Pretenders among us.....
Comment
-
In Real Life foto's lijkt dat oranje toch niet zo heel mooi.
Neuer Audi Q3 (2018.) : Erste Testfahrt, Neuer Q3 wächst zum Familienauto.
https://www.autozeitung.de/neuer-audi-q3-194944.html
There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIn Real Life foto's lijkt dat oranje toch niet zo heel mooi.
Neuer Audi Q3 (2018.) : Erste Testfahrt, Neuer Q3 wächst zum Familienauto.
https://www.autozeitung.de/neuer-audi-q3-194944.html
Ik hou er wel van, maar ik zou het nooit in België kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenToch wel een mooie SUV aan de buitenkant.
Interieur vind ik een beetje spacy. Die middenconsole vind ik helemaal niet geslaagd eigenlijk.
Waarom in Godsnaam toch nog zo'n grote pook op een automaat?
Wel benieuwd naar de prijzen onderhand. Die zullen weer wel niet van de poes zijnThere are Pretenders among us.....
Comment
Comment