Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik volg je volledig in je redenering. Zeker wat het interieur betreft. De 508, die ik ook getest heb, vond ik top op dat vlak.

Probleem bij die PSA SUV's is dat je al naar de zwaarste motorisatie moet gaan, vooraleer ze een beetje mogen trekken.
    Anders was voor mij de DS7 of de 5008 ook zeker een kandidaat geweest.
    Maar met de 2 liter diesel, wordt die in leasing opeens veel te duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Precies daarom wil ik dus net geen ACC.
      Ben zo met onze CFO zijn X5 al een paar keer mee naar Polen gereden. En laatste keer heb ik hem echt gevraagd om het af te zetten.
      Ik werd er echt wagenziek van.
      Komt me héél bekend voor. Mijn vrouw had dat ook bij het op ACC rijden met met een test Lexus 300h destijds. Zij wordt nooit wagenziek want kan zelfs lezen in een rijdende auto maar dat yo-yo-rijden was er te veel aan.
      Hemeltergend of tenenkrommend, wat je zelf wil.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik volg je volledig in je redenering. Zeker wat het interieur betreft. De 508, die ik ook getest heb, vond ik top op dat vlak.

Probleem bij die PSA SUV's is dat je al naar de zwaarste motorisatie moet gaan, vooraleer ze een beetje mogen trekken.
        Anders was voor mij de DS7 of de 5008 ook zeker een kandidaat geweest.
        Maar met de 2 liter diesel, wordt die in leasing opeens veel te duur.
        Al 1 keer de 5008 gebruikt om naar het containerpark te gaan met wat prullen op de aanhanger en daar is die duidelijk niet voor gemaakt
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Wat ik zo raar vind, is het verschil in max aanhangergewicht tussen de verschillende types.

Als ik het goed voorheb, is het bij de 3008, 1300 kg, bij de 5008, 1400kg en bij de 508, 1500 kg, voor dezelfde motorisatie en versnellingsbak.

De DS7 15d automaat, mag zelfs maar 1200kg trekken.

Mijn paardjes ga ik er in ieder geval niet achter hangen ;-)

Comment

Wat ik zo raar vind, is het verschil in max aanhangergewicht tussen de verschillende types.

Als ik het goed voorheb, is het bij de 3008, 1300 kg, bij de 5008, 1400kg en bij de 508, 1500 kg, voor dezelfde motorisatie en versnellingsbak.

De DS7 15d automaat, mag zelfs maar 1200kg trekken.

Mijn paardjes ga ik er in ieder geval niet achter hangen ;-)
            Zou het niet met het gewicht van de wagen zelf te maken hebben of zo? Als ik daar kijk naar 5008 nu en XC60 vroeger dan bevestigd dat gewicht mijn gevoel dat alles aan de Volvo sterker is van materialen.

Onze 5008 mag maar 750, ge kunt beter die paarden daar voor hangen
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Gewicht speelt mee, maar vooral de motor/aandrijflijn combinatie, is doorslaggevend. Vandaar dat ik de PSA policy niet goed begrijp.

Q3 35tdi mag 2 ton bv
              X1 18d mag 1800 kg
              Mijn huidige XC60 D3 mag ook "maar" 1800 kg, wat voor zijn eigen gewicht, vrij weinig is.

Welke motorisatie heb je dan op je 5008?
              750 kg Zal waarschijnlijk het ongeremde gewicht zijn.

Comment

Gewicht speelt mee, maar vooral de motor/aandrijflijn combinatie, is doorslaggevend. Vandaar dat ik de PSA policy niet goed begrijp.

Q3 35tdi mag 2 ton bv
                X1 18d mag 1800 kg
                Mijn huidige XC60 D3 mag ook "maar" 1800 kg, wat voor zijn eigen gewicht, vrij weinig is.

Welke motorisatie heb je dan op je 5008?
                750 kg Zal waarschijnlijk het ongeremde gewicht zijn.
                1.2 benzine met automaat.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'15 Volvo XC60 D3

Comment

• Kersverse RS Q3 in het wild.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                  There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Last edited by The Pretender; 24/12/2019, 00:45.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

•  

Comment

Comment

Comment

• Audi verwacht dat 60% van de RS Q3 kopers voor de Sportback versie zullen gaan kiezen. (Typo Correction)
                              Last edited by The Pretender; 24/12/2019, 12:25.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Audi verwacht dat 60% van de RS Q3 kopers voor de Sportback versie zullen geen kiezen.
                                  Deze samen met een T-Rock R :love:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

Comment

• Mogen ze direct afzetten in eender welke kleur, enkel binnenkant van die uitlaten stoort me wel.

Comment

• Come again ?

Comment

Working...
                                          X