Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Milan Red (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Milan Red (2018)

OOSTENRIJKSE AMBITIE

MILAN AUTOMOTIVE PRESENTEERT 'MILAN RED'

Het hagelnieuwe Milan Automotive heeft zijn eerste supercar gepresenteerd. De eerstgeborene draagt de naam Milan Red.

In het Oostenrijkse Leobersdorf heeft zich een kleine en nieuwe supercarfabrikant gevestigd: Milan Automotive. Het bedrijf stelt vandaag zijn eerste model aan de wereld voor: de Milan Red.

De Milan Red is een opmerkelijk gelijnde supercar die met name aan de voorzijde afwijkt van wat we momenteel op designtechnisch gebied tegenkomen in de hogere lagen van de sportieve autowereld. Enorme koelopeningen en gebogen vormen bepalen hier het beeld, wulpse vormen die ook aan de achterzijde terugkeren onder de led-verlichting.

Zoals gebruikelijk bij start-ups, blaast ook Milan Automotive hoog van de toren over indrukwekkende vermogens. Zo zou de 4,73 meter lange achterwielaangedreven Milan Red slechts 1.300 kilo wegen en moet hij dankzij een 1.325 pk sterke 6,2-liter grote V8 in 2,47 tellen vanuit stilstand naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De topsnelheid moet dankzij die van maar liefst vier turbo's voorziene achtcilinder op 400 km/h liggen. Schakelen geschiedt door middel van een zeventraps automaat met dubbele koppeling.

Milan Automotive zegt 99 exemplaren te gaan bouwen die stuk voor stuk zo'n 2 miljoen euro moeten kosten. 18 kopers zouden zich al gemeld hebben.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zou eigenlijk eens willen weten hoeveel van die karren met kleine oplages om de haverklap in panne vallen

Comment

Bwa, als ge 2 miljoen Euro kunt neerleggen voor een auto kan er nog wel een lidmaatschap af bij een pechverhelpingsdienst.

Comment

Milan Red en dat ziet wit...
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
            Milan Red en dat ziet wit...
            was ook het eerste wat bij me opkwam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Bwa, als ge 2 miljoen Euro kunt neerleggen voor een auto kan er nog wel een lidmaatschap af bij een pechverhelpingsdienst.
              ja dat wel, maar vraag me eerder zoiets af als : als je weet hoeveel kabeltjes, darmpjes, connectortjes, scherpe kanten, bewegende delen, hete delen etc.. er zijn dan moet er vroeg of laat iets mislopen en ik zou graag eens weten bij dergelijke auto's hoeveel er defect raakt, kapot schuurt, losrammelt enzoverder

Comment

Als ik zie hoeveel Ferrari's en Lambo's spontaan in de fik vliegen zal het aantal pannes wel vrij hoog liggen. Wagens worden wsl ook pittig gereden.

Comment

Ik zou het spectaculair gevonden hebben, moest die nu met een bruikbare elektrische variant gekomen zijn om Tesla de loef af te steken.
                  Hier heb ik toch vooral iets van , Bugatti, Koenigsegg, Pagani ....been there done that...

Design is ook niet echt spectaculair vernieuwend of zo.

Maar als je al 18 man 2 mio lichter kan maken voor een startup, heb je blijkbaar wel een goed verhaal ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Dat is meestal al inbegrepen in de aankoopprijs. En nog straffer, binnen de 30 min staat er een gesloten sleepwagen. Auto erop en weg ermee zodat zo weinig mogelijk mensen gezien hebben dat er zo eentje in panne stond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Ik zou het spectaculair gevonden hebben, moest die nu met een bruikbare elektrische variant gekomen zijn om Tesla de loef af te steken.
                      Hier heb ik toch vooral iets van , Bugatti, Koenigsegg, Pagani ....been there done that...

Design is ook niet echt spectaculair vernieuwend of zo.

Maar als je al 18 man 2 mio lichter kan maken voor een startup, heb je blijkbaar wel een goed verhaal ;-)
                      Als ge 70 miljard hebt, wat is dan 2mio om uw garage wat aan te vullen met een mooie wagen zodat ge aan iedereen kunt zeggen dat ge een specialleke hebt? Dus op zich hebt ge daar niet veel verhaal voor nodig. Probleem is eerder dat wij gewoon te weinig geld hebben. Maar voor de aller rijksten op deze aardkloot, is dit hetzelfde als een pintje bier op café bestellen.

Comment

Er bestaan goedkoper manieren om eens goed op te trekken : Ryanair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                          Er bestaan goedkoper manieren om eens goed op te trekken : Ryanair
                          Als ze vliegen tenminste.

Comment

Working...
                          X