Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 (992) - (2019)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Met die nummerplaat hoger vind ik de achterkant wel mooi, anders nogal plomp. En jammer dat die groene kleur niet meer te krijgen is. (denk wel dat ze weinig gekozen werd)

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Met die nummerplaat hoger vind ik de achterkant wel mooi, anders nogal plomp. En jammer dat die groene kleur niet meer te krijgen is. (denk wel dat ze weinig gekozen werd)
      Zal nu wel terug te krijgen zijn veronderstel ik.

      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Toch wel lekker die nieuwe 992
        Moest er even aan wennen, maar nu vind ik hem echt prachtig!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

          Moest er even aan wennen, maar nu vind ik hem echt prachtig!
          Idd! Dat wennen is hier meestal zo, een nieuwe auto wordt naar goede gewoonte dadelijk zondermeer afgeschoten
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Ik vond het direct knap ook niet van mijn gewoonte
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


            Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

            Comment


            • Ik kan zijn achterkant niet waarderen, zeer dik achterwerk maar niet in de positieve zin. Voorkant zeer klassiek 911, dik ok

              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

              Comment




              • De nieuwe Turbo S.
                OO 00 OO

                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                Comment


                • edit.
                  Last edited by Jocar; 27/02/2020, 21:13.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • En de Turbo nog maar eens gelekt

                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • Hier is ie dan eindelijk


                      70 PK STERKER DAN ZIJN VOORGANGER!

                      PORSCHE 911 TURBO S BREEKT LOS!

                      Porsche breidt het leveringsgamma van de 911 uit met een nieuwe motorversie, en niet zomaar één. We heten welkom: de kakelverse 911 Turbo S, een heftige nieuwkomer die eigenlijk in Genève zou moeten staan.

                      Het leveringsgamma van de 911 bestaat traditioneel uit een zeer uitgebreide reeks uitvoeringen, waar we momenteel de Carrera, Carrera S, Carrera 4 en Carrera 4S van kennen. Aan de top parkeert Porsche deze 911 Turbo S, die maar liefst 70 pk krachtiger is dan zijn voorganger.

                      Porsche kiest ervoor om de Turbo S, de sterkste variant van het tweeledige Turbo-aanbod, nog voor de presentatie van de reguliere 911 Turbo naar voren te schuiven. Dankzij onze Duitse collega's van AutoBild konden we eerder al melden dat die nieuwe 911 Turbo een 600 pk sterke variant van de bekende 3,8-liter zescilinder boxermotor zal krijgen. De splinternieuwe 911 Turbo S die in dit artikel de hoofdrol speelt, blaast daar nog even fors voorbij. Achterin legt Porsche namelijk een met twee turbo's uitgeruste 3,8-liter zescilinder die 650 pk en 800 Nm levert. Daarmee heeft de nieuwe 911 Turbo S maar liefst 70 pk en 50 Nm meer dan zijn directe voorganger. Net als bij de vorige generatie 911 is de Turbo S alleen te krijgen met een automatische transmissie, ditmaal een nieuwe achttraps PDK-automaat die het vermogen over alle vier de wielen verdeelt. Wie de 911 Turbo S op zijn falie geeft, moet in 2,7 seconden een snelheid van 100 km/h kunnen bereiken. Daarmee wint de nieuwe 911 Turbo S 0,2 seconde ten opzichte van de vorige generatie Turbo S. Indrukwekkender is de tijdwinst op de sprint naar een snelheid van 200 km/h. De nieuwe 911 Turbo S weet die sprint met 8,9 seconden namelijk een seconde eerder af te ronden. Het versnellen houdt pas op zodra het magische getal 330 km/h in het instrumentarium staat.

                      Uiterlijk

                      Vanbuiten is de 911 Turbo niet alleen te herkennen aan zijn bumper met grotere luchtinlaten, maar ook aan de rechthoekige uitlaateindstukken, de al genoemde grote achtervleugel en de uitschuifbare voorspoiler. Het spoilerwerk zorgt volgens Porsche voor 15 procent meer downforce ten opzichte van de vorige 911 Turbo S.

                      De koets van de 911 Turbo S is met een breedte van 1,9 meter 2 centimeter breder dan die van de reeds bestaande 911's. Boven de vooras is de breedte van de auto zelfs 4,5 centimeter toegenomen. Dit houdt natuurlijk verband met de toegenomen spoorbreedte. De 911 Turbo S heeft een heftige achtervleugel voor de nodige neerwaartse druk en is uitgerust met actieve aerodynamica, die zich aanpast aan de rijsnelheid. De wielen hebben aan de voorzijde een diameter van 20 inch, achter meten ze 21 inch. Het is voor het eerst dat de 911 Turbo S wielen in twee verschillende formaten heeft. De banden die om het lichtmetaal zijn gevouwen, hebben voor de maat 255/35R20, terwijl de achterste exemplaren in de maat 315/30R21 zijn uitgevoerd.

                      Op de optielijst zet Porsche onder meer het Porsche Active Suspention Management-sportchassis, waarmee de 911 onder meer één centimeter dichter tegen het asfalt komt te liggen. Wie bijbetaalt, kan verder een sportuitlaat met kleppen onder zijn 911 Turbo S laten monteren. Het vierwielaandrijvingssysteem is in staat om tot 500 Nm van het totale koppel naar de voorwielen te sturen. De standaarduitrusting omvat onder meer volledig leren bekleding, carbonafwerking en zilverkleurige accenten. De stoelen zijn 18-voudig elektrisch te verstellen en zijn voorzien van stiksels die volgens Porsche een hommage brengen aan de 930.

                      De nieuwe 911 Turbo S is al te bestellen en staat medio mei bij de Porsche Centra. De 911 Turbo S kost als Coupé € 279.000. Liever de wind door je kruin? Opteer dan voor de € 294.100 kostende Cabriolet.
























                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment
















                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Er staat niets vermeld over het gewicht. ??
                          Is het meer, minder, of het zelfde gebleven. ??
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                          Comment


                          • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • Zeer triestig spoilertje.

                                Comment


                                • Beter zo! Dat Sjonnie style gedoe moet ook maar eens gedaan zijn
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                                    Zeer triestig spoilertje.
                                    Beter dan dat mottig exemplaar op de 'gewone' 992. Verkloot heel die kont als die omhoog staat.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

                                      Beter dan dat mottig exemplaar op de 'gewone' 992. Verkloot heel die kont als die omhoog staat.
                                      Is idd nog erger dat.

                                      Comment


                                      • Real Life Photos Of 2021 Porsche 911 Turbo, Looks Sweet In Bright Yellow









                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Every 911 looks sweet in yellow.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X