Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lynk & Co 03 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lynk & Co 03 (2019)

TROUW AAN STUDIEMODEL

LYNK & CO 03 IN PRODUCTIETRIM

Het Chinese Lynk & Co heeft zijn derde productiemodel gepresenteerd, een auto die de weinig spannende maar zeer logische naam '03' krijgt.

In april vorig jaar liet Lynk & Co, een merk van het Chinese Geely, een vooruitblik zien op de 03. Waar de 01 een SUV was en de 02 meer een cross-over, is de 03 verpakt als een traditionele sedan, al draagt ook deze auto het kenmerkende Lynk-design. Het is overduidelijk dat Lynk & Co slechts op detailniveau afwijkt van het studiemodel.

De 03 staat net als de 01 op het CMA-platform, een basis die we al kennen van de Volvo XC40. De auto meet 4,64 meter in de lengte, is 1,84 meter breed en 1,46 meter hoog. Tussen de voor- en achteras bevindt zich een afstand van 2,73 meter. Onder de kap ligt een 1,5-liter grote driecilinder turbomotor, een blok dat 156 pk levert.

Meer details laat Lynk & Co in september los tijdens de Chengdu Auto Show in China.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

niet mis van model. Maar is precies een mix van vooral bestaande Europese modellen.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

geen fan van. neus is presies een VW + porsche en die achterlichten is ook maar iets vreemds...
      lets have some more member berries

Comment

De Chinezen zijn er duidelijk helemaal klaar voor, binnen 10 jaar hebben die een groot stuk van de Koreaanse en Japanse koek ingepalmd...

Comment

Nu dan ook het interieur,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Facelift:

Comment

Comment

Working...
              X