Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw z4 (2018)
Collapse
X
-
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
-
Net testrit achter de rug met achtereenvolgens de s30i en nadien de m40i.
Als de s30i al imponeerde met zijn geluid deed de m40i dit nog maal 2...de s30i is zeker niet slecht qua geluid zolang je niet in die m40i hebt plaats genomen.
Onderstel van die m40i was m.i. ook opmerkelijk beter (zou zelfs denken ook iets comfortabeler), differentieel in klaverblad was goed voelbaar, gebrek aan gevoel in stuur wat ik veel lees....geen idee, leek mij ok. Zou waarschijnlijk eens met porsche moeten gaan rijden om te begrijpen waar ze het exact over hebben.
Geen aandacht besteed aan multimedia toestanden buiten het feit dat tot nu toe om in te zoomen je naar links moest draaien en nu heeft BMW besloten dit om te draaien...heel verwarrend maar zal wel vlug genoeg wennen.
Kortom...is goed bevallen.Last edited by Bart9140; 24/08/2019, 16:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNice, en net voor de lente geleverd.
Deze mens legt m.i. goed verschil uit tussen Supra en Z4:
Comment
-
Dikke proficiat Bart !
Zeer mooie combo.
Over "vaag stuur", is kul. Beter is "BMW stuur", is idd iets anders qua gevoel maar eens gewend is daar niets vaag aan.
Ik vind de BMW stuurinrichting een plus. En ik heb een Porsche in de garage. Het is niet omdat je een sportieve wagen wil dat je dan ook absoluut een 'zenuwachtig' stuur wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenDikke proficiat Bart !
Zeer mooie combo.
Over "vaag stuur", is kul. Beter is "BMW stuur", is idd iets anders qua gevoel maar eens gewend is daar niets vaag aan.
Ik vind de BMW stuurinrichting een plus. En ik heb een Porsche in de garage. Het is niet omdat je een sportieve wagen wil dat je dan ook absoluut een 'zenuwachtig' stuur wil.
Rij al jaar of 25 BMW en heb er nooit iets fout aan gevonden maar hoe meer ik lees hoe “geweldig” de Supra wel niet is t.o.v. de BMW, hoe meer ik...wel niet twijfel maar begin te vermoeden dat je als autojournalist niets anders meer durft op te schrijven uit schrik niet meer gerespecteerd te worden in het wereldje.
Kan best geloven dat de Supra iets sportiever afgesteld staat maar dat is dan ook meer de roeping van de Supra, daar waar de Z4 zich meer zal lenen tot GT (denk ik).
Comment
-
AC SCHNITZER SLEUTELT AAN DE BMW Z4
Nadat onlangs tuningbedrijf AC Schnitzer zijn versie van de Toyota Supra presenteerde, is het nu de beurt aan het Duitse equivalent van de sportieveling. De tuners sturen nu namelijk de aangepaste BMW Z4 de weg op.
Dat de splinternieuwe Toyota Supra en BMW Z4 bij verschillende tuners goed in de smaak zouden vallen, kon iedereen zien aankomen. Nu is het het Duitse AC Schnitzer dat zich net over de grens in Aachen aan het sportieve tweetal vergrijpt. Naast verschillende optische aanpassingen dook de tuner onder de kap van de Z4. Daar werd flink gesleuteld aan de 340 pk sterke benzinemotor van de M40i-uitvoering. Het blok is na zijn sportieve kuur goed voor maar liefst 60 pk meer, wat uitkomt op een mooi rond getal van 400 pk. De tuners beloven later ook met upgrades voor de mildere 20i en 30i te komen.
Aan de achterkant van de BMW monteert Schnitzer aan weerszijden dubbele uitlaatpijpen, wat het totaal op vier brengt. Het oplettende oog zou het verder kunnen opvallen dat de auto aan zowel de voor- als achterkant 25 millimeter dichter boven de grond hangt. Rondom wat extra uitgebouwd bumperwerk, een tweedelige achterspoiler én speciale wielen maken het Duitse feest aan de buitenkant af. Bij die wielen heeft AC Schnitzer de keuze uit twee versies van een 20 inch groot exemplaar. Het verschil zit hem in de zilverkleurige afwerking die enkele tinten en kleurencombinaties kan verschillen. Binnenin werken de tuners met veel aluminium sierdelen bij bijvoorbeeld de voetpedalen en hendels.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnappe auto... alleen mocht zo'n auto voor mij wel in een ander kleurtje dan grijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
Heb wel oranje zetels ter compensatie
Comment
Comment