Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw z4 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw z4 (2018)

GEEN UITERLIJKE GEHEIMEN MEER

NIEUWE BMW Z4 GELEKT!

De onthulling van de volledig nieuwe BMW Z4 staat pas voor later deze maand gepland. Toch kunnen we de nieuwe roadster nu al vanuit alle hoeken bekijken!

In juni kon AutoWeek exclusief de patentplaten van de nieuwe BMW Z4 laten zien, afbeeldingen die al een zeer goed beeld gaven van hoe de productieversie van de Concept Z4 zou opdrogen. Nu hebben we dankzij enthousiaste Instagrammers de daadwerkelijke auto in beeld!

De nieuwe Z4 is het resultaat van een samenwerking met Toyota. Waar dat Japanse merk op korte termijn zijn resultaat van die collaboratie in de vorm van de nieuwe Supra presenteert, schuift BMW straks deze Z4 naar voren. Het uiterlijk van de auto is dankzij de hierboven genoemde gelekte patentplaten eigenlijk geen verrassing meer, maar het is altijd goed om het daadwerkelijke plaatwerk te aanschouwen. Opvallende designkeuze: BMW kiest ervoor om de nieren in de grille van elkaar gescheiden te houden, terwijl de roosters bij nieuwkomers als de nieuwe X5 en X7 optisch met elkaar worden verbonden.

De Z4 op de foto's is de M40i, een M Performance-model met een zes-in-lijn in de neus die zeer waarschijnlijk 360 pk en 500 Nm naar de achterwielen stuurt. Op de achteras is een elektronisch sperdifferentieel gemonteerd. Ook de nieuwe Toyota Supra krijgt overigens een zes-in-lijn onder z'n lange motorkap gemonteerd, maar verschijnt ook met een geblazen viercilinder op de markt.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

wat kan je daar over zeggen ... dat ding is weer gewoon overgestileerd , waar blijven de pure simpele vormen die de 1ste generatie kenmerkte
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

De kont en het profiel zijn knap! Maar die neus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        De kont en het profiel zijn knap! Maar die neus
        I agree. Die koplampen komen precies uit het Mercedes onderdelenmagazijn...

Comment

Hier zitten we op te wachten, een schele BMW.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Had er meer van verwacht...

Lijkt me net iets te banaal... Ze hadden beter ofwel wat meer concept gegaan, of hem gewoon klassieker gemaakt...

Zullen wachten op betere foto's

Comment

Zag gisteren nog eens een BMW Z1 rijden en dacht bij mezelf, damn na al die jaren nog steeds een prachtige wagen. En dan ziet ge deze nieuwe Z4.

Comment

Wordt deze ook nog manueel geleverd? En de Supra, krijgt die een targa?
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Mannekes mannekes wat een front.. Precies de koplampen van een Fiat 124? Dat had toch beter gekund?
                  Waarom niet de lange brede styling van de andere reeksen volgen?
                  En dan nog al die plooien en vouwen opzij en vanachter. Druk druk druk

Comment

Inderdaad Fiat 124 on steroids.
                    Weinig kans dat ik in de toekomst een BMW ga kopen met de modellen die ze tegenwoordig uitbrengen.

Comment

Wie zit er toch te wachten op die gigantische nieren? Vroeger waren dat twee subtiele luchtgaten... Maak er dan meteen een rooster van zoals bij Mercedes of Audi.

Comment

Fiat 124 was ook het eerste wat mij te binnen schoot toen ik die neus zag.

Hier ook geen fan van al die lucht gaten en gesculpteerde bumpers. Trop is teveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Fiat 124 was ook het eerste wat mij te binnen schoot toen ik die neus zag.
                          Idem, wel slechte foto’s e. Denk dat we beter eerst duidelijkere foto’s afwachten. Bij zulke foto’s kan ik moeilijk een mening geven.

Comment

WEER GELEKT: BMW Z4

De BMW Z4 heeft het weer niet droog gehouden. De auto is voor de zoveelste keer voor zijn onthulling op internet verschenen. Ditmaal is de complete auto te zien op een stel persfoto's.

Tijdens het Pebble Beach Concours d'Elégance trekt BMW zelf het doek van de nieuwe Z4, maar hoe die nieuwe roadster er precies uit komt te zien, is allang geen verrassing meer. In juni kon AutoWeek al exclusief de patentplaten van de nieuwe tweezitter laten zien en onlangs zette een stel fanatieke Instagrammers de eerste foto's van de daadwerkelijke auto online. Nu zijn ook de eerste persfoto's opgedoken.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Dashboard ziet er echt goed uit!

Comment

Ziet er toch niet slecht uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Ziet er toch niet slecht uit.
                                      Vind ik ook, die eerste foto's waren niet echt goed.

Comment

Da ziet er al veel beter uit!

Comment

Working...
                                        X