Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw z4 (2018)
Collapse
X
-
Mooi vind ik hem niet, maar de uitstoot verrast me wel:
- 2 liter versies 139 gr (163 tot 258pk)
- 3 liter versie 168 gr (340pk)
Als ik dat vergelijk met een MX-5:
- 1.5 (130pk): 135-139 gr (lijkt te verschillen waar je leest)
- 2.0 (184pk): 156 gr
Des te straffer als je dan weet dat de MX-5 1.5 980kg weegt en de 2.0 1005kg.
De BMW Z4 start bij 1330 tot 1460kg voor de 3.0
Groter, zwaarder en toch minder verbruiken. Knap toch ?!
Comment
-
Ik begin hem te waarderen. Enkel de grille is zo non BMW“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De essentie van de wagen vind ik wel mooi, de algemene vorm zit goed.
Maar alles wat van plastiek is, mag met minder vouwen, plooien en openingen.
Neus heeft veel te veel gaten en uitstulpingen, net hetzelfde bij de achterkant.
De kieuwen achter de voorwielen had ik een hele tijd niet gezien omwille van de drukke voorkant.
1e generatie Z4 is toch veel 'cleaner'.
Pijnpunt qua design was daar de achterkant, met die bult in het kofferdeksel en de wat rare lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk kan ze allebei wel smaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenDoe mij toch maar de z4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
+1 Kan niet wennen aan de achterkant van de Supra.
Interieur is ook mooi (vooral zetels) en motor uit de m40i is juweeltje.
Dat de supra dan misschien iets sportiever staat afgesteld...tja, die 1x per maand dat ik dan toevallig op een baantje zit waar ik dit dan zou kunnen waarnemen haalt het niet om daarvoor een Supra te nemen. Dan ga ik veel liever voor een 2ehands Porsche cayman of boxster.
En als je een auto zoekt die 100% aan uw wensen voldoet denk ik dat ge zelf aan de slag zult moeten gaan
Comment
-
Ik verkies de Supra. Het heeft iets specialer over zich dan de Z4 welke eigenlijk gewoon maar een cabrio roadster is.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk verkies de Supra. Het heeft iets specialer over zich dan de Z4 welke eigenlijk gewoon maar een cabrio roadster is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Dat vind ik een beetje vreemde gedachtengang. Een Z4 is maar een gewone roadster. Wat is de Supra dan, een gewone coupé?
Over 10 jaar spreekt men nog over deze generatie Supra, terwijl de Z4 tegen dan al lang vergeten is.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMmm, of deze dezelfde iconische reputatie haalt als de vorige betwijfel ik sterk.
Een Z4 kijkt bijna niemand naar om, zeker weten dat ze naar de Supra wel kijken. Dat bedoel ik met emotie, de wagen heeft gewoon uitstraling en ziet er meer sportwagen uit dan de Z4.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
“Een Z4 kijkt bijna niemand naar om, zeker weten dat ze naar de Supra wel kijken.”
omkijken misschien wel...maar dat wil nog niet zeggen dat men hem daarom mooi vindt he
En zeggen dat smoelwerk van de Supra nu zoveel meer uitstraalt dan dat van de z4...bwa, maar ja over geuren en kleuren valt niet te twisten zeker.
Comment
Comment