Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw z4 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
Proficiat , prachtige configuratie, genieten maar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenProficiat! Had eerst mijn twijfels over de nieuwe Z4, maar begin em steeds meer en meer te waarderen. Hoe heb je deze foto's gepost via imgbb?
Comment
-
Weet niet echt of dit de geschikte plaats is (zoniet moet het maar verzet worden).
Vraag gaat over de iDrive, media gebeuren van de bmw. Ik heb de interne harddisk vol gezet met muziek en in eerste instantie ging alles goed, shuffle aangezet en nummers uit de gehele collectie werden random geselecteerd.
Tot ik gebruik ging maken van de zoekfunctie....zoeken op artiest geeft bv 40 nummers van die bepaalde artiest, maar als ik nu terug wil naar de ganse collectie ipv enkel die 40 nummers van het zoekresultaat....hoe krijgt ge dit in godsnaam voor elkaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenWeet niet echt of dit de geschikte plaats is (zoniet moet het maar verzet worden).
Vraag gaat over de iDrive, media gebeuren van de bmw. Ik heb de interne harddisk vol gezet met muziek en in eerste instantie ging alles goed, shuffle aangezet en nummers uit de gehele collectie werden random geselecteerd.
Tot ik gebruik ging maken van de zoekfunctie....zoeken op artiest geeft bv 40 nummers van die bepaalde artiest, maar als ik nu terug wil naar de ganse collectie ipv enkel die 40 nummers van het zoekresultaat....hoe krijgt ge dit in godsnaam voor elkaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAC SCHNITZER SLEUTELT AAN DE BMW Z4
Nadat onlangs tuningbedrijf AC Schnitzer zijn versie van de Toyota Supra presenteerde, is het nu de beurt aan het Duitse equivalent van de sportieveling. De tuners sturen nu namelijk de aangepaste BMW Z4 de weg op.
Dat de splinternieuwe Toyota Supra en BMW Z4 bij verschillende tuners goed in de smaak zouden vallen, kon iedereen zien aankomen. Nu is het het Duitse AC Schnitzer dat zich net over de grens in Aachen aan het sportieve tweetal vergrijpt. Naast verschillende optische aanpassingen dook de tuner onder de kap van de Z4. Daar werd flink gesleuteld aan de 340 pk sterke benzinemotor van de M40i-uitvoering. Het blok is na zijn sportieve kuur goed voor maar liefst 60 pk meer, wat uitkomt op een mooi rond getal van 400 pk. De tuners beloven later ook met upgrades voor de mildere 20i en 30i te komen.
Aan de achterkant van de BMW monteert Schnitzer aan weerszijden dubbele uitlaatpijpen, wat het totaal op vier brengt. Het oplettende oog zou het verder kunnen opvallen dat de auto aan zowel de voor- als achterkant 25 millimeter dichter boven de grond hangt. Rondom wat extra uitgebouwd bumperwerk, een tweedelige achterspoiler én speciale wielen maken het Duitse feest aan de buitenkant af. Bij die wielen heeft AC Schnitzer de keuze uit twee versies van een 20 inch groot exemplaar. Het verschil zit hem in de zilverkleurige afwerking die enkele tinten en kleurencombinaties kan verschillen. Binnenin werken de tuners met veel aluminium sierdelen bij bijvoorbeeld de voetpedalen en hendels.
- Likes 1
Comment
-
Nog eens update...
+/- 1500km (corona...) en nog steeds happy, enkel sleuteltoegang doet wel beetje gek (heb het nu ingesteld dat deuren automatisch dicht gaan bij weggaan en openen moet ik deurklink aanraken). Als ik de auto was met sleutels in zak dan gaat hij open, dan weer dicht, soms gaat alarm af als ik met hogedruk aan het spuiten ben
Maar qua rijden voldoet hij nog steeds aan mijn verwachtingen!Last edited by Bart9140; 03/06/2020, 00:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenNog eens update...
+/- 1500km (corona...) en nog steeds happy, enkel sleuteltoegang doet wel beetje gek (heb het nu ingesteld dat deuren automatisch dicht gaan bij weggaan en openen moet ik deurklink aanraken). Als ik de auto was met sleutels in zak dan gaat hij open, dan weer dicht, soms gaat alarm af als ik met hogedruk aan het spuiten ben
Maar qua rijden voldoet hij nog steeds aan mijn verwachtingen!
- Likes 1
Comment
-
Voor wie Japans vergelijk wil zien tussen Z4 en Supra (5 afleveringen van +/- 5 minuten elk, wel ondertiteld):
- https://www.youtube.com/watch?v=C6qsWL5gM-A
- https://www.youtube.com/watch?v=3CwAYmBXAlo&t=7s
- https://www.youtube.com/watch?v=gWmmCYcO-wA
- https://www.youtube.com/watch?v=sNtPu9JTPHY
- https://www.youtube.com/watch?v=QY9WdR35yoE&t=1s
Comment
-
Comment
-
Die opfrisbeurt is mij blijkbaar ontgaan Blijft een knappe roadster.
BMW Z4 KRIJGT KLEINE OPFRISBEURT
ZOEK DE VERSCHILLEN
De huidige BMW Z4 is inmiddels vier jaar oud en dus acht men in München de tijd rijp voor een facelift. Hoewel, facelift.. BMW geeft de Z4 een uiterst subtiele opfrisbeurt die waarschijnlijk alleen door de Z4-kenner wordt opgemerkt.
Zo grondig als BMW de X7 onlangs een facelift gaf, zo subtiel gaat het merk te werk tijdens het bijpunten van de Z4. De BMW Z4 M40i met 340 pk sterke 3.0 zes-in-lijn was altijd standaard uitgerust met het M Sport-pakket. Dit pakket - dat onder meer sportiever bumperwerk omvat - is in vernieuwde vorm nu standaard op alle Z4's. Inderdaad, dus ook op de Z4 met vierpitters. Dan hebben we het dus over de sDrive20i met 197 pk sterke 2.0 en over de sDrive30i met een 258 pk sterke variant van die tweeliter. De Advantage, Sport Line en de losse M Sport-optie komen over het gehele leveringsgamma te vervallen.
De BMW Z4 M40i pre-facelift
Ongeacht de gekozen motorversie heeft elke BMW Z4 nu een voorbumper met daarin drie grote openingen. Een andere interessante, maar nog altijd een subtiele wijziging vinden we bij de grille. Hoewel die zijn vorm behoudt zijn de nieren wel ingevuld met een rustiger ogend gaaswerk. De Z4 M40i herken je onder meer aan zijn trapeziumvormige uitlaateindstukken en aan de grijze zijspiegelkappen. BMW past verder onder meer nieuw M-lichtmetaal en drie nieuwe lakkleuren toe op de Z4. Verder is M Lights Shadow Line nieuw, een optie die je kunt bestellen in combinatie met de optie van adaptieve ledkoplampen. M Lights Shadow Line geeft de koplampen donkere inzetstukken. Elke Z4 is standaard onder meer voorzien van over twee zones gescheiden klimaatregeling, parkeersensoren voor en achter en stoelverwarming.
BMW Z4
Ook de vernieuwde BMW Z4 wordt gewoon weer in Oostenrijk gebouwd door Magna Steyr dat al zo'n 55.000 exemplaren van de huidige generatie Z4 heeft geproduceerd. Duitsland is met afstand de grootste markt voor de Z4.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment