Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLE-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Liever een GLC is geen vergelijk hé. Denk niet dat iemand die een GLE wilt, de veel kleinere GLC gaat kiezen voor de looks
    Ik vind de coupé versie van de GLE toch knapper als die van de GLC.
    Louter op het uiterlijk dan hé zou ik voor een GLC kiezen. Is zoveel mooier dan deze GLB...
    Voor de rest mogen ze hunne rommel houden.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Is in het ML concept de GLC achterkant met A-lichten ingeplakt geworden...
      Het mooiste van de 2 genomen vind ik best ok
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
        Vind 'em schuin vanachter wat Aziatisch aandoen.. Bekijk de nieuwe Tucson maar eens schuin vanachter..
        De tijd dat de Koreanen kopieerden ligt lang achter ons, nu is het andersom Niks mis mee trouwens
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Louter op het uiterlijk dan hé zou ik voor een GLC kiezen. Is zoveel mooier dan deze GLB...
          Voor de rest mogen ze hunne rommel houden.
          'Deze GLB'? Die GLB moet nog uitkomen. Dit is de GLE
          Moest ik privé terug een auto kopen en wat ver van mijn deur werk, zou ik een occasie GLE Coupé kopen. Qua firmawagen zou het dan weer een GLC zijn, maar daar ligt zelfs de SUV versie al boven mijn budget

Comment

'Deze GLB'? Die GLB moet nog uitkomen. Dit is de GLE
            Moest ik privé terug een auto kopen en wat ver van mijn deur werk, zou ik een occasie GLE Coupé kopen. Qua firmawagen zou het dan weer een GLC zijn, maar daar ligt zelfs de SUV versie al boven mijn budget
            Deze ziet er toch uit als de achterkant van een A, dus zet die wat op hogere poten en kom je aan een nieuwe niche model (daar zijn ze toch goed in) bij MB met de benaming GLB... simpel toch...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De tijd dat de Koreanen kopieerden ligt lang achter ons, nu is het andersom Niks mis mee trouwens
              hun designers zijn immers al en masse naar het oosten getrokken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Deze ziet er toch uit als de achterkant van een A, dus zet die wat op hogere poten en kom je aan een nieuwe niche model (daar zijn ze toch goed in) bij MB met de benaming GLB... simpel toch...
                da’s de GLA, de GLB wordt een kleine ruige SUV, geīnspireerd op de GL (geen grap, zoek maar in de scoops sectie)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

hun designers zijn immers al en masse naar het oosten getrokken.
                  Klopt! Met Peter Schreyer van VAG op kop en met het nodige succes. Hun ontwikkelingscentrum is trouwens ook in Duitsland.

Comment

da’s de GLA, de GLB wordt een kleine ruige SUV, geīnspireerd op de GL (geen grap, zoek maar in de scoops sectie)
                    En met GLK trekjes.

Comment

Een mens kan al lang niet meer volgen. Enkel bij BMW doen ze nog een beetje normaal als het op type-benamingen op aan komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

ik vind deze maar niks... zowel binnen als buitenkant
                        lets have some more member berries

Comment

Comment

Als daar een deftige hybride van komt maakt ie wel kans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Als daar een deftige hybride van komt maakt ie wel kans.
                              Gewone hybride dan toch, want het plug-inverhaal gaat precies stoppen. Want nu ze die fake hybrides fiscaal aanpakken, gaan die bedrijfdleiders precies weer allemaal dieselen met een grote SUV

Comment

Gewone hybride dan toch, want het plug-inverhaal gaat precies stoppen. Want nu ze die fake hybrides fiscaal aanpakken, gaan die bedrijfdleiders precies weer allemaal dieselen met een grote SUV
                                Ik verwacht (hoop) wel op een concurrent voor de X5 45e, die fiscaal heel interessant is (met de voorlopige cijfers). En dat is toch een plug-in hybride.

Comment

Ik verwacht (hoop) wel op een concurrent voor de X5 45e, die fiscaal heel interessant is (met de voorlopige cijfers). En dat is toch een plug-in hybride.
                                  Geen idee. Mijne baas had zijn zinnen gezet op de Q7 e-tron omdat die na 2020 nog interessant zou zijn en hij niet echt tevreden is over de X5 plug-in, maar blijkbaar is dat nog niet zo zeker. Maar hij is al gaan zien naar de Q8 en ging hem gaan bestellen één dezer dagen. En hij neemt de bluts bij de buil en besteld gewoon ne diesel.

Comment

Tuurlijk worden die grote bakken nog in diesel geleast. Die Euro6 (temp en wat nog allemaal) mogen nog overal binnen tot 2025 en langer. Tegen dan zijn die leaseperiodes al lang voorbij en is er hopelijk wat meer zicht en duidelijkheid welke weg we op gaan. Dus voor de komende 10 jaar zie ik geen probleem om nog diesel te rijden. Als dat fabuleuze Bosch systeem er komt, zal diesel misschien weer ineens het properst zijn, en kunnen we weer met z'n allen aan de diesel. Zo zal het dan ook wel weer aangeraden worden door onze overheid, en aangemoedigd door de benzine weer duurder te maken. Tegen dan is er misschien ook nog wel een waardig alternatief om electrisch te rijden. Hoewel die footprint over de hele productieketting gezien alles behalve schoon en milieurvriendelijk is. Men weet dat allemaal wel, maar enkel het eindstukje, de stille electrische auto die niets uitstoot, wordt bekeken. En die is dan wel schoon ja... Maar milieu en denk aan de kindjes scoort goed, dus doen we allemaal mee voor een mooiere wereld. Gemakkelijkheidshalve houden we geen rekening met cruise schepen, containerschepen, luchtvaart, vrachtverkeer.

Comment

Geen idee. Mijne baas had zijn zinnen gezet op de Q7 e-tron omdat die na 2020 nog interessant zou zijn en hij niet echt tevreden is over de X5 plug-in, maar blijkbaar is dat nog niet zo zeker. Maar hij is al gaan zien naar de Q8 en ging hem gaan bestellen één dezer dagen. En hij neemt de bluts bij de buil en besteld gewoon ne diesel.
                                      Uwen baas zal waarschijnlijk over andere budgetten beschikken dan ik Ik heb wel wat geld over voor een auto, maar alles heeft zijn grenzen. Dus zo'n dure wagen is nog ok als het VAA binnen de perken blijft, en dan kom je snel uit bij elektrisch / plug-in hybride. Dus ik snap je baas, maar voor mezelf is het geen optie. En ik houd ook niet van diesel dus ja

Comment

Uwen baas zal waarschijnlijk over andere budgetten beschikken dan ik Ik heb wel wat geld over voor een auto, maar alles heeft zijn grenzen. Dus zo'n dure wagen is nog ok als het VAA binnen de perken blijft, en dan kom je snel uit bij elektrisch / plug-in hybride. Dus ik snap je baas, maar voor mezelf is het geen optie. En ik houd ook niet van diesel dus ja
                                        Mijne baas heeft een laadstation hier en bij zijn thuis. Na 1 jaar laden thuis, is hij daar al mee gestopt, want dat kwam uit zijne portemonnee en niet dat van zijn bedrijf. Nu, daar zijn wel oplossingen voor, maar omdat hij niet te ver van het bedrijf woont, laadt hij enkel hier nog op. Volledig electrisch gaat hij wss al eens wat meer thuis moeten laden en dan stopt dat verhaal ook weer.

Veel aanbod is er ook niet en hij ziet Tesla helemaal niet graag. In den tijd met die omschakeling van VAA reed hij X6 en is daarna 520GT gaan rijden omwille die VAA, maar heb zo de indruk dat er geen ontkomen meer aan is en dat hij zoiets heeft van 'wat het kost, kost het maar'. Het kan er wel vanaf bij hem. Maar het siert hem ook dat hij nog een beetje het binnen de perken houdt. Moest het bedrijf hier van mij zijn, ik reed minstens met ne GLE Coupé AMG van 150 à 160000.

Comment

Comment

Working...
                                          X