Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenRaar, wil ik die configureren op de Duitse site van Mercedes en elke keer gooit die mij eruit.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenRaar, wil ik die configureren op de Duitse site van Mercedes en elke keer gooit die mij eruit.
Mijne schoonpa hebben ze zo eens bij Mercedes buiten gecommentarieerd omdat ze dachten dat hij er niet genoeg sollen voor had. Bij het buiten gaan liet hij gewoon zijn kaartje achter en toen moest die verkoper toch ff slikken en zeker toen hij hem een half jaar later tegen kwam in zijne Mercedes die hij ergens anders aangeschaft had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNu word ik er niet uit gezwierd maar kreeg ik deze melding.
Fehler 404: Dokument nicht gefunden.
Na nog een paar keer proberen lukte het wel.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
TWEE NIEUWE ZES-CILINDER DIESELS
MERCEDES BREIDT MOTORENGAMMA GLE UIT
De nieuwe GLE stond tot op heden met twee motoren in de prijslijsten. Mercedes-Benz kondigt nu twee nieuwe motoren aan die het dieselaanbod vergroten.
De GLE werd met één diesel- en één benzinemotor gelanceerd: de 300 d 4Matic en 450 4Matic. De 300 d 4Matic krijgt gezelschap van twee andere zelfontbranders, maar blijft voorlopige de instapdiesel met 245 pk. Vanaf het voorjaar zijn daarnaast de 350 d 4Matic en 400 d 4Matic leverbaar. De nieuwe 3,0-liter zescilinder diesels hebben vermogens van 272 en 330 pk. De mildere variant heeft 600 Nm koppel, de 400 d beschikt over 700 Nm koppel.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTWEE NIEUWE ZES-CILINDER DIESELS
MERCEDES BREIDT MOTORENGAMMA GLE UIT
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendiesels buiten het vag concern he
ben net zo benieuwd naar het succesPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Welke velgen zouden jullie verkiezen --> Selenietgrijs met AMG interieur/ exterieur en nightpakket heb je denken keuze tussen (1 exemplaar) een 20" / 21" en 22"
Zou de 22" met AIRMATIC toch niet te stug zijn met 2 kinderen op de achterbank ?
De 21" is de Multispaaks (heb ik al 3 keer gehad eigenlijk) --> eventueel zwarte exemplaren
De 20" is de gekende ster is wel mooi maar misschien te gewoontjes ...Sintruin till I die
Comment
-
MET ELEKTRO-ONDERSTEUNING
MERCEDES-AMG PRESENTEERT GL E53 4MATIC
Mercedes-Benz breidt het leveringsgamma van de nieuwe GLE-klasse langzaam uit. Nu maakt autoland digitaal kennis met de Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+.
De nieuwe GLE-klasse had al een stel dieselversies en een benzinevariant op zijn motorenlijst staan en vandaag wordt het GLE-portfolio uitgebreid met een AMG-variant. De SUV komt dit jaar namelijk beschikbaar als deze GLE 54 4Matic+, een variant met een 3,0-liter grote zes-in-lijn in zijn hoge neus.
Die zescilinder is 435 pk en 520 Nm sterk en verdeelt zijn vermogen via een negentraps automaat over alle vier de wielen. De GLE53 is een AMG-kind van zijn tijd en dat betekent dat ook deze nieuwkomer over EQ Boost beschikt, een systeem waarmee de GLE tijdelijk over 22 pk en 250 Nm extra komt te beschikken. Met deze aandrijflijn lanceert de GLE53 zich in 5,3 tellen naar een snelheid van 100 km/h. De topsnelheid ligt op 250 km/h. Voor het eerst kan het EQ Boost-systeem de GLE ook op snelheid houden en dat betekent dat het verbruik dankzij deze elektro-ondersteuning op die momenten wordt teruggedrongen. Het gemiddeld verbruik moet volgens Daimler op 9,3 l/100 km liggen.
De SUV is uitgerust met AMG Active Ride Control om, zo stellen de Duitsers, onder alle omstandigheden een juist afgesteld onderstel te hebben. Het systeem is gebaseerd op AMG Ride Control+. Inderdaad: luchtvering dus. Een aangepaste stuurinrichting en grotere, krachtigere remmen rondom moeten het sportieve karakter van deze nieuwe AMG-smaak verder benadrukken. Via AMG Dynamic Select is het gevaarte in diverse rijmodi te zetten.
Vanbuiten is de AMG-variant van de GLE natuurlijk te herkennen aan zijn Panamericana-grille met vijftien verticale spijlen. Verder onderscheiden zaken als het sportiever ogende bumperwerk en de speciale 20- tot 22-inch grote lichtmetalen wielen deze GLE van zijn conventionelere broeders.
Comment
Comment