Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
De mijne is vorige week besteld met levering week 1 september...
Overtuigende testrit en mooi aanbod...
De leveringen zouden alvast meer en meer problematisch gaan worden volgens de verkoper..
Hebben dus nog geluk dat de productie week 2 van juli is geworden...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkSintruin till I die
- Likes 1
Comment
-
Welke kleur is dat ? Mojavezilver?
Ik wilde gaan voor de selenietgrijze kleur maar ben toch overstag gegaan voor de zwarte kleur met nightpakket...
Enkel heb ik gelukkig nog iets kunnen rechtzetten deze week: was er zo van overtuigd dat de AMG Line (interieur) een zwarte dakhemel had maar na een goede inspectie vd bestelbon stond er kristalgrijs op :-(
De zwarte dakhemel moet blijkbaar apart aangevinkt worden...
Het hangt dan af vd MB dealer of deze alles uit de kast haalt om een wijziging nog erdoor te krijgen natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen idee welke kleur het is
welke motor gekozen?
Op de andere motorisaties is het nog lang wachten ....
Comment
-
hij is goed die motor in die auto, een stuk stiller onder belasting als de 250...dat was nu wel geen echte kunst
en de nieuwe rijdt zonder luchtvering bijna zo zacht als de vorige mét, en ik dacht dat deze velgen 21 zijn tov 20 op de oude...kwestie van vergelijk
hoe reed het tov van glc?Last edited by bobo; 30/04/2019, 17:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij is goed die motor in die auto, een stuk stiller onder belasting als de 250...dat was nu wel geen echte kunst
en de nieuwe rijdt zonder luchtvering bijna zo zacht als de vorige mét, en ik dacht dat deze velgen 21 zijn tov 20 op de oude...kwestie van vergelijk
hoe reed het tov van glc?
De GLC vond ik al erg baanvast en zeer zacht rijden (ook 20”) maar deze GLE is echt een stap hoger mbt comfort (airmatic en 22”) ...
Interieur met de volledige MBUX is eveneens een surplus..
Je zit nog iets hoger wat een beter overzicht geeft ...
Het vorig model GLE vond ik te “oud” voor ons en de GLC bood toen een zeer mooi alternatief..
Comment
-
Aftermarkt (origineel) is er ook nog een extra dakspoiler verkrijgbaar (€ 900 geplaatst bij dealer): vinden jullie dit deze meerkost waard ?
De uitlaatsierstukken zijn dicht bij de dieselvariant (uitlaat naar beneden gericht) : maar als je de optie "sportief motorgeluid" kiest zouden deze dan "open" zijn ??
Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAftermarkt (origineel) is er ook nog een extra dakspoiler verkrijgbaar (€ 900 geplaatst bij dealer): vinden jullie dit deze meerkost waard ?
De uitlaatsierstukken zijn dicht bij de dieselvariant (uitlaat naar beneden gericht) : maar als je de optie "sportief motorgeluid" kiest zouden deze dan "open" zijn ??Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment