Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Waarom zou je die bij een dealer kopen, vind je elders waarschijnlijk voor de helft van de prijs, net zoals velgen, banden enz.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
De kans op "prutswerk" is dan natuurlijk wel veel groter, niet ??Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHeb je een referentie dan waar het "goedkoper" is ??Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Beetje rond zoeken op internet kan wonderen doen, zeker als het aftermarket is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkSintruin till I die
Comment
-
Doe mijn best om die foto te posten, had al een poging ondernomen maar bestand is te groot ..
Vroeger ging dit veel vlotter ...
zie link hieronder: prijs daar is enkel met grondlak en dus komt daar nog plaatsing en spuitkosten bij --> 300€ dus dat valt op zich mee denk ikLast edited by E90N; 06/05/2019, 11:03.Sintruin till I die
Comment
-
Mercedes-Benz Style & Travel EquipmentSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenthx !
wel zelf ff moeten zoeken, de link is niet rechtstreeks
Probleem is dat er nog geen GLE's rondrijden, laat staan mét dakspoiler ...
Tegen September als de levering is misschien wat meer info hierrond en ook al eens zelf gezien want op foto en IRL kan het anders zijn en valt deze dakspoiler misschien echt wel enorm tegen...Sintruin till I die
Comment
-
Op een duits forum viel te lezen dat je via de "Mercedes ME" app je bestelproces volledig kunt volgen, enkel je bestelnummer/datum heb je nodig ..
(geldt voor alle nieuw bestelde modellen)
Als je in België inlogt en een nieuwe auto toevoegt moet je verplicht de VIN code al hebben ...
Erg leuk natuurlijk maar waarom niet veralgemenen ipv enkel DL :-(Sintruin till I die
Comment
-
Vandaag van de verkoper mijn “Auftragsnummer” gekregen (10 cijferige reeks) en datum bevestiging fabriek...
Ik ga mijn neef die in DL woont vragen via zijn mailadres eens een Mercedes ME account te maken en proberen via mijn bekomen gegevens de info op te roepen...
Thumbs Up !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenKan je toch zelf doen vanuit België, als je tunnelt via het internet !
Comment
-
Erstmals seit Jahren zeigt Mercedes-Benz erneut ein Experimental und SIcherheitsfahrzeug ESF 2019 - mit Blick auf kommende Sicherheitstechniken.Sintruin till I die
Comment
Comment