Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLE-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier antwoord ivm het volgen vh bestelproces:

Bedankt voor bericht aan Mercedes me connect met betrekking tot uw vraag over Joyful Anticipation, oftewel de optie om het bestelproces van uw nieuwe auto te volgen.

Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor België. Op dit moment is deze optie alleen beschikbaar in Frankrijk, Spanje, Duitsland en Zweden.

We hebben op dit moment nog geen informatie wanneer de optie voor andere landen mogelijk zal zijn.

Ik vertrouw u zo voldoende ingelicht te hebben.

Met vriendelijke groet,

Carola Borgman
    Mercedes me connect Support

Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Vertel (?)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Gebruik de gratis versie van Tunnelbear, of een ander vpn programma en je bent op 2 seconden in Duitsland of de Usa ....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Er wordt een Sportpack aangekondigd (mijn gedacht echt niet mooi) voor de GLE SUV terwijl overal de levertermijnen de spuigaten uitloopt en veel mensen zeer ontevreden zijn door deze gang van zaken ...
            De 450 motorisaties zouden pas in maart 2020 uitgeleverd worden !!!!
            De fabriek (en vooral toeleveranciers) in de USA hebben een probleem waardoor vele auto's onafgewerkt ergens gestald staan, plus enkele maatregelen van Trump geven ook vertragingen ..

Helaas lukt het me weer niet de foto's te posten ...
            Sintruin till I die

Comment

• Helaas is deze collonne niet op de Belgische wegen maar gaat deze naar een stockplaats in de USA waar ze moeten wachten op bepaalde onderdelen enz...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Sintruin till I die

Comment

Comment

• Wat ik al vermoedde is helaas gebeurd: mijne zit nu op de boot naar Bremerhaven waar hij "gesperrt" gaat worden voor onbepaalde tijd net zoals duizende andere ...

Sintruin till I die

Comment

Wat ik al vermoedde is helaas gebeurd: mijne zit nu op de boot naar Bremerhaven waar hij "gesperrt" gaat worden voor onbepaalde tijd net zoals duizende andere ...
                    Waarom?
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Waarom?
                      Daimler is heel vaag hierrond en zal nooit toegeven wat er allemaal misloopt in de USA ...
                      Kort samengevat wat ik al gelezen heb op betrouwbare forums:
                      - toeleveranciers die failliet zijn
                      - brand ergens in de fabriek
                      - onderschatting
                      - quotums die Trump nu oplegt

Veel Europese auto's worden toch naar Bremen verscheept ondanks ze niet "klaar" zijn en daar "on hold" gezet tot ze alles hebben van die bepaalde auto's ...
                      Ik heb ook zaken horen waaien dat er bepaalde formaliteiten nog in orde moeten gebracht worden met Europa mbt uitstoot enz..

Er zijn klanten die in november 2018 besteld hebben en bericht hebben gekregen dat de levering pas gebeurd ergens Q1 2020 enz...

Alle dealers weten ervan maar houden zich op de vlakte hierrond :-(
                      Sintruin till I die

Comment

Daimler is heel vaag hierrond en zal nooit toegeven wat er allemaal misloopt in de USA ...
                        Kort samengevat wat ik al gelezen heb op betrouwbare forums:
                        - toeleveranciers die failliet zijn
                        - brand ergens in de fabriek
                        - onderschatting
                        - quotums die Trump nu oplegt

Veel Europese auto's worden toch naar Bremen verscheept ondanks ze niet "klaar" zijn en daar "on hold" gezet tot ze alles hebben van die bepaalde auto's ...
                        Ik heb ook zaken horen waaien dat er bepaalde formaliteiten nog in orde moeten gebracht worden met Europa mbt uitstoot enz..

Er zijn klanten die in november 2018 besteld hebben en bericht hebben gekregen dat de levering pas gebeurd ergens Q1 2020 enz...

Alle dealers weten ervan maar houden zich op de vlakte hierrond :-(
                        Straf allemaal! Dealers die zich op de vlakte houden, tegen wie zeg je het? Incompetent zootje

Maja, jij bent er vet mee hé Komt hopelijk snel in orde
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Leve de mondialisering !

Comment

• Gisteren eens irl kunnen bewonderen, ziet er veel verfijnder uit dan het vorig model. Knappe bak!

Comment

• Heb er ook al een paar tegengekomen, prachtige wagen.
                              Zou zelfs durven twijfelen tussen een X5 en deze..

Comment

• Ik reed van de week ook achter 1 op de antwerpse ring. Redelijk brute bak als je mij vraagt. Veel beter dan de vorige versie!

Comment

• Alle neusten Nachrichten für Bremen, Bremerhaven und die Umgebung. Die aktuellsten Informationen aus Politik, Wirtschaft, Gesellschaft, Kultur und Blaulicht.

Watch this !!!!
                                  Bravo Daimler
                                  Sintruin till I die

Comment

• Daar zal uwe maar tussenstaan voor een jaartje ofzo

Comment

• Leuk ...
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Foto genomen bij ons thuis —> GLE van een klant van ons... Kreeg testwagen mee voor een dag...

Even voor de verduidelijking:
                                        - geen AMG line
                                        - 22” velgen

Last edited by E90N; 31/08/2019, 17:30.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Quality cars from the US of A.

Comment

Working...
                                          X