Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Proceed (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Heb je je nieuwe nu al in ontvangst kunnen nemen? Is dit 'em? Of testwagen...?2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Dit is mijn wagen, ik heb hem iets langer dan 2 weken ondertussen
- Likes 1
Comment
-
Ik vraag me echt af waarom de proceed gt niet in het rood te krijgen is terwijl de xceed gt wel in die kleur verkrijgbaar is, toch maar rare beslissingen die ze bij Kia nemen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vraag me echt af waarom de proceed gt niet in het rood te krijgen is terwijl de xceed gt wel in die kleur verkrijgbaar is, toch maar rare beslissingen die ze bij Kia nemen.
Volgend mij heeft het te maken met dat de GT rode accenten heeft en dat deze er daarom niet uitspringen en het te veel wordt. Voor een rode GT gaan ze trouwens ook de accenten niet veranderen in de fabriek.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenDe Xceed vind ik trouwens niet zo mooi in het rood ... Het gele is wel knap!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Staat ook wat hoger hé, mij mag je alle Kia's brengen tegenwoordig. Enkel aan de voorkant van de Sportage raak ik niet echt gewoon.Last edited by kevin_krystofiak; 06/10/2019, 21:23.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNog vlug een testje van de PFL, hadden ze beter de nieuwe getest,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Hehe, zit wat in ja... maar de 1.5 heeft de 1.4 reeds vervangen in modeljaar 21. De nu komende facelift is vooral cosmetisch.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment