Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad. In mijn geval zou zowizo achteraan of links voor al moeilijk zijn, omdat mijne gevel rechts van de auto staat Ok, kan dan achteruit de auto op de inrit zetten, maar dan staat dat laadstation te open en bloot voor elke voorbijganger.
En als je in een rijtjeshuis woont met geen gegarandeerde parkeerplaats aan je voordeur? (Bestaat ook niet) Hoe ga je dat spel s'avonds dan opladen dan? GEEUW, dus enkel voor de rijke mensen met minstens een oprit...die dus ook nog eens de super voordelen erbij krijgen voor elektrisch rijden, alsof ze geld te kort komen...pfff
En hoeveel mensen kunnen hun wagen van fossiele brandstof voorzien aan hun woning?
elektrisch rijden zal dus een aanpassing vragen dat men iets langer aan de “pomp” zal staan.
En als je in een rijtjeshuis woont met geen gegarandeerde parkeerplaats aan je voordeur? (Bestaat ook niet) Hoe ga je dat spel s'avonds dan opladen dan? GEEUW, dus enkel voor de rijke mensen met minstens een oprit...die dus ook nog eens de super voordelen erbij krijgen voor elektrisch rijden, alsof ze geld te kort komen...pfff
Dus als ik het zo lees, wonen vooral de sukkelaars in rijtjeswoningen? Ik heb al wat dakrenovaties gedaan in Antwerpen van rijwoningen die een veelvoud kosten van mijn 3-gevelwoning met garage en 2 staanplaatsen naast het huis.
Ik snap uw betoog over het oplaten aan een rijwoning, maar om dan direct beginnen spuwen op de rijke mensen, vind ik er toch wat over. Zo een beetje PVDA-praat
Dus als ik het zo lees, wonen vooral de sukkelaars in rijtjeswoningen? Ik heb al wat dakrenovaties gedaan in Antwerpen van rijwoningen die een veelvoud kosten van mijn 3-gevelwoning met garage en 2 staanplaatsen naast het huis.
Ik snap uw betoog over het oplaten aan een rijwoning, maar om dan direct beginnen spuwen op de rijke mensen, vind ik er toch wat over. Zo een beetje PVDA-praat
: Ik spuw absoluut niet op rijke mensen, nog niet bijna en heb dus helemaal geen probleem dat ze zich zo'n elec. auto kunnen permitteren en profiteren van de voordelen, verre van.
Ik spuw eerder op een regering die mensen met een laag inkomen en hun dieseltje een hak zet met de huidige exorbitante dieselprijzen....en hun LEZ zones, die (Eerlijk werkende) mensen dwingen om een andere wagen te kopen, terwijl ze daar geen geld voor hebben. (Voor de goede orde, ik zit niet in zo'n situatie.)
Vooral de groenen kunnen voor mijn part in de hoogste boom kruipen, niet dat ik geen bekommernis heb voor het milieu maar aan een "milieudictatuur" heb ik persoonlijk absoluut geen boodschap.
Ontopic: Ik vind het wel een geslaagd ontwerp, mooi gelijnde suv en van binnen mag die er ook zijn.
Ik spuw eerder op een regering die mensen met een laag inkomen en hun dieseltje een hak zet met de huidige exorbitante dieselprijzen....en hun LEZ zones, die (Eerlijk werkende) mensen dwingen om een andere wagen te kopen, terwijl ze daar geen geld voor hebben. (Voor de goede orde, ik zit niet in zo'n situatie.)
Met de stroomprijzen hier in België vraag ik me zelfs af of het voordeliger is dan met een diesel te rijden. In België willen ze voor het milieu de mensen in een elctrische auto, maar hebben hier bijna de hoogste stroomtarieven van heel Europa.
Comment