Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI E-tron (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je buiten parkeert is 't wel niet handig natuurlijk. Of je moet een laadpaal op je oprit installeren :-1

Comment

• De E-Tron is inderdaad erg duur , maar een vergelijkbare auto zoals de Q8 is dat ook . Je hebt dezelfde luxe en ruimte , echter je moet elke 300 km opladen . Als je kiest voor een Q8 heb je meer VAA te betalen en ook nog eens de diesel die duurder is. Dus als de range geen probleem is, kan je beter voor een Etron kiezen. Wij gebruiken de Q8 voor op vakantie of als we het fietsenrek nodig hebben en de Etron gaan we gebruiken voor al de rest. Goede combi .
      Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SixFeet6 Bekijk Berichten
        bovendien hebt ge uw handen niet vol diesel omdat de vorige klant bij het tankstation zitten knoeien heeft.
        Zoals free ook al zei, wat jij hier zegt heb ik ook nog nooit voorgehad. Weer zo een groene drogreden ? Als ze geen echte voordelen vinden, vinden ze er maar een paar uit .. :-S

Comment

• Ah ja, die handvaten zijn altijd proper en de box met doekjes is nooit leeg en die plastic handschoenen hangen ze om gaan te plassen.
          Last edited by ; 06/02/2019, 12:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
            De E-Tron is inderdaad erg duur , maar een vergelijkbare auto zoals de Q8 is dat ook . Je hebt dezelfde luxe en ruimte , echter je moet elke 300 km opladen . Als je kiest voor een Q8 heb je meer VAA te betalen en ook nog eens de diesel die duurder is. Dus als de range geen probleem is, kan je beter voor een Etron kiezen. Wij gebruiken de Q8 voor op vakantie of als we het fietsenrek nodig hebben en de Etron gaan we gebruiken voor al de rest. Goede combi .

Wat betaal je aan VAA voor de Q8 itt de E-tron?

BMW X5 45e

Comment

• instapprijs:

Simple and lightning fast image sharing. Upload clipboard images with Copy & Paste and image files with Drag & Drop

Simple and lightning fast image sharing. Upload clipboard images with Copy & Paste and image files with Drag & Drop

Comment

De E-Tron is inderdaad erg duur , maar een vergelijkbare auto zoals de Q8 is dat ook . Je hebt dezelfde luxe en ruimte , echter je moet elke 300 km opladen . Als je kiest voor een Q8 heb je meer VAA te betalen en ook nog eens de diesel die duurder is. Dus als de range geen probleem is, kan je beter voor een Etron kiezen. Wij gebruiken de Q8 voor op vakantie of als we het fietsenrek nodig hebben en de Etron gaan we gebruiken voor al de rest. Goede combi .
                Staat jullie Q8 toevallig op Zaventem?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ah ja, die handvaten zijn altijd proper en de box met doekjes is nooit leeg en die plastic handschoenen hangen ze om gaan te plassen.
                  https://www.startpagina.nl/v/vervoer...-vieze-handen/
                  Of superdiesel tanken, deze pompen blijven langer proper daar bijna niemand deze gebruikt

Comment

instapprijs:

https://pasteboard.co/HZTdMTR.png
                    Is dat ergens een website of een eigen tooltje?

Comment

Ah ja, die handvaten zijn altijd proper en de box met doekjes is nooit leeg en die plastic handschoenen hangen ze om gaan te plassen.
                      https://www.startpagina.nl/v/vervoer...-vieze-handen/
                      Ge hebt gelijk, ik zal de volgende keer een 3x zo dure electrische wagen kopen omdat ik 'mss' ooit eens een druppel diesel op mijn hand ga krijgen

Comment

• Begrijpend lezen is uw sterkste kant niet precies. Na 5 jaar is, in MIJN situatie, een EV goedkoper vergeleken met een diesel in een gelijkaardige klasse. Het feit dat je die EV misschien elke dag moet inpluggen is een zwak tegen argument. Ik koop die EV niet omdat ik dan geen vuile handen ga krijgen. Ik koop een EV omdat het vlot en zalig rijden is, comfortabel (zeker in de e-tron) en omdat hij op het eind van de rit GOEDKOPER is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Raar dat het zo terug valt. Want viogens onderstaand artikel zou een vergelijkbare benzinewagen niet goedkoper uitkomen, waardoor electrisch rijden interessant blijft.
                          De bijtelling voor elektrische auto’s in 2019 stijgt, voor auto's met een waarde van meer dan 50.000 euro. Hoeveel meer ga je voor een Tesla betalen?

Dat is toch niet meer dan logisch?
                          Wie koopt er in januari of februari een nieuwe auto? Iemand die dan een nieuwe auto nodig heeft.
                          Meestal schrijft men een auto pas in het begin van het jaar in, omdat hij dan als jonger overkomt zodat herverkoop waarde beter is.
                          Nu was het echter beter om je nieuwe wagen nog snel in december ingeschreven te krijgen.

Vanaf maart gaat de verkoop weer wel terug omhoog. Een afgeschreven wagen moet toch vervangen worden.
                          En een klein deel zal nu opnieuw de rekening maken en bedenken dat een EV nu net duurder of te duur uitvalt, maar dat gaat echt niet het grote deel zijn.

Comment

Waarom moet je een week kunnen doen met één accu lading? Wat is dat voor onzin. Als we onze wagen binnenrijden in de garage, pluggen wij die in, leeg of vol (als was het maar om s' morgens bij vriesweer met preconditionering te kunnen starten). Dat is echt geen moeite, bovendien hebt ge uw handen niet vol diesel omdat de vorige klant bij het tankstation zitten knoeien heeft.
                            haha dat inpluggen is 10 seconden minder spelen op de smartfone,dat kan je de mensen toch niet aandoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                              Als je buiten parkeert is 't wel niet handig natuurlijk. Of je moet een laadpaal op je oprit installeren :-1
                              en wat is nu het probleem?

Comment

Begrijpend lezen is uw sterkste kant niet precies. Na 5 jaar is, in MIJN situatie, een EV goedkoper vergeleken met een diesel in een gelijkaardige klasse. Het feit dat je die EV misschien elke dag moet inpluggen is een zwak tegen argument. Ik koop die EV niet omdat ik dan geen vuile handen ga krijgen. Ik koop een EV omdat het vlot en zalig rijden is, comfortabel (zeker in de e-tron) en omdat hij op het eind van de rit GOEDKOPER is.
                                ze gaan toch niet stoppen met zeveren hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Of superdiesel tanken, deze pompen blijven langer proper daar bijna niemand deze gebruikt
                                  of ze rijden naar 1 van de weinige pompen met bediening

Comment

• Vaa Etron 4000 euro , Q8 14500 euro . En nee , onze auto staat niet in Zaventem .
                                    Etron > Q8

Comment

Vaa Etron 4000 euro , Q8 14500 euro . En nee , onze auto staat niet in Zaventem .
                                      Dat is wel een aanzienlijk verschil, maar mijne baas heeft een Q8 sinds een paar maanden en ik zie nu dagelijks 1 à 2 e-trons rijden in mijn buurt. Mss is het optisch bedrog, maar ik heb toch de indruk dat de Q8 toch nog wel een stuk groter is. Want bij de eerste e-tron's dacht ik eerst dat het al de nieuwe Q4 ging zijn.

Heb er ff de charts bij genomen en de Q8 zou 18cm langer zijn en ietske breder. Hoogt vind ik niet direct. Maar laadinhoud koffer is bij de Q8 maar 605 liter en bij de E-tron 660 liter, maar het zijn 2 verschillende bronnen en dan hangt het er vanaf hoe dat ze het meten. Maar EV's hebben in het algemeen wat meer ruimte op dat vlak omdat ze minder plaats innemen met de motorisatie.

Niet expliciet met mijne baas over gehad, maar het plug-in verhaal van de X5 was voor hem niet echt een positieve ervaring en denk dat hij daarom zich ook nog niet laat verleiden tot EV's. Zeker omdat hij door de week dagen heeft van boven de 300km tot zelfs 500km. Als het gewoon 's avonds inpluggen is en dan de hele dag rijden, dan zou het dat wel zien zitten. Maar hij heeft absoluut geen zin om in het midden van de dag ergens een uur gaan staan wachten tot de wagen terug opgeladen is. En hij gaat dan nog ne keer of 3 per jaar op skivakantie met de wagen.

Maar zoals gezegd, het is meer dan €10000 verschil in VAA. Dat kan al tellen.

Comment

• De Etron is minder breed , maar qua koffer ongeveer hetzelfde . Wij hadden hiervoor een cayenne se hybrid en dat was absolute rommel . Verbruik 12,5 liter bij rustig rijden op autostrade en in de sneeuw geen grip door de 300 kg batterij in de koffer . Geef me dan maar een Q8 voor dagen van meer dan 250 km en voor de rest een Etron . Maar om nu een Etron te kopen als eerste wagen .... geen goed idee . Een optie die je wel kan krijgen als je een Etron leased is een vervangwagen genre Q7 inclusief diesel voor 4 weken per jaar .
                                        Etron > Q8

Comment

Working...
                                        X