Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI E-tron (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenDe Etron is minder breed , maar qua koffer ongeveer hetzelfde . Wij hadden hiervoor een cayenne se hybrid en dat was absolute rommel . Verbruik 12,5 liter bij rustig rijden op autostrade en in de sneeuw geen grip door de 300 kg batterij in de koffer . Geef me dan maar een Q8 voor dagen van meer dan 250 km en voor de rest een Etron . Maar om nu een Etron te kopen als eerste wagen .... geen goed idee . Een optie die je wel kan krijgen als je een Etron leased is een vervangwagen genre Q7 inclusief diesel voor 4 weken per jaar .
Zullen zien wat de toekomst brengt. In ieder geval staat hier al 1 stopcontact buiten. Geen laadpaal, maar effectief een stopcontact Thuis had de baas een laadpaal van BMW zelf, maar die was al een week nadat de X5 verkocht was, ook al verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Het schijnt dat dat verhaal al achterhaald is? Heb ik gehoord van iemand die er net 1 besteld heeft.
Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
Dat is niet achterhaald , alleen kost alles wat je extra neemt geld . In de lease zit een optie voor een vervangwagen , en dat is een polo . En wil je meer kan je een duurdere leasing nemen . Uiteindelijk met de leasing doe je de autoprijs x 30% ofzo en dan het je een operationele lease met alles erop en eraan .. maar het wordt wel snel duur op die manier .BMW X5 45e
Comment
-
Gisteren mijn eerste irl gezien.
Die kleur staat hem héél goed! Wel andere velgen eronder en dat is af!
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOei wat een lelijke wielenThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenIk heb em in galaxy blue met shadow look en 21 velgen besteld , productiedatum is volgende week .
Zal er ongetwijfeld heerlijk uitzien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment