Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI E-tron (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
    De Etron is minder breed , maar qua koffer ongeveer hetzelfde . Wij hadden hiervoor een cayenne se hybrid en dat was absolute rommel . Verbruik 12,5 liter bij rustig rijden op autostrade en in de sneeuw geen grip door de 300 kg batterij in de koffer . Geef me dan maar een Q8 voor dagen van meer dan 250 km en voor de rest een Etron . Maar om nu een Etron te kopen als eerste wagen .... geen goed idee . Een optie die je wel kan krijgen als je een Etron leased is een vervangwagen genre Q7 inclusief diesel voor 4 weken per jaar .
    Het schijnt dat dat verhaal al achterhaald is? Heb ik gehoord van iemand die er net 1 besteld heeft.
    BMW X5 45e

Comment

De Etron is minder breed , maar qua koffer ongeveer hetzelfde . Wij hadden hiervoor een cayenne se hybrid en dat was absolute rommel . Verbruik 12,5 liter bij rustig rijden op autostrade en in de sneeuw geen grip door de 300 kg batterij in de koffer . Geef me dan maar een Q8 voor dagen van meer dan 250 km en voor de rest een Etron . Maar om nu een Etron te kopen als eerste wagen .... geen goed idee . Een optie die je wel kan krijgen als je een Etron leased is een vervangwagen genre Q7 inclusief diesel voor 4 weken per jaar .
      Mijne baas heeft sowizo maar 1 wagen. Ziet graag wagens, maar wil er geen kapitalen tegenaan smijten. Want kan zich makkelijk een auto permitteren die het dubbel kost van die Q8, maar dat doet hij niet. Let er toch wel een beetje op en een tweede wagen ziet hij niet zitten. Zijn vrouw is wachtende op hare XC40 benzine. Maar dat vind hij dan weer niets om mee op vakantie te gaan en zij heeft door de week de auto zelf ook altijd nodig.

Zullen zien wat de toekomst brengt. In ieder geval staat hier al 1 stopcontact buiten. Geen laadpaal, maar effectief een stopcontact Thuis had de baas een laadpaal van BMW zelf, maar die was al een week nadat de X5 verkocht was, ook al verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Het schijnt dat dat verhaal al achterhaald is? Heb ik gehoord van iemand die er net 1 besteld heeft.
        Dat is niet achterhaald , alleen kost alles wat je extra neemt geld . In de lease zit een optie voor een vervangwagen , en dat is een polo . En wil je meer kan je een duurdere leasing nemen . Uiteindelijk met de leasing doe je de autoprijs x 30% ofzo en dan het je een operationele lease met alles erop en eraan .. maar het wordt wel snel duur op die manier .
        Etron > Q8

Comment

Dat is niet achterhaald , alleen kost alles wat je extra neemt geld . In de lease zit een optie voor een vervangwagen , en dat is een polo . En wil je meer kan je een duurdere leasing nemen . Uiteindelijk met de leasing doe je de autoprijs x 30% ofzo en dan het je een operationele lease met alles erop en eraan .. maar het wordt wel snel duur op die manier .
          True. Lijkt me logisch idd dat het wat meer kost dan.
          BMW X5 45e

Comment

• Inpluggen hoeft ook niet meer, standaard uitgerust voor inductief laden.

Comment

• Ben toch benieuwd hoeveel trager dat is tov kabel...

Comment

• tijd is 1 ding, een overdrachtsverlies van 25% is niet min, dat zijn heel wat kw's

Comment

• heb een testrit gepland op 't einde van de maand
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Gisteren testrit gedaan met edition 1... Wat een zalige wagen...
                    Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit mijn eerste EV rit was + voordien ook nooit met meer dan 150pk rond gereden.

Comment

• Bestelbon getekend ?

Comment

• Gisteren mijn eerste irl gezien.

Die kleur staat hem héél goed! Wel andere velgen eronder en dat is af!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ik ben gek van die velgen, natuurlijk

...nog meer op een ev niet te dik

Comment

• Paar weken terug zag ik ze hier massaal rijden, maar ondertussen al meer dan een week geen meer tegen gekomen. Zijn mss op bij D'Ieteren

Comment

• Oei wat een lelijke wielen
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Oei wat een lelijke wielen
                                Dat is simpel op te lossen.
                                There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Prachtig design...
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik heb em in galaxy blue met shadow look en 21 velgen besteld , productiedatum is volgende week .
                                    Etron > Q8

Comment

Ik heb em in galaxy blue met shadow look en 21 velgen besteld , productiedatum is volgende week .
                                      Alvast proficiat met de bestelling en veel plezier en veilige km’s de komende maanden.
                                      Zal er ongetwijfeld heerlijk uitzien.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ga morgen proberen de laatste plooien glad te strijken bij de dealer (lees: correcte overname van mijn hudige wagen af dingen) en dan zal het een galaxy blue met shadow look, virtuele spiegels en 20 inch velgen worden...

Comment

• Vanmorgen mijn eerste IRL gezien. Bedrijfseigenaar van het naburig bedrijf heeft er eentje in het zilvergrijs.

Ziet er wel impressionant uit, maar nu ook niet meteen een head turner, wat mij betreft

Comment

Working...
                                          X