Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI E-tron (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• miljaar... ik wil ook galaxy blue en shadowlook
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Vanmorgen mijn eerste IRL gezien. Bedrijfseigenaar van het naburig bedrijf heeft er eentje in het zilvergrijs.

Ziet er wel impressionant uit, maar nu ook niet meteen een head turner, wat mij betreft
      Hmmm... Dat lijkt me straf, of het moet echt wel 1 van de allereerste zijn die hem geleverd gekregen heeft.
      Zelfs bij de dealers zijn ze nog maar van deze week binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
        Ik heb em in galaxy blue met shadow look en 21 velgen besteld , productiedatum is volgende week .
        dus kon de staking ll nog niet zo'n kwaad

congrats, hoe meer ev's hoe beter

Comment

• Wel de juiste velgen (21”) maar nu staat ie nog in de primer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Testrit gedaan vandaag. Op 20", geen virtuele spiegels. Ik som even plus en min op:

+ onthaal audi contact center
            + wegligging/comfort balans
            + MMI/touchscreens
            + peddels voor het regelen van het afremmen op de elektromotoren
            + ruimte binnenin (in vergelijk met m'n ongeveer dezelfde lengte/breedte F11)
            + klassieke spiegels
            + standaard drive select met luchtvering
            - geen apple car play of android auto (waarom op andere audi's wel??)
            - standaard zetels
            - standaard klankinstallatie
            - "frunk" opent alleen via een klassiek motorkaphendel/vergrendeling. Dwaas als je die regelmatig wilt gebruiken en vuile handen als gevolg.
            - geen automatisch opklappende kofferafdekking (en dat op een 100k SUV...)
            - super hightech interieur, waarbij de cruise controlhendel erg afsteekt. Bediening vind ik ook niet van de handigste.
            - auto-pilot? Say what? Enkel de reeds gekende rijhulpmiddelen
            - sportstuur niet compatibel met de rijhulpsystemen
            - ik vind nog altijd mijn goesting niet qua kleur en velgen
            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              Testrit gedaan vandaag. Op 20", geen virtuele spiegels. Ik som even plus en min op:

+ onthaal audi contact center
              + wegligging/comfort balans
              + MMI/touchscreens
              + peddels voor het regelen van het afremmen op de elektromotoren
              + ruimte binnenin (in vergelijk met m'n ongeveer dezelfde lengte/breedte F11)
              + klassieke spiegels
              + standaard drive select met luchtvering
              - geen apple car play of android auto (waarom op andere audi's wel??)
              - standaard zetels
              - standaard klankinstallatie
              - "frunk" opent alleen via een klassiek motorkaphendel/vergrendeling. Dwaas als je die regelmatig wilt gebruiken en vuile handen als gevolg.
              - geen automatisch opklappende kofferafdekking (en dat op een 100k SUV...)
              - super hightech interieur, waarbij de cruise controlhendel erg afsteekt. Bediening vind ik ook niet van de handigste.
              - auto-pilot? Say what? Enkel de reeds gekende rijhulpmiddelen
              - sportstuur niet compatibel met de rijhulpsystemen
              - ik vind nog altijd mijn goesting niet qua kleur en velgen
              hoezo geen carplay? is te bestellen hoor...
              en android auto is sowieso niet beschikbaar op geen enkele audi.

ik ben zelf ook geen fan van de comfortzetels, geef mij maar de sportzetels (zoals in mijn A5)
              Wat vond je negatief aan de standaard klankinstallatie? Ik vind basis het geluid al redelijk goed, heb zelf test-gereden in een e-tron met B&O er in
              en dat geluid blies me toch weg in de positieve zin

Comment

• What is the Audi smartphone interface?
                A system that integrates most major smartphone models via USB to control features such as navigation, phone, music and selected apps. A seamless connection between vehicle and smartphone. The innovative smartphone interface uses Apple CarPlay and Android Auto, on iOS (7.1 or higher) or Android (5.0 Lollipop or higher).

Comment

• Ivm de android auto & apple car play: dat is wat de contactpersoon bij Audi mij vertelde bij de uitleg van de wagen. Ik heb het niet geverifieerd. Hier staat hij niet tussen in ieder geval: https://www.android.com/auto/audi/ Klankinstallatie was schel, weinig detail, vervormde direct. Enkel bas & treble regeling mogelijk. Nu, ben daar vrij kritisch, beroepsmisvorming. Dus kan zijn dat het voor de gemiddelde persoon ok is.
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• hahaha wat een bende moeilijke klanten als je het hoort,allemaal verwende ruikeluiszoontjes zeker

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Volgende week donderdag testrit ✌

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                            hahaha wat een bende moeilijke klanten als je het hoort,allemaal verwende ruikeluiszoontjes zeker
                            Hey Andre

Bedankt voor je nuttige bijdrage. Je hebt helemaal gelijk!

BTW, in die prijscategorie verwacht ik weldegelijk veel van een wagen.
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten

Hey Andre

Bedankt voor je nuttige bijdrage. Je hebt helemaal gelijk!

BTW, in die prijscategorie verwacht ik weldegelijk veel van een wagen.
                              tuurlijk,voor die bedragen mag je wat krijgen

Comment

• In mijn job kom ik dagelijks meerdere keren in de stelplaats van de hogesnelheidstreinen in Vorst. Aan de overkant van het spoor is de uitrit van de Audi fabriek en elke minuut ongeveer wordt daar een nieuwe E-Tron buiten gereden naar de parking. En dan tel ik: Honderdduizend. Nog eens honderdduizend. Nog eentje...
                                Wie zei weer dat er geen geld is?
                                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Hoeveel blijven er in België ?

Comment

• Prachtige wagen. Heeft veel weg van een Q7
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Wel de juiste velgen (21”) maar nu staat ie nog in de primer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Op de luchthaven van Zaventem staan altijd toffe wagens

Comment

• Ik vind wel raar dat er dergelijke velgen voorzien zijn op een EV. Dikke brede banden verhogen de vrijvingen en zijn dus nefast voor het rijbereik.
                                        Niet alleen dat, ze maken ook veel kabaal, als wij nu een Tesla of een iPace horen voorbijgaan is er in se geen verschil in lawaai met een niet-EV.
                                        Voor mij zijn deze velgen en banden eerder weerhouden om marketingredenen, idem voor het fors vermogen dat 95% van de tijd onbenut blijft.

Comment

• Velgen worden steeds groter

Comment

Working...
                                          X