Hup, tis al zo ver: https://www.hln.be/auto/audi-roept-e...erug~a41f4dcf/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI E-tron (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Gebrek aan beleving zonder geluid is één reden, beperkte range en lange oplaad tijd en kosten is een tweede reden.
Het zijn niet alleen de oplaad kosten maar ook de kosten omdat je dan je auto niet kan gebruiken en wat anders moet verzinnen.
Als je 6 uur moed opladen en dan een range hebt van 1000 Km + dan wordt het al een iets ander verhaal.
De meest EV's halen amper 2/3 van de beloofde range, en ze zijn nog steeds achterlijk duur, zelfs de elektrische kippenhokken.
BMW plug-in's zijn trouwens allemaal compatibel met nieuwe Belgische plug-in wetgeving vanaf productie Juli: 330e, 530e, X5 45e en 745e voldoen allemaal aan de voorwaarden om erkend te blijven als plug-in en 100% fiscaal aftrekbaar te zijn (enig uitzondering is de 745Le Xdrive). Mooi werk van BMW, waar bvb Audi en ook Mercedes veel klanten aan gaan verliezen.
- Likes 1
Comment
-
De plug-ins verkopen wel goed heb ik de indruk, ik ken verschillende mensen die de laatste maanden voor een plug-in gekozen hebben.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Nu, we kunnen daar een beetje mee lachen, maar ik vind het alleen maar positief dat terugroep acties gedaan worden. Sommige merken of importeurs vertikken dit naar het schijnt om geen gezichtsverlies te lijden, maar het is wel nodig.
- Likes 1
Comment
-
SCOOP: Komt er een krachtigere versie van de volledig elektrische Audi e-tron?
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Op dat vlak doen landen zoals Nederland het toch een stuk beter en doordachter dan België. En ik heb zelf geen elektrische auto maar ik erger mij al aan al die niet-hybride, niet-elektrische auto's die op parkings op laadplaatsen gaan staan. Wat mij betreft mogen ze daar streng op beboeten...
momenteel is het aantal laadpalen,voor het aantal voertuigen ,meer dan voldoende.
wanneer er echter teveel misbruik gemaakt word om de locatie's te gebruiken als gemakkelijke parkeerplaats dan loopt het hele systeem fout.
maar o wee als je daar iets van durft te zeggen..............koning diesel wil de wetten naar zijn hand blijven stellen....
ik heb hierover zelf eens een topic geopend .....verwijten,aanvallen scheldpartijen met als resultaat topic verwijderd.
zielige reactie van hen die denken geen rekening te moeten houden met anderen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNu, we kunnen daar een beetje mee lachen, maar ik vind het alleen maar positief dat terugroep acties gedaan worden. Sommige merken of importeurs vertikken dit naar het schijnt om geen gezichtsverlies te lijden, maar het is wel nodig.
persoonlijk verkies ik een terugroepactie boven een geschil waarbij uiteindelijk niets gebeurt of er tot dwingen moet overgegaan worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
wanneer er echter teveel misbruik gemaakt word om de locatie's te gebruiken als gemakkelijke parkeerplaats dan loopt het hele systeem fout.
maar o wee als je daar iets van durft te zeggen..............koning diesel wil de wetten naar zijn hand blijven stellen....
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
Ik wist niet dat misbruik van laadpaal-parkeerplaatsen specifiek door dieselwagens werd gedaan. Ik ga daar ook eens op letten als ik nog eens zo eentje zie staan, bedankt voor de tip.
en momenteel rijden er nog meer diesels dan anderen rond(mss niet lang meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
wanneer een merk wagens terugroept wil dit alleen maar zeggen dat ze toegeven dat er iets fout is,met de bedoeling de fouten recht te zetten.
persoonlijk verkies ik een terugroepactie boven een geschil waarbij uiteindelijk niets gebeurt of er tot dwingen moet overgegaan worden.
Als er een groot risico is, roepen ze de wagens zo spoedig mogelijk terug en hangen ze het aan de grote klok. Als het een klein risico is, doen ze het gewoon bij het volgende onderhoud en komt ge het in principe nooit te weten.
Comment
-
De terugroepactie komt door het feit dat een toeleverancier niet vereiste & gewenste kwaliteit leverde. Bij kwaliteitscontroles is men hier op uit gekomen.
Het is natuurlijk Audi die gezichtverlies zal leiden, maar de toeleverancier zal wel dik moeten betalen.
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door free_ltd Bekijk Berichten
als er risico's aan verbonden zijn, doen ze altijd een terugroepactie, maar gaan ze u dat niet altijd aan uw neus hangen.
Als er een groot risico is, roepen ze de wagens zo spoedig mogelijk terug en hangen ze het aan de grote klok. Als het een klein risico is, doen ze het gewoon bij het volgende onderhoud en komt ge het in principe nooit te weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenDe terugroepactie komt door het feit dat een toeleverancier niet vereiste & gewenste kwaliteit leverde. Bij kwaliteitscontroles is men hier op uit gekomen.
Het is natuurlijk Audi die gezichtverlies zal leiden, maar de toeleverancier zal wel dik moeten betalen.
wanneer die alles rechtzet is er voor de klant geen probleem.
het verhaal wordt anders wanneer de constructeur zich aan zijn verantwoordelijkheid probeert te onttrekken,of,wanneer men de ene vergoed en de andere niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
ik vind niet dat audi hierdoor gezichtsverlies hoeft te lijden,geen enkel merk produceert alle onderdelen zelf,de eindverantwoordelijk ligt inderdaad wel bij de constructeur.
wanneer die alles rechtzet is er voor de klant geen probleem.
het verhaal wordt anders wanneer de constructeur zich aan zijn verantwoordelijkheid probeert te onttrekken,of,wanneer men de ene vergoed en de andere niet...
Toyota was vroeger de koning van de terugroepacties. Die riepen hun auto's voor elke prul terug ook al zat er geen of een klein risico aan vast. Dat sierde hun wel, maar de laatste jaren is het wel een pak minder dat ge ze nog hoort. Ofwel zijn er geen problemen meer, ofwel roepen ze al een pak minder terug en doen ze meer bij het onderhoud.
We zullen het nooit weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
ik vind niet dat audi hierdoor gezichtsverlies hoeft te lijden,geen enkel merk produceert alle onderdelen zelf,de eindverantwoordelijk ligt inderdaad wel bij de constructeur.
wanneer die alles rechtzet is er voor de klant geen probleem.
het verhaal wordt anders wanneer de constructeur zich aan zijn verantwoordelijkheid probeert te onttrekken,of,wanneer men de ene vergoed en de andere niet...Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenSCOOP: Komt er een krachtigere versie van de volledig elektrische Audi e-tron?
https://gocar.be/nl/autonieuws/spy-s...he-audi-e-tron
Comment
-
en toch zal ik het blijven herhalen,
duur speelgoed voor rijkeluizen hebben we al meer dan genoeg.
steek jullie tijd en geld nu eens in de betaalbare alternatieven............
gelukkig hebben we de franse renault,peugeot en de verfranste opel nog om er iets aan te doen.
Comment
-
Nieuwe technologie wordt altijd eerst in de dure modellen gestoken, anders lijden ze er te veel verlies aan. En toch is de ID3 al onderweg. Dienzal een pak betaalbaarder zijn.
Maar het is gewoon een feit dat de etron op gebied van de aandrijving, range en automatisch rijden minstens een jaar of 4-5 achter staat op Tesla.
Comment
Comment