Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI E-tron (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ev heeft allang niets meer te maken met nieuwe technologie.id3 AL onderweg?7 jaar te laat....
    in de jaren '90 bestond de clio al met electrische aandrijving bv.
    die drogreden om altijd weer met speeltjes boven 50000 e(en veeeel meer) af te komen pakken allang niet meer.
    de overgrote meerderheid heeft al die geldverslindende snufjes niet van doen.
    door het toeleggen op de duurdere klasse heeft ev alleen maar de naam van zeeeeer duur te zijn opgekleefd gekregen waardoor veel kopers niet eens meer de moeite doen om een ev als alternatief te bekijken.
    waarom begint audi met electrificatie in het hogere gamma? MEER WINST OP 75000E DAN OP 25000E simpel
    verlies? wel op een technologisch model van 75000 kunnen ze meer verlies maken dan op een dagdagelijks model van 25000.....
    wanneer we willen dat een hoger marktaandeel uit ev bestaat zullen de constructeurs serieus werk moeten maken van betaalbare modellen voor jan met de pet
    ipv te blijven investeren in duur speelgoed voor de hogere klasse,welke gewoonlijk nog een aantal andere wagens achter de hand houden...
    en daarmee wil ik heus niet beweren dat die er niet mogen zijn.
    moest je eraan twijfelen,mijn reactie sloeg alleen op het feit ....nog krachtiger,nog duurder..........
    niet op audi of welk merk dan ook.

Last edited by ; 05/07/2019, 15:57.

Comment

• ipv met de auto te blijven rijden zou men beter overstappen op de snelle e-bike, voor de 16kw/h (of equivalent van 1.6 liter diesel) die jij nodig hebt voor 100km voor je zoe, doe je dan 1250km...kwasi inspanningvrij met een gemiddelde snelheid niet veel lager, dus geen tijdverlies

tis een autoforum, maar mijn ogen zijn opengegaan andre
      ik weet wel dat je een auto blijft nodig hebben...maar veel kan anders dan in iets op 4 wielen
      Last edited by bobo; 05/07/2019, 17:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ipv met de auto te blijven rijden zou men beter overstappen op de snelle e-bike, voor de 16kw/h (of equivalent van 1.6 liter diesel) die jij nodig hebt voor 100km voor je zoe, doe je dan 1250km...kwasi inspanningvrij met een gemiddelde snelheid niet veel lager, dus geen tijdverlies

tis een autoforum, maar mijn ogen zijn opengegaan andre
        ik weet wel dat je een auto blijft nodig hebben...maar veel kan anders dan in iets op 4 wielen
        daar heb je natuurlijk een punt,maar op die e bike wordt je wel nat
        en met een auto kan je niet vallen ....
        Last edited by ; 05/07/2019, 19:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

daar heb je natuurlijk een punt,maar op die e bike wordt je wel nat
          Positief blijven hé. Er valt altijd meer regen naast u, als op u.

Comment

• het regent meer niet als wel, verhouding is 80/20
            een hollander gaat niet dood van wat regen, een belg (vlaming) is hetzelfde gebouwd

Comment

• ik volg je helemaal bobo. wanneer je echter kleine kinderen hebt of materiaal om mee te nemen, heb je niks aan zo'n e-steps/bikes. :-)

voor ontopic te blijven: nog 2 maand voor ik de mijne heb :-)
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                het regent meer niet als wel, verhouding is 80/20
                een hollander gaat niet dood van wat regen, een belg (vlaming) is hetzelfde gebouwd
                naast de e car heb ik ook een e fiets
                ik weet dus perfect wat de beperkingen van beide zijn.
                de fiets wordt dus meer gebruikt als leuk tijdverdrijf vooral bij goed weer.
                ik ga echter niet op de fiets springen bij regen ,nat of kou zolang de auto er staat.
                trouwens de vaste kosten op een auto moeten toch betaald worden,of je nu rijd of niet,het verbruik van een ev is niet in verhouding
                om met de fiets door de regen te rijden,dus de laatste weken veel gefietst,lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

daar haal je inderdaad een probleem aan dat veel meer voorkomt.
                  momenteel is het aantal laadpalen,voor het aantal voertuigen ,meer dan voldoende.
                  wanneer er echter teveel misbruik gemaakt word om de locatie's te gebruiken als gemakkelijke parkeerplaats dan loopt het hele systeem fout.
                  maar o wee als je daar iets van durft te zeggen..............koning diesel wil de wetten naar zijn hand blijven stellen....
                  ik heb hierover zelf eens een topic geopend .....verwijten,aanvallen scheldpartijen met als resultaat topic verwijderd.
                  zielige reactie van hen die denken geen rekening te moeten houden met anderen ?
                  Je kan het moeilijk anders noemen... Zo'n beetje het equivalent van mensen die gehandicapten plaatsen ook zien als een gemakkelijke parking vlak bij de ingang.
                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Je kan het moeilijk anders noemen... Zo'n beetje het equivalent van mensen die gehandicapten plaatsen ook zien als een gemakkelijke parking vlak bij de ingang.
                    inderdaad,nog verwerpelijker natuurlijk.

Comment

• Onlangs eentje met zijn Harley gezien op de gehadicapten parking van de Heijn, en die kerel was duidelijk niet gehandicapt (lichamelijk toch) Loser...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                        Onlangs eentje met zijn Harley gezien op de gehadicapten parking van de Heijn, en die kerel was duidelijk niet gehandicapt (lichamelijk toch) Loser...
                        Misschien komt het nog.

Comment

• lol,die was aan het oefenen!

Comment

• Zonder twijfel de mooiste tot nu toe.
                            There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Hier in de straat staat er één, en het front oogt me echt goedkope plastic...

Voor de rest echt mooie wagen!

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Hier in de straat staat er één, en het front oogt me echt goedkope plastic...

Voor de rest echt mooie wagen!

Is het één met zwarte of chrome grille?

Hier op de parking staat er sinds vorige week ook één en ik kreeg niet meteen dat plastic gevoel omdat het een zwarte is met zwarte grille. Misschien dat het van dichtbij dan nog erger lijkt, maar vanop 20m viel deze in ieder geval mee.
                                      Die Shrek buitenspiegels daarentegen...
                                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Is het één met zwarte of chrome grille?

Hier op de parking staat er sinds vorige week ook één en ik kreeg niet meteen dat plastic gevoel omdat het een zwarte is met zwarte grille. Misschien dat het van dichtbij dan nog erger lijkt, maar vanop 20m viel deze in ieder geval mee.
                                        Die Shrek buitenspiegels daarentegen...
                                        Een met Chrome grill...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                          Een met Chrome grill...
                                          Als ik me niet vergis, is het plastic tussen het chroom dan lichter van kleur dan in het geval van een zwarte grille - toch voor zover ik van hieruit op foto's kan zien, die e-tron staat vandaag niet op de parking
                                          Dan valt dat plastic van verder op. Maar van dichtbij is die zwarte grille nog veel meer 1 groot stuk fantastic plastic. Nu ja, dat vind ik bij mijn A6 ook al een beetje als ik naar de grille en de voorbumper kijk en de neus van zo'n e-tron is natuurlijk een pak hoger...

Comment

Working...
                                          X