Er gaat ook nog een Sportback variant komen, en als ik zie hoe de Q3 Sportback een verbetering is t.a.v. de gewone Q3, ben ik al benieuwd naar deze Sportback variant.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI E-tron (2019)
Collapse
X
-
Ik zie hem dagelijks. Ik vind het model perfect passen tussen al hun andere modellen. Toen ik hem al redelijk wat zag rijden in onze buurt, had ik eerst niet door dat het de e-tron was omdat ik niet wist dat hij al te bestellen was. Dus dacht eerder dat er ineens ne Q4 of iets was
Comment
-
Ik had helemaal dezelfde reactie. Ik dacht te laag voor een Q8 en te hoog voor een nieuwe A6.
Eigenaar was trouwens een landbouwer van bij ons in de buurt... koeikes melken brengt goed op blijkbaar ;-)
Heeft zijn stallen wel vol met zonnepanelen liggen, dus elders tanken zal hij niet hoeven te doen ;-)
Comment
-
Heb nog geen enkele boer geweten dat een sukkelaar is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenHeb nog geen enkele boer geweten dat een sukkelaar is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenHeb nog geen enkele boer geweten dat een sukkelaar is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
alleen de mega bedrijven slagen erin om te overleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
D'r zijn er genoeg die droog brood moeten eten of waar de vrouw buitenshuis gaat werken om rond te komen.
Wat is er mis aan een vrouw die buitenhuis gaat werken ook al is je man boer? Zou ze de kost niet willen geven van zij die dit feitelijk niet willen doen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
de sukkelaars zijn ondertussen (bijna) allemaal gestopt.
alleen de mega bedrijven slagen erin om te overleven.
Wij hebben destijds onze grond gekocht van een boer die zijn grond had laten verkavelen. Stond de boerderij van zijn vader/groot-vader nog op maar wenste zelf geen boer meer te zijn. En zo zijn er nogal wat die het dankzij hun ouders (in den goeie tijd dus) nu echt niet meer van doen hebben om zelf nog te boeren.
Uitzonderingen niet te nagesproken uiteraard maar dat is met alles zo.
Kijk er dan ook niet vanop dat zij met een E-tron rondrijden, past volgens mij ook helemaal in het project om landbouwer te zijn.
Comment
-
Ik ken er nogal wat landbouwers persoonlijk, en als ze hun zaak goed aanpakken als een manager, dan is daar best wel geld mee te pakken.
On topic, als ik hem zo configureer als ik denk dat hij daar stond, (S-line, shasowline, op de 21" spaakvelgen, en daar nog een bussiness plus pakket bij geteld) dan kom ik toch op 95K, btw in.
Flink bedrag sowieso, voor wie dan ook.
Maar echt aangenaam verrast door de lijn.
Als ik hem nog's zie, toch eens een fotootje pakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk ken er nogal wat landbouwers persoonlijk, en als ze hun zaak goed aanpakken als een manager, dan is daar best wel geld mee te pakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOn topic, als ik hem zo configureer als ik denk dat hij daar stond, (S-line, shasowline, op de 21" spaakvelgen, en daar nog een bussiness plus pakket bij geteld) dan kom ik toch op 95K, btw in.
Flink bedrag sowieso, voor wie dan ook.
Maar echt aangenaam verrast door de lijn.
Als ik hem nog's zie, toch eens een fotootje pakken.
Het zal bij dromen blijven net als voor die andere eyecatcher een Q8.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
sowieso is een landbouwbedrijf een sector met loodzware vaste kosten, die auto zal er uiteindelijk niet veel toe doen op dat kapitaal er rondgaat
al zullen ze vaak net niet voor blinbling kiezen omdat dat wel duidelijk de ogen uitsteekt bij de goegemeente
Comment
Comment