Zo'n tractor kost ook meer dan de meeste auto's (e-trons inbegrepen) en qua opties heb je denk ik ook meer keuzemogelijkheden :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI E-tron (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJaren schuin over een John Deere dealer/werkplaats gewoond, je moet mij niet zeggen wat die ketels kosten.
Daar heb je al een dik huis voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk BerichtenHeb de mijne nu 3 weken. Helaas is de (mooie) achterlicht-LED-strook al defect.
ontopic: ik ben geen boer helaas. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
pictures please2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik neem aan dat het nog wel een beetje zou kunnen zakken omdat je de auto beter gaat kennen en bespelen...maar dat gaat geen 5kwh beteren2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
pictures please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtencaelis Aan hoeveel zit je? M'n lange termijngeheugen staat nu op 28.8kWh/100km over 1560km. 350km uit 1 lading is dus al riskant. En nee, ik test niet elke keer de boostfunctie...
Comment
-
Lange termijn is 29,4 voor 12000 km . Zitten wel veel Ardennen kilometers in op 21 inch banden . Zeer tevreden over de auto . Alles werkt perfect . 300 km is de range en eigenlijk nog nooit problemen mee gehad .
Wij laden bijna altijd thuis op, af en toe wat bijladen op straat omdat de parkeerplaatsen wel handig zijn. Een enkele keer ionity gebruikt en dat gaat wel verschroeiend snel .Last edited by El_Gran_Extractor; 04/10/2019, 23:18.Etron > Q8
Comment
Comment