Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI E-tron (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n tractor kost ook meer dan de meeste auto's (e-trons inbegrepen) en qua opties heb je denk ik ook meer keuzemogelijkheden :p
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• haha ooit een offerte voor een traktor gezien?
      op papier zetten kost bijna zoveel als de traktor zelf.

Comment

• Jaren schuin over een John Deere dealer/werkplaats gewoond, je moet mij niet zeggen wat die ketels kosten.
        Daar heb je al een dik huis voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Jaren schuin over een John Deere dealer/werkplaats gewoond, je moet mij niet zeggen wat die ketels kosten.
          Daar heb je al een dik huis voor.
          En dan te begrijpen dat mijne overbuur de grondwerker zijn tractoren gewoon betaald ipv leased. Idem voor zijn graafmachines. 'Ik moet niets van de bank hebben', zegt hij simpel

Comment

• Heb de mijne nu 3 weken. Helaas is de (mooie) achterlicht-LED-strook al defect.

ontopic: ik ben geen boer helaas. :-)
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              Heb de mijne nu 3 weken. Helaas is de (mooie) achterlicht-LED-strook al defect.

ontopic: ik ben geen boer helaas. :-)
              pictures please

Comment

• Ik zou zo nen e-tron ook wel zien zitten, maar die prijs krijg ik er hier niet door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

pictures please
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

•  
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• hij verbruikt al genoeg met de 21"...
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• heb hem nu een week, met 20". voorlopig best tevreden over het verbruik

Comment

• caelis Aan hoeveel zit je? M'n lange termijngeheugen staat nu op 28.8kWh/100km over 1560km. 350km uit 1 lading is dus al riskant. En nee, ik test niet elke keer de boostfunctie...
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• ik neem aan dat het nog wel een beetje zou kunnen zakken omdat je de auto beter gaat kennen en bespelen...maar dat gaat geen 5kwh beteren

Comment

• M'n broer heeft de zijn nu een maand of twee denk ik.
                              Heel tevreden over.

Ik zie hem vanmiddag. Even polsen naar zijn verbruik straks.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik neem aan dat het nog wel een beetje zou kunnen zakken omdat je de auto beter gaat kennen en bespelen...maar dat gaat geen 5kwh beteren
                                Ben er vrij goed mee bezig vind ik. Afremmen op de motor op manueel met de peddels, altijd in laagste stand luchtvering... 25kWH is m'n laagste op 1 rit. 40.2 m'n hoogste. oja, en ook de bandenspanning dan maar goed gezet, kreeg hem afgeleverd met banden tussen de 2 en 2.2 bar.
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Toont alleen maar aan dat het nog niet op punt is bij de traditionele merken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

pictures please
                                    hmm eerder deze week juist hetzelfde gezien op een etron van een audi garage, ook de linkerhelft die kapot was.

Comment

• Broerlief verbruikt net geen 30kwh per 100 km. Met een 95 Kw batterij dus 300km rijbereik.
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                        caelis Aan hoeveel zit je? M'n lange termijngeheugen staat nu op 28.8kWh/100km over 1560km. 350km uit 1 lading is dus al riskant. En nee, ik test niet elke keer de boostfunctie...
                                        Langetermijn 24,1kWh/100km voor 2558km

Comment

• Lange termijn is 29,4 voor 12000 km . Zitten wel veel Ardennen kilometers in op 21 inch banden . Zeer tevreden over de auto . Alles werkt perfect . 300 km is de range en eigenlijk nog nooit problemen mee gehad .
                                          Wij laden bijna altijd thuis op, af en toe wat bijladen op straat omdat de parkeerplaatsen wel handig zijn. Een enkele keer ionity gebruikt en dat gaat wel verschroeiend snel .
                                          Last edited by El_Gran_Extractor; 04/10/2019, 23:18.
                                          Etron > Q8

Comment

Working...
                                          X