Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI E-tron (2019)
Collapse
X
-
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Dat van die Ford Ka klinkt bekend. Topper was een oprit van de R0 die bergop lag en waar je op een kort stuk van stilstand moest accelereren... met de Ford Ka vervangwagen die ik jaren geleden eens meekreeg, moest ik aan 70 km/u invoegen omdat dat ding op die afstand niet sneller kon.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Omdat ge een storende factor zijt?
120km/u is al triestig en de meesten rijden dan al 110 à 115 omdat die klokken afwijken. Dus nog trager rijden, is er wat over en ook storend voor de mensen die wel 120 rijden. Electrisch zit ge rap aan 120km/u bij het voorbij steken, maar er zijn auto's die dit niet aankunnen.
Straf dat mensen die continue de wet overtreden en meer dan die 120 km/h rijden durven opmerkingen te maken over mensen die gewoon perfect aan een legale snelheid rijden.
Als iemand anders 110 km/h wilt rijden moet je er maar voorbij, of wachten tot je er voorbij kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenGezien het aantal doden op de weg is 120 km/h meer dan snel genoeg. En ik zie niet in waarom iemand die 110 km/h rijdt stoort. De minimumsnelheid is 70 km/h op de autostrade, niet 120 km/h.
Straf dat mensen die continue de wet overtreden en meer dan die 120 km/h rijden durven opmerkingen te maken over mensen die gewoon perfect aan een legale snelheid rijden.
Als iemand anders 110 km/h wilt rijden moet je er maar voorbij, of wachten tot je er voorbij kan.
Maar goed. Smileys bestaan al een 30 jaar, maar blijkbaar nog niet door iedereen gekend
Wees eens wat minder serieus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Waar waart gij toen ze de zakjes ironie uitdeelden? Zelfs degene tegen wie ik het had, snapte het.
Maar goed. Smileys bestaan al een 30 jaar, maar blijkbaar nog niet door iedereen gekend
Wees eens wat minder serieus.
Een smiley op de verkeerde plaats geplaatst (dan zou je die plaatsen na de tweede zin (na afwijken). En een boodschap die geen enkele ironische toon heeft.
Dan kunnen mensen zoiets verkeerd lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Goed ik beleefd antwoorden.
Een smiley op de verkeerde plaats geplaatst (dan zou je die plaatsen na de tweede zin (na afwijken). En een boodschap die geen enkele ironische toon heeft.
Dan kunnen mensen zoiets verkeerd lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Omdat ge een storende factor zijt?
120km/u is al triestig en de meesten rijden dan al 110 à 115 omdat die klokken afwijken. Dus nog trager rijden, is er wat over en ook storend voor de mensen die wel 120 rijden. Electrisch zit ge rap aan 120km/u bij het voorbij steken, maar er zijn auto's die dit niet aankunnen.
Vroeger vroeg ik me altijd af waarom mensen tegen 100km/u een vrachtwagen voorbij steken. Toen ik eens een Ford Ka als vervangwagen mee kreeg, wist ik waarom. Dat heeft 2km nodig om van 100km/u tot 120/km/u te geraken
120km/u is triestig maar is nu eenmaal de maximum toegelaten snelheid. Dat die klokken afwijken, dat is bij iedereen zo.
En ik zet mij altijd zo rechts mogelijk dus degene die 120 rijden stoor ik echt niet
Zowel mijn A5 als nu uiteraard mijn e-tron kunnen makkelijk aan 120 geraken om vrachtwagens voorbij te steken. Dus daar val ik ook al niemand lastig... of nee toch, die enkele asociale kloot die aan 150km/u op het derde vak komt aanscheuren, die val ik daar soms lastig mee..
Nog een bijkomend iets: het kan mijn gevoel zijn maar het lijkt me dat ik aan 110 veel natuurlijker mee rij in een flow dan aan 120. Moet veel minder remmen, veel minder optrekken, kan de snelheid constanter houden. Komt niet alleen ten goede aan mijn verbruik maar ook aan mijn geestesgesteldheid, het rijdt veel relaxter.
Oh en met een Ford Ka op de autosnelweg gaan, dat is een suicide mission!
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk BerichtenMoet nu eerlijk zijn, heb gisteren tegen 110km/u 60km gereden. Verbruik gezakt van 34kWh/100km naar 26
En was je nu zoveel later op je bestemming?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caelis Bekijk Berichten
120km/u is triestig maar is nu eenmaal de maximum toegelaten snelheid. Dat die klokken afwijken, dat is bij iedereen zo.
En ik zet mij altijd zo rechts mogelijk dus degene die 120 rijden stoor ik echt niet
Zowel mijn A5 als nu uiteraard mijn e-tron kunnen makkelijk aan 120 geraken om vrachtwagens voorbij te steken. Dus daar val ik ook al niemand lastig... of nee toch, die enkele asociale kloot die aan 150km/u op het derde vak komt aanscheuren, die val ik daar soms lastig mee..
Nog een bijkomend iets: het kan mijn gevoel zijn maar het lijkt me dat ik aan 110 veel natuurlijker mee rij in een flow dan aan 120. Moet veel minder remmen, veel minder optrekken, kan de snelheid constanter houden. Komt niet alleen ten goede aan mijn verbruik maar ook aan mijn geestesgesteldheid, het rijdt veel relaxter.
Oh en met een Ford Ka op de autosnelweg gaan, dat is een suicide mission!
Rechts camions en patattenplanters, midden degene die 100 a 110 rijden en links degenen die 120 rijden.
Op de E313 moogt ge al blij zijn dat ge aan 90 geraakt en de E314 begint ook al die richting uit te gaan
Nog ff en we hebben zelfrijdende auto’s
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caelis Bekijk Berichten
Confronterend hé
En was je nu zoveel later op je bestemming?
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
bliebloebla
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenAudi introduceert de e-tron S met ruim 500 pk.
https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-...omment-4526607
Nederlanders en Belgen die met hun Tesla op skivakantie zijn, hebben last van een nieuw soort file: bij de laadstations. Op sociale media duiken filmpjes op van een lange rijen Tesla’s bij laadpalen van de autofabrikant. Zaterdag bij de grote terugreis wordt het andermaal aanschuiven bij de Superchargers.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
Allee, die kunnen binnenkort mee gaan staan aanschuiven....
https://www.hln.be/auto/tesla-s-op-s...file~a9da51e6/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
Allee, die kunnen binnenkort mee gaan staan aanschuiven....
https://www.hln.be/auto/tesla-s-op-s...file~a9da51e6/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Nee, die kunnen niet laden aan de superchargers van Tesla. Daarvoor hebben ze die die dure woekerprijzen bij Ionity Dus vermoed dat daar minder volk staat aan te schuiven, want vermoed dat ze dan eerder een hotelleke nemen waar ze wat goedkoper kunnen laden.
En inderdaad zoals BertVS zegt: beetje die gasten hun eigen fout dat ze zolang hebben moeten staan aanschuiven. Ik word altijd een beetje droevig van dit soort journalistiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caelis Bekijk Berichten
Met de juiste laadkaart, vallen die woekerprijzen best mee
En inderdaad zoals BertVS zegt: beetje die gasten hun eigen fout dat ze zolang hebben moeten staan aanschuiven. Ik word altijd een beetje droevig van dit soort journalistiek.Last edited by Audidriver; 26/02/2020, 19:29.
Comment
-
Die files zijn niet anders dan de tolwegen waar iedereen tijdens de vakantie staat aan te schuiven. Doorheen 't jaar is dat niet. Maar er moeten er sowieso nog bij, dat is zeker. En een europese wetgeving voor de prijzetting.
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment