Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-AMG A 35 4MATIC
Collapse
X
-
Ik had de uitleg hieronder in het A topic al gezet, binnenkort komt er de A45, weer een nieuw topic. je kunt moeilijk voor elk verschillend type een topic openen, het is zo al onoverzichtelijk genoeg. Anyway, laat nu maar staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHet beste komt in 2019, de A45
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk had de uitleg hieronder in het A topic al gezet, binnenkort komt er de A45, weer een nieuw topic. je kunt moeilijk voor elk verschillend type een topic openen, het is zo al onoverzichtelijk genoeg. Anyway, laat nu maar staan.
http://www.autoforum.be/forum/auto-a...52#post6389052
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Maar voor degenen die gene A45 kunnen betalen, is dit een mooi alternatief. Zoals ze zelf aangeven, de A45 is concurrentie voor de RS3 en de M2, en de A35 voor de Golf R en de Megane RS.
het AMG merk is wat aan het verwateren met al die light versionslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
ik vind het een zinloos AMG model... gezien de 300 versies nu een 4cilinder zijn hadden ze gewoon de A250 kunnen vervangen door de A300.
het AMG merk is wat aan het verwateren met al die light versions
Comment
-
Niet slecht maar totaal geen fan van die lange tablet op het dash.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenNiet slecht maar totaal geen fan van die lange tablet op het dash.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Jeugdige auto voor jeugdige mensen, niet bedacht voor de ouden van dagen
Schitterende auto met dito systeem.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenNiet slecht maar totaal geen fan van die lange tablet op het dash.
Lijkt altijd of ze dat in het ontwerp vergeten hebben en er dan op het einde nog snel bij opgeplakt.
Bij Mercedes vind ik het nog wel mooi eigenlijk, het is mooi geintegreerd in het dashboard, niet achteraf d'r op geplakt zoals je tegenwoordig zo vaak ziet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Geen zorgen, binnenkort is er de zelfrijzende auto voor dat soort mensen, dan kunnen ze het volle potentieel van zon tablet eindelijk straffeloos in een wagen benutten.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
In die mate zelf dat ik geen Mercedes zou kopen zolang ze dit hanteren
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Denk niet dat ze er bij Benz wakker van liggen wat gij zou doen, zolang al die andere 1000'den het dan wel zouden kopen. Iedereen had zijn beklag over een Renaultmotor in een Benz, maar daar redeneerden ze van: 'Elke Benzfan die nu afhaakt, hebben we 10 andere kopers voor in de plaats'.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Zal zeker zijn, maar ik lig in het geheel niet wakker van welk merk ik zou kopen. Voor mijn volgende daily zal ik zeker eens bij Volvo kijken. Zeker niet bij Mercedes momenteel, tenzij ze hun interieurdesign weer deftig ontwikkelen.
Comment
-
Das allemaal de logica zelve wat je hier verkondigt. Of denk je dat ik mijn interesse elders richt om Mercedes te kwetsen
Welk merk interesseert mij sowieso geen zak, ik koop wat ik mooi vind en wat de beste rijkwaliteiten en noden biedt voor wat ik wens.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment