En hopelijk eentje met schuim, niet met poeder. Als je dat moet opkuisen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Serie G20 (2019)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLeuk verslagje, en qua driver's car, toch nog altijd BMW on top blijkbaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Wat voor ongelooflijk domme uitspraken:
1) "hét is eun overbowdige auwto, want de berliene hééft voldoende plék als 'vakantie auwto van hét jaar'???"
2) "ik héb oojt oowk een 3-rééks toering géhad, vérbazingwékkend hoe weinig ik dat ruitje van de koffer gébruikte... énkel voor een surfplank is hét nuttig???"
... toen had ik er al genoeg van...
Djeez... nou breekt m'n klompLast edited by Beefcake; 15/10/2019, 14:38.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
OMG kan iemand aub voor mij die aap een lap verkopen??
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
OMG kan iemand aub voor mij die aap een lap verkopen??
Wat voor ongelooflijk domme uitspraken:
1) "hét is eun overbowdige auwto, want de berliene hééft voldoende plék als 'vakantie auwto van hét jaar'???"
2) "ik héb oojt oowk een 3-rééks toering géhad, vérbazingwékkend hoe weinig ik dat ruitje van de koffer gébruikte... énkel voor een surfplank is hét nuttig???"
... toen had ik er al genoeg van...
Djeez... nou breekt m'n klomp
anyway al onze favoriete auto's zijn overbodig, wie ze koopt doet dat omdat ze dit willen en niet omdat ze dit nodig hebbenlets have some more member berries
Comment
-
Ik heb het nog nooit gemist en zou het nooit kopen. Ben een sedan liefhebber, een break doet mij denken aan een werfwagen of vertegenwoordigerswagen. Duidelijk voor zelfstandigen ook, because cheaper.
Wie komt er mij ne lap geven!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
ik heb ook nooit gesnapt welk nut een touring heeft. als een sedan niet genoeg plaats heeft wil dat zeggen dat ik die zaken ook niet in een touring zal krijgen.
anyway al onze favoriete auto's zijn overbodig, wie ze koopt doet dat omdat ze dit willen en niet omdat ze dit nodig hebbenThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Weet die pipo wel wat het woord "uniek" betekend?
Van dat achtertuintje zegt hij dat dat uniek is bij BMW terwijl verschillende andere merken dat ook hebben.
Ook bij het neerknallen van de achterzetels vanuit de koffer zegt hij dat dat uniek is bij BMW, maar ook dat hebben ze bij andere merken (heb dat ook in mijn Megane grandtour).
En een break is idd veel handiger, zeker in vergelijking met een 4-deurs sedan. Wanneer we naar een 5-deurs gaan kijken zijn die natuurlijk ook wel al een stuk handiger in gebruik.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
ik heb ook nooit gesnapt welk nut een touring heeft. als een sedan niet genoeg plaats heeft wil dat zeggen dat ik die zaken ook niet in een touring zal krijgen.
anyway al onze favoriete auto's zijn overbodig, wie ze koopt doet dat omdat ze dit willen en niet omdat ze dit nodig hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk heb het nog nooit gemist en zou het nooit kopen. Ben een sedan liefhebber, een break doet mij denken aan een werfwagen of vertegenwoordigerswagen. Duidelijk voor zelfstandigen ook, because cheaper.
Wie komt er mij ne lap geven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
Wat een zever, een break is zowiezo handiger als je uberhaupt iets wil vervoeren. Met mijn verbouwingen meermaals grote spullen moeten meenemen die nooit in een sedan zouden gepast hebben. Porbeer maar eens een doos van een WC in je sedan te krijgen. gaat nooit lukken. Ik zou bvb nooit een sedan willen, en als het kan een pick up, maar dat is in dit kloteland al geen optie meer.
Comment
Comment