Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Serie G20 (2019)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenLelijk gedrocht.
Designer kunnen alleen nog maar vouwen en plooien toevoegen op een basisontwerp van 15 jaar geleden.
Worden die tegenwoordig per vouw en plooi in het koetswerk betaald?
5 vouwen in de zijkant, 4 in de motorkap, is dat niet wat veel?
Waar is de tijd dat we een prachtig, clean ontwerp als de Alfa 156 pfl hadden?
Nu heb ik eindelijk geld om ferme auto's te kopen, maakt niemand nog zo'n auto's
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B1199S Bekijk Berichten
Awel, ik heb daar speciaal op zitten letten toen ik de auto vorige week een weekendje had, maar ik vond daar eerlijk gezegd niets van aan. Je hebt het misschien over de eerste modellen? Deze vond ik echt wel heel goed afgewerkt vanbinnen. Alles voelde heel premium aan. Ook het grote 17" is sinds 2018 maart helemaal geüpdatet met nieuwe touch/processor/etc. Deze S moet zeker niet onderdoen voor een BMW vond ik..
Comment
-
Toen ik de eerste foto's zag was ik ook niet onmiddellijk enthousiast. Vooral de achterlichten en de standaard bumpers vond ik niet mooi, te oosters.
Maar nu ik hem ben gaan bekijken en erin gezeten heb, moet ik toegeven dat de wagen in het algemeen zeer geslaagd is. De 3 G20 is positief geëvolueerd.
Het interieur is ook een verbetering, vooral de middenconsole en de stoelen zitten zeker niet slechter, integendeel.
De standaard bumpers kunnen me nog steeds niet bekoren, vooral het gedeelte rond de mistlampen en de reflectoren achteraan, dit is te oosters naar mijn mening.
Maar icm met het M-pakket is de 3 echt vet!
De koplampen met de optionele laserlights geeft de wagen nog net dat extra meer t.o.v. de standaard LED.
Ook de achterlichten vind ik in het echt veel beter ogen dan op foto's, de achterlichten zitten in dezelfde lijn als die van de nieuwe X5. Ik ben fan!Last edited by DolF; 11/10/2018, 12:13.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je ze zo naast elkaar ziet is de nieuwe toch echt stukken mooierOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZeker geslaagd.
Comment
-
20 KM ERBIJ
59 KM ELEKTRISCH MET BMW 3-SERIE PLUG-IN
Bij de presentatie van de nieuwe BMW 3-serie werd meteen duidelijk dat er opnieuw een plug-inhybride-versie zal verschijnen. Inmiddels is duidelijk hoe ver deze auto puur op stroom moet kunnen komen.
BMW geeft voor de nieuwe 330e, zoals de auto waarschijnlijk opnieuw gaat heten, een elektrisch bereik op van 59 km. Het gaat nog om een voorlopige waarde, maar die maakt wel duidelijk dat de auto fors verder komt dan z'n voorganger. Ten tijde van die auto gaf BMW namelijk een elektrisch bereik op van 39 km. Met nipt meer dan anderhalf maal het vroegere bereik moet volledig elektrisch forenzen weer een stukje bereikbaarder zijn, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is hoe zo'n bereik in de praktijk uitpakt.
De auto verschijnt in de loop van 2019 op de Europese markt en voor die tijd komt er ongetwijfeld meer informatie beschikbaar. Ook een sportieve M Performance-versie de M340i, moet binnen afzienbare tijd naar buiten komen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten20 KM ERBIJ
59 KM ELEKTRISCH MET BMW 3-SERIE PLUG-IN
BMW geeft voor de nieuwe 330e, zoals de auto waarschijnlijk opnieuw gaat heten, een elektrisch bereik op van 59 km. Het gaat nog om een voorlopige waarde, maar die maakt wel duidelijk dat de auto fors verder komt dan z'n voorganger. Ten tijde van die auto gaf BMW namelijk een elektrisch bereik op van 39 km. Met nipt meer dan anderhalf maal het vroegere bereik moet volledig elektrisch forenzen weer een stukje bereikbaarder zijn, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is hoe zo'n bereik in de praktijk uitpakt.
allee, waar zitten al die experten hier... hoe komt dat?
te kleine batterij? nog niet genoeg ontwikkelde batterij technologie?
Is wel grappig, want iedereen wordt (bijna) verplicht om naar een hybrid te kijken (als bedrijfwagen) maar met zo'n ranges, is dat toch ook gewoon weg een mini pleister op de wonde als het over CO2 uitstoot gaat...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
Ligt dat nu aan mij? Is dat echt het enige wat ze uit zo'n hybrid kunnen uitkrijgen?
allee, waar zitten al die experten hier... hoe komt dat?
te kleine batterij? nog niet genoeg ontwikkelde batterij technologie?
Is wel grappig, want iedereen wordt (bijna) verplicht om naar een hybrid te kijken (als bedrijfwagen) maar met zo'n ranges, is dat toch ook gewoon weg een mini pleister op de wonde als het over CO2 uitstoot gaat...
Comment
Comment