Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Serie G20 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
    Weet iemand of de nieuwe 3 al in Bornem te bezichtigen is?
    Jep, hij is daar reeds te boeken voor testritten. Ik heb vorige week een testrit gemaakt met de 330i. Mooie vooruitgang tov de F30!
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik heb er gisteren op het salon eens in gezeten. Toch wel een pak meer auto dan de vorige generatie, als je het mij vraagt.
      Is ook wel een stuk groter geworden. Je kan hem inderdaad naast een 5 van twee generaties geleden zetten, lijkt mij.

Interieur ziet er in het echt ook veel beter uit dan op foto. Het voelt ook allemaal zeer kwaliteitsvol aan.

Persoonlijk is dit een auto die voor mij niet echt meer in mijn behoefte voor een auto past, maar moest ik nog een young urban professional zijn, zou ik hem zeker nog overwegen.
      Staat toch wel een trapje hoger dan een C klasse of een Audi A4 voor mij.

Zoals ik ook al in mijn verslagje over het salon schreef, wordt deze wel duidelijk gesmaakt door "voetballers met petjes" zal ik het maar noemen.
      Er kleeft volgens mij zeer veel haargel aan die kopsteunen na het salon

Comment

• Deze reviewer is ook erg duidelijk over de nieuwe 3

The 2019 BMW 3 Series has a brilliant reputation. But does this new seventh-generation model live up to the hype? Watch our full UK review to find out.Save o...
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Hoe teleurgesteld ik in de vorige versie was na de leuke e90, hoe versteld ik sta van de nieuwe. Exterieur moet hij een mpakket hebben of de lichtjes onderaan in de bumper komen er wansmakelijk uit. Voor de rest een knappe kar met leuke kont (lexus gs lookalike wel).
          Dat interieur is echt geen 1 maar 10 stappen vooruit. Van wannabee premium naar de maatstaf, ik vind het knapper en even kwalitatief als een a4. Enkel volvo komt in de buurt ook al is het totaal anders.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Toch wel erg mooi imo
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Gisteren de eerste op vrachtwagens tegengekomen.

Moet nog wat wennen aan de achterkant, maar ziet er verder zeer goed uit!

Zo'n blauwe met oker interieur zie ik zeker zitten

Comment

• Bij ons staan er een heleboel, klaar om in containers te worden gestoken. Ik zie ze maar vanop een afstand maar ziet er heel goed uit, zeker in dat donkerblauw!

Comment

• Echt wel mooi. Enkel kan ik de bumpers niet smaken, de gewone met de ijskrabbers niet, maar de sportkit ook niet
                            Last edited by order66; 22/02/2019, 16:04.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Die voorkant ziet er toch heel er 'Johnny' uit.

Zeker met dat 330i er achteraan op, en dan maar een 2.0 motor....

Comment

• Die tellerpartij ziet er toch echt niet uit imo.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Die tellerpartij ziet er toch echt niet uit imo.
                                  Is waar. Precies een videospelletje.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Die tellerpartij ziet er toch echt niet uit imo.
                                    Net als bij het Mbux systeem van MB heb je daar keuze uit tientallen tellerpartijen en combinaties. Leuk toch! Alleen weet je op den duur zelf niet meer welke je nu eigenlijk wilt. Allez, ik toch! ​​​​​​​
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Iemand recent ene aangekocht? Op welke saloncodities/korting kan ik rekenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
                                        Iemand recent ene aangekocht? Op welke saloncodities/korting kan ik rekenen?
                                        Als je snel bent kan je nog tot morgen profiteren van de saloncondities. Snel in de auto springen en offerte vragen!
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

Als je snel bent kan je nog tot morgen profiteren van de saloncondities. Snel in de auto springen en offerte vragen!
                                          Ben snel geweest. Gisteren offerte gevraagd en vandaag gaan tekenen. Twijfelde tussen 330i of 320d. Het is uiteindelijk de 320d geworden.
                                          hiervan is de co2 een pak lager en ook de NoX uitstoot zit volgens de laatste euro6d temp normen.

was erg onder de indruk van de cruise control met start-stop functie. Ook active lane assist is leuk, maar heb ik uiteindelijk niet genomen.

Comment

Working...
                                          X