Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Serie G20 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veronderstel dat het pover is wat er gedaan wordt qua condities op dit nieuw model.
    koop je privé of op de zaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
      Veronderstel dat het pover is wat er gedaan wordt qua condities op dit nieuw model.
      koop je privé of op de zaak?
      Privé aankoop. Je mag rekenen op ongeweer 10%. Hangt uiteraard wel wat af welke opties je allemaal neemt. Saloncondities eindigen 4 maart.

Comment

• Gisteren de eerste keer eentje geparkeerd zien staan. Estoril-blauw, die auto is uiterlijk een enorme stap vooruit op de F30. Ik was dus echt aangenaam verrast. Ik hoop dat dit de sedan wat terug in het straatbeeld brengt, de Giulia heeft er een serieuze concurrent bij.

Comment

• En bij elk nieuw model dat BMW uitbrengt zie je toch in details dat de besparingen op onderdelen zich blijft voortzetten.

Zo was ik daarnet bij de dealer en zag daar een G20 staan. Mijn oog viel onmiddellijk op de M sportremmen. Vooral de achterste calipers vielen me op door hun lamentabele afwerking en looks. Dit zijn gewoon standaard calipers in een blauw kleurtje gespoten. Zelfs de ruwe oppervalktegesteldheid eigen aan standaard calipers is hetzelfde gebleven. En nog snel een M logo kleven op de zwarte clip. Dit lijkt op marginale goedkope tuning. Als je dat vergelijkt met de sportremmen van de F30, dat is een hemelsbreed verschil.

G20...

F30..

Comment

• Da's idd een serieus verschil. Gaat bij andere merken niet anders zijn veronderstel ik. Meer dokken en minder kwaliteit
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Da's idd een serieus verschil. Gaat bij andere merken niet anders zijn veronderstel ik. Meer dokken en minder kwaliteit
              Als een jaar terug iemand z'n standaard BMW calipers er zo liet uitzien, dan werd ie verscheten voor een marginale aliexpress tuner. Maar nu is dat oké, want 't is OEM!

Comment

• Nog een foto van 't geheel... . Echt niet.

Comment

• Ik heb nu mijn eerste in de showroom gezien en mij lijkt het toch een serieuze sprong vooruit te zijn qua interieur kwaliteit vooral. De achterkant ben ik nog geen fan van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Nog een foto van 't geheel... . Echt niet.

Voor de handige doe-het-zelvers... .

Je hebt enkel dit nodig: https://nl.aliexpress.com/item/Bao-C...971177863.html

En dit: https://nl.aliexpress.com/item/1-pcs...979490441.html

Veel goedkoper en net hetzelfde!

Comment

• Verlengde L-versie voor China,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Als je dat vergelijkt met de sportremmen van de F30, dat is een hemelsbreed verschil.

mjne collega met zijn lv 330d moest die remmen laten vervangen, ze waren 1 niet op stock en 2 hij viel achterover van prijs

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Van de week 24u meegekregen. Vond hem heel knap. Leek vanbinnen ook een stuk ruimer.
                              Niet zo'n fan van het digitale dashboard wegens te beperkte mogelijkheden. En ik mis de ronde klokken. (Ze mogen digitaal zijn, daar niet van).
                              Het was een 320 diesel. Ik ben hem eigenlijk maar echt gaan appreciëren toen ik terug in mijn F31 kroop.
                              De G20 is een pak stiller vanbinnen. Stuurt fantastisch goed.
                              Al bij al dus een serieuze vooruitgang.

Comment

• Weet er iemand of er terug ook een 3 cilinder beschikbaar word in benzine versie ?
                                Nu is de laagste motor een 2000cc wat fiscaal nogal word afgestraft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand of er terug ook een 3 cilinder beschikbaar word in benzine versie ?
                                  Nu is de laagste motor een 2000cc wat fiscaal nogal word afgestraft .
                                  Volgens Autobild wel, het instapmodel 318i, maar die zou er pas op het einde bijkomen, niet meer voor dit jaar imo.

https://www.autobild.de/artikel/bmw-...n-7071611.html

Als Einstiegsmotorisierung reichen die Münchner später wohl den 318i mit Dreizylinder-Benziner (rund 140 PS) nach.

Comment

• @ jocar , dank u wel voor vlugge feedback
                                    Denk dat BMW hier wat laat zal zijn met lagere motoren , de tijd van " zware" motoren ligt volgens mij reeds een tijdje achter ons in dit plat belaste belgenland . Vrees dat je dit zeker ook zal merken in de verkoop aantallen , maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn . Mercedes heeft dit volgens mij wel begrepen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                                      @ jocar , dank u wel voor vlugge feedback
                                      Denk dat BMW hier wat laat zal zijn met lagere motoren , de tijd van " zware" motoren ligt volgens mij reeds een tijdje achter ons in dit plat belaste belgenland . Vrees dat je dit zeker ook zal merken in de verkoop aantallen , maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn . Mercedes heeft dit volgens mij wel begrepen .
                                      Klopt idd! Downsizen is it! Ik heb daar persoonlijk geen problemen meer mee maar ik kan mij voorstellen dat de echte petrolheads dat niet zo leuk vinden Ik geef mijn centjes liever aan iets anders dan belastingen

Ik rijd tegenwoordig zelf met een 1,3tje en ik kom echt niks tekort, integendeel! Niks mis mee

Comment

• Is zo een A200 beschikbaar met automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten
                                          Is zo een A200 beschikbaar met automaat?
                                          De mijne toch Ja hoor!

Comment

Working...
                                          X