Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Serie G20 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik zou al nooit een sedan willen, omdat die geen achterste ruitenwisser hebben

Het is enkel bij een break nodig, want daar is de backdraft van vuil op je achterkant niet normaal. Sedan heeft dat niet nodig
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik zou al nooit een sedan willen, omdat die geen achterste ruitenwisser hebben
      Dan moet je maar een Mazda 323 modeljaar 1987 kopen... klaar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Het is enkel bij een break nodig, want daar is de backdraft van vuil op je achterkant niet normaal. Sedan heeft dat niet nodig
        Euhm, omdat ik geen sedan's wil, wil dat niet zeggen dat ik er geen heb gehad hé. Zijnde Talbot Solara en een mondeo met gewone koffer. Daarnaast nog 2 mondeo's en een nissan primera, maar dat waren 5-deurs met ruitenwisser

Maar moet wel zeggen dat het mij echt wel stoorde dat er geen ruitenwisser was. Onder het rijden is dat niet zo een probleem en reed ik dan continu met de ruitverwarming op. Maar ergens hekel geparkeerd staan en heel de ruit vol druppels, was niet zo aangenaam om te manoeuvreren.

Maar goed, ieder zijn eigen smaak. Ik vind een break praktischer en ook veel mooier dan een berline. Maar dat is persoonlijke smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Dan moet je maar een Mazda 323 modeljaar 1987 kopen... klaar !

Die lijkt wel wat op mijne Talbot Solara van destijds.

En nu dat we het over Solara hebben, heb ik in Florida overlaatst gemerkt dat de naam 'Solara' niet dood is, maar dat Toyota hem daar gebruikt.

Comment

• Had je die Solara nog maar , ik kwam direct kijken

Comment

• Achterruitwissers zijn overrated.

BMW X5 45e

Comment

• Pug 406, Skoda Octavia berline ook nog

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Had je die Solara nog maar , ik kwam direct kijken
                  Mijne pa heeft daar 2 jaar mee gereden, ik had m al kapot na 3 uurkes rijden.
                  Maar toen al flink aan moeten lassen om door de keuring te geraken. Dus die had het niet gehaald. Ik had m in 1996 en hij was van 1981. Dus zou vandaag 38 jaar oud geweest zijn.

Comment

Euhm, omdat ik geen sedan's wil, wil dat niet zeggen dat ik er geen heb gehad hé. Zijnde Talbot Solara en een mondeo met gewone koffer. Daarnaast nog 2 mondeo's en een nissan primera, maar dat waren 5-deurs met ruitenwisser

Maar moet wel zeggen dat het mij echt wel stoorde dat er geen ruitenwisser was. Onder het rijden is dat niet zo een probleem en reed ik dan continu met de ruitverwarming op. Maar ergens hekel geparkeerd staan en heel de ruit vol druppels, was niet zo aangenaam om te manoeuvreren.

Maar goed, ieder zijn eigen smaak. Ik vind een break praktischer en ook veel mooier dan een berline. Maar dat is persoonlijke smaak.
                    Ja natuurlijk, puur persoonlijke smaak. Ik heb al deze “problemen” met een sedan nog nooit voorgehad, ruitenverwarming gebruik ik dan ook maar 1x per jaar ofzo
                    Maar grotere objecten kan je natuurlijk beter met een break vervoeren. Ik vind het alleen esthetisch niet mooi, persoonlijk natuurlijk.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Diesel is nog niet dood... .

GERUCHT: BMW WERKT AAN M340D TOURING

Steeds meer autoconstructeurs zien heil in performante *dieselstoven*. Auto's die bakken koppel verzoenen met een - relatief - lage CO2-uitstoot. Volgens de laatste geruchten zou BMW bezig zijn aan een broertje voor de M340i... een M340d.

Comment

• heerlijk zo een koppelrijke diesel. Ik zou het niet erg vinden hiermee te rijden. koppel is hoog en zuinigheid troef
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Geef mij maar elektrische PK's, dan heb je de stilte, de onmiddellijke respons en het emissieloos rijden er ook steeds bij.

Comment

• alles heeft zijn doel uiteindelijk, als je voyageur bent kan je maar beter kunnen genieten mss van een dikke diesel
                              en anderen kunnen beter genieten van iets elektrisch

ik geniet ook van diesel-koppel en lage toeren en laag verbruik, maar door beperkte en vooral te korte verplaatsingen kan ik maar beter leren genieten van de stilte en trillingvrije werking van een naft (of eventeel ev als ik de caravan wegdoe)

Comment

Ik heb zelfs gene break, maar een kleine SUV en laatst achter gekomen dat gewoon OSB platen van 250 x 60cm in de auto passen. Vooral omdat de bijbestuurderszetel volledig plat naar voor kan. Zalig toch.
                                Hoe noemt gij dat? de 'bijbestuurderszetel'? kunde daar Scrabble mee winnen of zo?

da noemt gewoon 'passagierszetel'.... tenzij ge met een autorijschoolauto rijdt
                                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten

Hoe noemt gij dat? de 'bijbestuurderszetel'? kunde daar Scrabble mee winnen of zo?

da noemt gewoon 'passagierszetel'.... tenzij ge met een autorijschoolauto rijdt
                                  En heb ik gewonnen?
                                  Weer typisch limburgs, denk ik. Zo sprak mijn grootvader ook steeds over wijndruiven

Comment

En heb ik gewonnen?
                                    Weer typisch limburgs, denk ik. Zo sprak mijn grootvader ook steeds over wijndruiven

Limburgs? Ik heb nog nooit over een bijbestuurderszetel horen spreken hier

Dat duurt trouwens een half uur eer we dat woord zouden uitgesproken hebben
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Limburgs? Ik heb nog nooit over een bijbestuurderszetel horen spreken hier

Dat duurt trouwens een half uur eer we dat woord zouden uitgesproken hebben
                                      Qua tijdsduur is dat voor limburgers geen probleem
                                      Maar het klinkt idd wel raar. Denk dat den bompa altijd over de bijbestuurder sprak en dat ik dat ergens over genomen heb Ga ik eens op moeten letten

Comment

• Let maar nog op meer.

Comment

Qua tijdsduur is dat voor limburgers geen probleem
                                          Maar het klinkt idd wel raar. Denk dat den bompa altijd over de bijbestuurder sprak en dat ik dat ergens over genomen heb Ga ik eens op moeten letten
                                          Komt volgens mij eerder uit de rally, piloot en co-piloot.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X