Interieur is serieuse vooruitgang, buitenkant lijkt me banaler geworden, achterkant doet me denken aan de vorige Astra...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes B-klasse (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTechnische Daten:
Benziner:
Mercedes B 180 • Motor: Vierzylinder-Benziner mit Turboaufladung • Getriebe: Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe • Hubraum: 1332 ccm • Leistung: 100 kW (136 PS) • max. Drehmoment: 200 Nm • Verbrauch: 5,6 l/100 km.
Mercedes B 200 • Motor: Vierzylinder-Benziner mit Turboaufladung • Getriebe: Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe • Hubraum: 1332 ccm • Leistung: 120 kW (163 PS) • max. Drehmoment: 250 Nm • Verbrauch: 5,6 l/100 km.
Diesel:
Mercedes B 180 d • Motor: Vierzylinder-Diesel mit Turboaufladung • Getriebe: Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe • Hubraum: 1461 ccm • Leistung: 85 kW (116 PS) • max. Drehmoment: 260 Nm • Verbrauch: 4,4 l/100 km.
Mercedes B 200 d • Motor: Vierzylinder-Diesel mit Turboaufladung • Getriebe: Achtgang-Doppelkupplungsgetriebe • Hubraum: 1950 ccm • Leistung: 110 kW (150 PS) • max. Drehmoment: 320 Nm • Verbrauch: 4,5 l/100 km.
Mercedes B 220 d • Motor: Vierzylinder-Diesel mit Turboaufladung • Getriebe: Achtgang-Doppelkupplungsgetriebe • Hubraum: 1950 ccm • Leistung: 140 kW (190 PS) • max. Drehmoment: 320 Nm • Verbrauch: 4,5 l/100 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Jocar , hoe verhouden de opgegeven verbruikswaarden zich tov. die van jouw A ?
Zonder woorden hé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
da’s dan 0.4 boven het opgegeven normverbruik. Dan zou deze B op 6 tot 6.5 kunnen uitkomen.
Deze is wel knap, de proporties kloppen veel beter dan de vorige generatie.
Nu eens afwachten wat Citroën met de volgende generatie C4 Spacetourer en C5 gaat doen. Als dat tegenvalt, dan komt deze wel hoog op de lijst. De beschikbare binnenruimte wordt minder prioritair voor me.
Comment
-
Ik vind toch die virtual cockpit of hoe het bij MB ook heet eruit ziet alsof het er "achteraf opgeplakt" is. Niet mooi geïntegreerd. Toen ik mijn huidige wagen heb gekocht ben ik ook even mij MB langs geweest en in de show-room in de auto's had ik dat zelfde gevoel. Aan de rechterkant kon je precies je vinger achter dat diplay krijgen en er aan trekken, had de indruk dat als ik echt eens goed doortrok ik dat ding gewoon lost trok van de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenda’s dan 0.4 boven het opgegeven normverbruik. Dan zou deze B op 6 tot 6.5 kunnen uitkomen.
Deze is wel knap, de proporties kloppen veel beter dan de vorige generatie.
Nu nog Mercedes Belgium wat manieren bijbrengen en we zijn vertrokken. Vandaag gesproken met een goeie kennis die onlangs een nieuwe AMG GT gekocht heeft. Hij kan er ook een boek over schrijvenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenIk vind toch die virtual cockpit of hoe het bij MB ook heet eruit ziet alsof het er "achteraf opgeplakt" is. Niet mooi geïntegreerd. Toen ik mijn huidige wagen heb gekocht ben ik ook even mij MB langs geweest en in de show-room in de auto's had ik dat zelfde gevoel. Aan de rechterkant kon je precies je vinger achter dat diplay krijgen en er aan trekken, had de indruk dat als ik echt eens goed doortrok ik dat ding gewoon lost trok van de auto.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenJocar, die kennis met die AMG, is die van Miele?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDan hebben we het ni over dezelfde
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment