Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes B-klasse (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Thans wel dezelfde kleur als die wat ik ken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Deze is ook een cabrio, misschien jouw kennis zijne niet?
Comment
-
Die zijne is ook de cabrio. Was vroeger ne ploegbaas hier en een 7-tal jaar geleden zelfstandig geworden en paar maanden terug zo eentje aangeschaft. Bij Claes in Sint-Truiden
Doet er mij aan denken dat ik dringend eens een review moet schrijven over Claes want dat tevredenheidsonderzoek dat je krijgt van MB na de aankoop van een nieuwe wagen wordt volgens mij nog niet gelezen. Ik heb anders nog heel wat te vertellen Eenmaal als je betaald hebt kan je de pot op daarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oei Claes! Neen, hij koop al lang geen Mercedes meer bij de Limburgse snertdealers. Deze komt van een dealer uit het Antwerpse. Ach, allemaal 1 pot nat. Het eerste wat ze daar deden was de verkeerde kleur bestellen Hij heeft zelf contact moeten opnemen met AMG Duitsland om de zaak nog in orde te krijgen.
Doet er mij aan denken dat ik dringend eens een review moet schrijven over Claes want dat tevredenheidsonderzoek dat je krijgt van MB na de aankoop van een nieuwe wagen wordt volgens mij nog niet gelezen. Ik heb anders nog heel wat te vertellen Eenmaal als je betaald hebt kan je de pot op daar
Comment
-
Voor hem ligt dat anders. Hij koopt zijn camionetten ook allemaal bij Claes, en Claes besteld werken bij hem. De ene hand wast de andere hé.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dat is uiteraard een andere zaak, daar kan ik met mijn kleine Mercedes niet tegen op Nuja, bij groep Jam is het niet beter hoor
Ben al paar keer prijs gaan laten maken bij GMS in Leuven. Daar heb ik wel een goed gevoel bij. Daar hebben we ook 2 van de 3 daken gemaakt, maar nog geen auto gekocht omwille de ligging. Hier in Diest is ook een Mercedesgarage. Dus moet er ooit de kans bestaan dat ik een GLB of GLC kan nemen, dan zal het 1 van die 2 garages zijn. Tis hier ofwel kort bij uw woonst, ofwel kort bij het werk.
Comment
-
Een aantal vroegere vrienden van mij kopen bijna allemaal bij JAM.
Ben al paar keer prijs gaan laten maken bij GMS in Leuven. Daar heb ik wel een goed gevoel bij. Daar hebben we ook 2 van de 3 daken gemaakt, maar nog geen auto gekocht omwille de ligging. Hier in Diest is ook een Mercedesgarage. Dus moet er ooit de kans bestaan dat ik een GLB of GLC kan nemen, dan zal het 1 van die 2 garages zijn. Tis hier ofwel kort bij uw woonst, ofwel kort bij het werk.
Ik trek mij dat niet aan of een dealer veraf is, Jam ligt bij wijze van spreken in mijn achtertuin en mijn onderhoudsdealer ligt 1000 km veraf. In garantie moeten ze je toch overal helpen en buiten garantie ken ik genoeg 'na de uren mannen'. De meesten van hun werken zelf bij een dealer, alleen doen ze dat thuis met de nodige competentie en aan eerlijke prijzen, niet aan van de pot gerukteEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mijn moeder heeft samen met een vroegere vriend in Zoutleeuw een transportfirma gehad. Al onze camions kwamen van de voorgangers van Claes, want het begon toen het nog Festraerts was en dat ze nog in een andere straat lagen. Daarna is dat Smets geworden en nu dan Claes. Firma is iets meer dan 20 jaar geleden failliet gegaan en weet niet hoe lang het al Claes is en of we uberhaupt ooit bij Claes gekocht hebben. Wel zeker bij Festraerts en Smets.
Comment
-
Inderdaad, als ik nog in België koop is de volgende VDH Diest die ik probeer en/of in Zonhoven zit ook nog een kleine dealer, Wouters, waar ik de laatste tijd veel goeds over hoor.
Ik trek mij dat niet aan of een dealer veraf is, Jam ligt bij wijze van spreken in mijn achtertuin en mijn onderhoudsdealer ligt 1000 km veraf. In garantie moeten ze je toch overal helpen en buiten garantie ken ik genoeg 'na de uren mannen'. De meesten van hun werken zelf bij een dealer, alleen doen ze dat thuis met de nodige competentie en aan eerlijke prijzen, niet aan van de pot gerukte
Als ik een garage in de buurt van mijn thuis neem, dan kan ik bv met de fiets naar huis een paar uur om daar te werken. Onze oude Citroëngarage gaf wel kostenloos een vervangwagen bij elk onderhoud, maar ge mocht er van hen alleen maar mee naar kantoor rijden en terug. Was meestal een 20 jaar oude berlingen waarvan ik twijfel of die wel gekeurd en verzekerd was
Ik heb echt geen tijd om daar een paar uur te gaan zitten in de garage.
Comment
-
Voor u ligt dat dus ook anders als gepensioneerde met veel tijd Mijne auto komt van Haesen dat op 2km van mijn werk ligt. 's Morgens auto binnen brengen en is een medewerker die mij dan gaat afzetten op het bedrijf met mijne wagen. En tegen 17u dropt een collega mij daar af om hem op te halen.
Als ik een garage in de buurt van mijn thuis neem, dan kan ik bv met de fiets naar huis een paar uur om daar te werken. Onze oude Citroëngarage gaf wel kostenloos een vervangwagen bij elk onderhoud, maar ge mocht er van hen alleen maar mee naar kantoor rijden en terug. Was meestal een 20 jaar oude berlingen waarvan ik twijfel of die wel gekeurd en verzekerd was
Ik heb echt geen tijd om daar een paar uur te gaan zitten in de garage.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Uren in een garage gaan zitten doe ik ook niet, je mag niet eens bij je auto. Nuja, enkel leasekletten zijn nog belangrijk voor die verwaande dealers, die kunnen ze per dozijn slijten Een privé autofreak klant met een vraagje is een lastpost voor die mannen omdat ze meestal het antwoord zelf niet weten
Comment
-
Op dat vlak heb ik niet te klagen van Haesen en is thans geen kleintje. Dacht vroeger altijd dat ge bij de kleine locale dealers beter af waart, maar integendeel.
Groep Jam was vroeger ook toppie, toen nog familiebedrijf Hermans, maar door allerlei fusies groep Jam geworden. Ik kende daar destijds iedereen, van de grote baas tot de leerling gasten. Nu lijkt het meer op een onpersoonlijke fabriek daarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De voor- en zijkant zijn eerder een evolutie dan een volledig nieuw model. De achterkant is er wel enorm op vooruit gegaan, doet me denken aan de GLC.
Interieur kan je nog amper vergelijken. Ben fan van de nieuwe designlijn, al snap ik niet waarom ze nog steeds een (gigantisch) ipad scherm maken dat er langs de zij/bovenkant uitsteekt, ipv het te integreren in het dashboard.
Comment
-
Heb 11 jaar bij Claes gewerkt en na de zoveelste keer als een schotelvod behandeld te zijn verhuisd naar VDH-Diest waar ik 6 jaar gewerkt heb alvorens gezondheidsredenen me gedwongen hebben een bureau-jobke te zoeken. Ben ondertussen al 9 jaar weg bij VDH maar toen ik er nog werkte werd een klant er wel nog goed behandeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nick001 Bekijk BerichtenHeb 11 jaar bij Claes gewerkt en na de zoveelste keer als een schotelvod behandeld te zijn verhuisd naar VDH-Diest waar ik 6 jaar gewerkt heb alvorens gezondheidsredenen me gedwongen hebben een bureau-jobke te zoeken. Ben ondertussen al 9 jaar weg bij VDH maar toen ik er nog werkte werd een klant er wel nog goed behandeld.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZo ne B-klasse zou nog wat zijn voor mij, maar denk dat die koffer niet al te groot is. Ben benieuwd naar de GLB.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenKoffer van een B valt echt wel mee. Collega is vorig jaar overgestapt van een B naar een 2 serie mpv.. klaagt steen en been over het verschil in kofferruimte.
Comment
Comment