Dinsdag mijn eerste live gezien in Duitsland. Zag er een redelijk full spec model uit, maar het blijft toch een banaal doosje, als je het mij vraagt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes B-klasse (2019)
Collapse
X
-
Vanavond op zijn voorstelling in Polen. Slechte foto's doen 'm helaas niet tot zijn recht komen, ziet er gelikt uit.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenZiet er weer uit zoals een opa-auto. Gaan al die oude mensen overweg kunnen met zo'n grote tablet op het dashboard?
Zolang stuur, gas en rem maar op hun plaats blijven is er nog geen direct probleemEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenZiet er weer uit zoals een opa-auto. Gaan al die oude mensen overweg kunnen met zo'n grote tablet op het dashboard?
Comment
-
B-klasse met een stekker.
We maken kennis met de Mercedes-Benz A 250 e en B 250 e. Vanaf de marktintroductie is de A-klasse leverbaar als vijfdeurs hatchback en vierdeurs Limousine. Onder de kap werkt een 1,33-liter viercilinder benzinemotor samen met een 102 pk sterke elektromotor. Het geheel haalt z'n energie uit een 15,6 kWh batterijenpakket. Samen is het goed voor 221 pk en 450 Nm koppel. De pure elektrische range bedraagt 70 tot 77 kilometer (NEDC). De WLTP-cijfers komen op zo’n 10 kilometer lager uit.
De elektrische topsnelheid voor alledrie de modellen staakt bij 140 km/h. Met behulp van de benzinemotor sprinten de A-klasse hatchback en B-klasse door naar 235 km/h, de A Limousine kan nog eens 5 km/h sneller. De drie Benzen hebben nog geen 7 seconden nodig om vanuit stilstand op de 100 km/h te komen. Mercedes-Benz belooft een soortgelijke aandrijflijn voor in totaal 20 modellen tegen volgend jaar. Aan het einde van dit jaar moeten dat er al tien zijn.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDit zou ik eerder kopen dan de zoveelste suv.
Thans de ouders van mijne beste maat hebben er ene sinds vorig jaar en heel tevreden van. Man heeft zijn hele leven met Peugeot gereden en wilde na zijn pensioen absoluut eens een mercedes.
Comment
-
Mijn vader heeft zo een aantal jaren ook een B gekocht, omdat hij absoluut eens Mercedes wilde rijden, na veel VAG producten en een Opel.
Een 200 cdi, nearly new car.
Is een echt horror kar gebleken. De gloeibougies gingen telkens stuk na 2 keer starten, en zelfs met tussenkomst van Mercedes Duitsland nooit een oplossing gevonden.
Uiteindelijk de auto ingeruild voor een VW Touran, waar hij nu al een aantal jaren zorgeloos mee rond rijdt.
De nieuwe B kan mij ook absoluut niet bekoren trouwens. Al vaak zien rijden in Duitsland, zelfs met een AMG pakket er op.
Not my cuppa tea.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDie verkoopt volgens mij zeer slecht want nog geen enkele nieuwe zien rijden.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSchone kado.
2019 Mercedes G63
2019 Range Rover sport 5.0 SC
2018 BMW 530D Touring (werfwagen)
2015 BMW 428i cabrio
2019 Mercedes B
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
Comment