Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hellephant
Collapse
X
-
-
Ja, en die slijpen gewoon stukken carosserie weg en lassen zoals het hun uitkomt.
Dat er nadien auto's in 2 plooien, daar hoor je niks van.
In plaats van een homologatie of test door externe organisaties is het daar "self certification". Je bouwt, en je blijft verantwoordelijk. En als het mis gaat, dan heb je een rechtszaak aan je broek en betaal je miljoenen als constructeur.
Als lokale autolasser is het dan simpel. Failliet en opnieuw.
Trouwens, hoe kan zo'n auto die uit wat reststukken in elkaar gezet wordt door weirdo's in een maand tijd nu deftig zijn. Dat kan onmogelijk goed op de weg liggen, betrouwbaarheid is een dik vraagteken, laat staan dat het echt goed rijdt.
Kan niet dan wat een goede constructeur ontwikkelt in 5 jaar kan geevenaard worden in een paar weken.
Comment
-
duidelijk eens iets anders zien dan monkey garage. Da's televisie en da's dus show.
Lees eens eerst wat deftige magazines eer ge zo'n uitspraken doet. Hot Rod magazine is daar een goed voorbeeld van. De builds van de gerenomeerde firma's duren heus wel een heel pak langer dan een week. Die zijn daar soms jaren aan bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenduidelijk eens iets anders zien dan monkey garage. Da's televisie en da's dus show.
Lees eens eerst wat deftige magazines eer ge zo'n uitspraken doet. Hot Rod magazine is daar een goed voorbeeld van. De builds van de gerenomeerde firma's duren heus wel een heel pak langer dan een week. Die zijn daar soms jaren aan bezig.
Ze recupereren een chassis, leggen daar een nieuwe motor en/of boite in, en dan is het wat klassiek carrosseriewerk en interieurwerk.
Als je al ziet hoeveel werk een merk als BMW of Audi steekt in het testen en valideren...
De afstemming van vering, versnellingsbak, remmen etc gebeurt bij de builders gewoon niet.
Die dingen kunnen niet betrouwbaar zijn, het kan niet anders of er rammelt regelmatig een versnellingsbak of uitlaat los. Laat staan dat de koeling altijd in orde is.
Echt, wie zit daar op te wachten hier in Europa. Buiten van Tesla hebben Europese en Japanse bouwers niks te leren van de klassieke amerikaanse autofabrikanten.
Comment
-
oh boy, dat ik zelfs er nog maar een discussie over voer...
wel... als gij het crap vindt, zal ik er des te meer van genieten.
En voor de rest, informeer u eens eerst deftig eer ge zulke uitspraken doet. Ik vraag me werkelijk af wat gij leest omtrent autotechniek en dergelijke om zulke uitspraken te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenoh boy, dat ik zelfs er nog maar een discussie over voer...
wel... als gij het crap vindt, zal ik er des te meer van genieten.
En voor de rest, informeer u eens eerst deftig eer ge zulke uitspraken doet. Ik vraag me werkelijk af wat gij leest omtrent autotechniek en dergelijke om zulke uitspraken te doen.
Hij heeft het niet voor motoren met grote pistons, pistons de grote van een punaise vind die al groot genoeg.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Hij heeft het niet voor motoren met grote pistons, pistons de grote van een punaise vind die al groot genoeg.
Rijdt gelijk een dweil.
En zelfs als een dweil 1000pk heeft rijdt dat nog altijd als een dweil.
Waarom rijden die ketels de records op de ring niet aan flarden als ze het allemaal beter kunnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Inderdaad. Ik heb het niet voor autos die te groot en te lomp zijn, en ja ik heb daar al mee gereden in EU en de VS.
Rijdt gelijk een dweil.
En zelfs als een dweil 1000pk heeft rijdt dat nog altijd als een dweil.
Waarom rijden die ketels de records op de ring niet aan flarden als ze het allemaal beter kunnen?In Amerika zijn er geen bochten gelijk hier
Comment
-
Ik heb me toch krom gelachen over laatst. Ik rij op e314 richting zolder. Komt daar plots een ferrari FF opdagen met vier racepiloten in, richting circuit. Ik dacht wacht nu gaan we lachen. Ik vertraag wa naast ne camion , plakken in mijn gat, effe wachten, boem planchez. Direct 100 meter op die FF. Die kon simpelweg niet volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenIk heb me toch krom gelachen over laatst. Ik rij op e314 richting zolder. Komt daar plots een ferrari FF opdagen met vier racepiloten in, richting circuit. Ik dacht wacht nu gaan we lachen. Ik vertraag wa naast ne camion , plakken in mijn gat, effe wachten, boem planchez. Direct 100 meter op die FF. Die kon simpelweg niet volgenZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
In Amerika zijn er geen bochten gelijk hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
duidelijk al daar gereden? Heb nochtans al heel wat bochten kunnen pikken ginder.
Comment
-
Het gaat niet over topsnelheid. Het gaat over snelle tussenacceleraties. Natuurlijk is dat klein jongensachtig maar het is o zo leuk! Zeker met een amerikaanse underdog waar niemand van verwacht dat die snel zijn. Dat is toch de fun van autorijden. Als je doel is aan te schuiven in het rijtje van punt A naar B ja dan kunnen we dit forum beter sluiten. De kerel die het mij vertelde alsmede de kerels in de FF zijn allen professionele of semiprofessionele racepiloten. Wel raar dat zelfs die kerels die alle dagen op het circuit zitten hier nog van wakker liggen en daar blijkbaar veel belang aan hechten. Zegt genoeg denk ik. Ten andere die kerel die het mij vertelde wist niet dat ik het was gewoon het feit dat hij mij dit weken later vertelde out of the blue betekent toch ook dat het zelfs op die mannen grote indruk maakt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Ik ben wel fan van dit type Charger, maar dan graag zonder die lelijke spatbord verbreders en scoop op de motorkap.Last edited by The Pretender; 14/11/2018, 20:57.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
In Amerika zijn er geen bochten gelijk hier
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
echt ? zijn daar bochten ? In Amerika ???
Comment
Comment