Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Wat een beestig bakje. Sta nog altijd versteld dat ze zo goed verkopen en zo duur zijn, terwijl ze steeds achteraan bengelen in de enquête over de betrouwbaarheid in de UK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Wat een beestig bakje. Sta nog altijd versteld dat ze zo goed verkopen en zo duur zijn, terwijl ze steeds achteraan bengelen in de enquête over de betrouwbaarheid in de UK.
        Niet alleen in de UK, blijkbaar zijn ze bij Touring het meest populaire voertuig voor te takelen in de SUV klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Niet alleen in de UK, blijkbaar zijn ze bij Touring het meest populaire voertuig voor te takelen in de SUV klasse.
          Ge begrijpt dat niet hé. En toch blijven mensen dat kopen en betalen er zelfs dik geld voor. Ik verwacht net vooral van die mensen dat ze net een zeer betrouwbare wagen willen. Maar wel raar dat het bij RR onbetrouwbaar is en dat ge van Jaguar het niet hoort.

Comment

ik ging een paar jaar geleden eens met een knappe vriendin (waar ik uiteindelijk nog haar cherokee van heb overgenomen) eens kijken naar een okkazie range rover td6

....dat had ik nog nooit meegemaakt dat een tweedehandsdealer een auto afraadde van te kopen , was een lokale verkoper die we nog al eens tegenkomen in't dorp

Comment

Zijn die onbetrouwbaar dan? Wist ik niet. Ik hoor de 2 eigenaars die ik ken in mijn omgeving alleen maar stoefen erover

Anders wel knappe auto. Maja, dat zijn Italiaanse auto's ook hé
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

nogal ja, ik woon niet zo ver van één van de grootste dealers van Vlaanderen. Ken daar een mechanieker die vaak al lachend zegt dat ze nooit zonder werk zullen vallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Zijn die onbetrouwbaar dan? Wist ik niet. Ik hoor de 2 eigenaars die ik ken in mijn omgeving alleen maar stoefen erover

Anders wel knappe auto. Maja, dat zijn Italiaanse auto's ook hé
                  Om u al een voorbeeld te geven: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180131_03331266

Een betrouwbaarheidsonderzoek onder 18.000 Britse automobilisten heeft uitgewezen welke auto's het meest en minst betrouwbaar zijn. De Japanse merken scoren zeer goed, over Land Rover en Tesla zijn de Britten het minst tevreden.

Comment

HLN is nu wel niet een van mijn favoriete referenties maar het zal wel kloppen. Altijd gedacht dat RR hoogstaande betrouwbare auto's maakte. Duur zijn ze anders genoeg en met de Brexit gaat dat niet verbeteren imo.

Comment

HLN is nu wel niet een van mijn favoriete referenties maar het zal wel kloppen. Altijd gedacht dat RR hoogstaande betrouwbare auto's maakte. Duur zijn ze anders genoeg en met de Brexit gaat dat niet verbeteren imo.
                      HLN wordt veel over gepalaverd over de betrouwbaarheid, maar hetgeen ze publiceren staat meestal ook in de andere kranten. Ze verwijzen ook naar de bronnen. Hetgeen er in de link van HLN staat, is iets dat jaar na jaar in de UK wordt gepubliceerd.

Comment

Mogelijk! Ben alleen geen fan van die gazet

Comment

die gazet = vtm, ook niet mijn favo, maar tis allemaal kiezen tss pest en cholera

vrt heeft veel beter programma's met passie dikwijls gemaakt, maar hun nieuwsdienst is mij veel te gekleurd

hln heeft grootste budgetten en is altijd het eerst, belangrijk voor nachtwerkers en verslaafden

Comment

Mogelijk! Ben alleen geen fan van die gazet
                            Er blijft niet veel anders over, want bij HBVL kunt ge 90% al niet meer lezen tenzij ge ervoor betaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              die gazet = vtm, ook niet mijn favo, maar tis allemaal kiezen tss pest en cholera

vrt heeft veel beter programma's met passie dikwijls gemaakt, maar hun nieuwsdienst is mij veel te gekleurd
                              Blijft toch persoonlijk. VRT is voor mij altijd een rode cultzender geweest en als ik 1 x per jaar iets kijk erop, is het veel. Spijtig dat daar zelfs heel veel belastinggeld naartoe gaat.

VTM is het ook niet. Ik kijk vooral graag series en films en hier en daar eens een documentaire. Dus heb die zenders dan eigenlijk al niet nodig.

Comment

Blijft toch persoonlijk. VRT is voor mij altijd een rode cultzender geweest en als ik 1 x per jaar iets kijk erop, is het veel. Spijtig dat daar zelfs heel veel belastinggeld naartoe gaat.

VTM is het ook niet. Ik kijk vooral graag series en films en hier en daar eens een documentaire. Dus heb die zenders dan eigenlijk al niet nodig.
                                De politieke programma's bekijk ik helemaal niet maar de series, vooral op Canvas, zijn wel van hoog niveau en steeds zonder vervelende reclame te bekijken wanneer ik wil, ook in het buitenland.

En VTM, mag van mij helemaal afgeschaft worden. Voor de rest ARD en ZDF hier

Comment

De politieke programma's bekijk ik helemaal niet maar de series, vooral op Canvas, zijn wel van hoog niveau en steeds zonder vervelende reclame te bekijken wanneer ik wil, ook in het buitenland.

En VTM, mag van mij helemaal afgeschaft worden. Voor de rest ARD en ZDF hier
                                  Zonder reclame wss wel interessanter, maar daarvoor ga ik niet naar de series op Canvas kijken. Met zappen kom ik er wel eens op, maar niet mijn ding.

Comment

Comment

Ge begrijpt dat niet hé. En toch blijven mensen dat kopen en betalen er zelfs dik geld voor. Ik verwacht net vooral van die mensen dat ze net een zeer betrouwbare wagen willen. Maar wel raar dat het bij RR onbetrouwbaar is en dat ge van Jaguar het niet hoort.
                                      Mjah... Ik heb een RR Sport (de "oude" 2.7 V6 Diesel van toendertijd) en een RR Evoque (de 190PK 2 liter Diesel) gehad. Met allebei deze wagens nooit, maar dan ook nooit ook maar het minste probleem. Maar dan ook echt niets. Je moet een beetje geluk hebben. Ik heb trouwens ook 2 Alfa's gehad. De ene ook niets, maar dan ook geen enkel probleem. De andere de moteur gewoon "ontploft" midden op Montgommery in Bxl... Dat was minder.

Comment

tuurlijk yves, er zijn altijd veel meer mensen die sjans hebben tov die malsjans hebben, maar het slechte blijft makkelijker hangen

Comment

Wat is dat hier allemaal.
                                          Over gazetten, tv zenders enz...... dacht eens iets op te steken over de Evoque.
                                          Last edited by Gixxer; 25/01/2019, 09:36.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X