Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Wat is dat hier allemaal.
    Over gazetten, tv zenders enz...... dacht eens iets op. Te steken over de Evoque.
    Op een depanneur steken ze die vaak op ja..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Wat is dat hier allemaal.
      Over gazetten, tv zenders enz...... dacht eens iets op. Te steken over de Evoque.
      Onbetrouwbaar! Staat er toch
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik vond deze gisteren op het salon één van de mooiste interieurs van heel het salon hebben. Classy en strak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten

Mjah... Ik heb een RR Sport (de "oude" 2.7 V6 Diesel van toendertijd) en een RR Evoque (de 190PK 2 liter Diesel) gehad. Met allebei deze wagens nooit, maar dan ook nooit ook maar het minste probleem. Maar dan ook echt niets. Je moet een beetje geluk hebben. Ik heb trouwens ook 2 Alfa's gehad. De ene ook niets, maar dan ook geen enkel probleem. De andere de moteur gewoon "ontploft" midden op Montgommery in Bxl... Dat was minder.
          Ge moet idd chance hebben, maar bepaalde merken en/of types hebben meer voor dan anderen. Het is niet voor niets dat RR steeds onderaan bengelt. Ergens komen die gegevens vandaan en vaak zelfs via verschillende kanalen en bevragingen.

Deze week verscheen dat er enorm veel problemen waren met niet startende Renaults omwille een softwareprobleem. Ik postte dat op FB en ineens heel veel reacties van mensen met een Renault dat ze nog 'nooit' problemen ermee gehad hebben en dat artikel bullshit is. Maar in het artikel zelf leg Renault wel uit wat het probleem is. Dus snap niet dat het dan bullshit zou zijn.
          1 van die roepers die nog 'nooit' iets eraan heeft gehad, postte vorig jaar wel hoe zijne kleppendeksel eraf lag en hij 2 gebroken veertjes moest vervangen

De ervaring leert me ook dat bepaalde fans van een merk nooit iets aan de hand hebben met dat merk en anderen wel

Comment

je hebt altijd mensen die gedwongen in een auto zitten waarmee ze liever niet rijden, die beschrijven zelfde auto helemaal anders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              je hebt altijd mensen die gedwongen in een auto zitten waarmee ze liever niet rijden, die beschrijven zelfde auto helemaal anders
              Dat is idd zo, maar dat zal het vooral over rijerveringen gaan. Als ge nu fan zijt of niet, als het kapot gaat, gaat het kapot en tis te onnozel voor woorden om dat te verzwijgen of erover te liegen.

Ik ben nu niet bepaald fan van een bepaald merk, maar ik ga nu ook niet vertellen dat ik aan mijne Tiguan nog totaal niets heb gehad. Mijne C-Crosser en C5 destijds nauwelijks iets aan gehad en reed er graag mee. Met de DS5 de grootste miserie en mijn collega ervaart het nog elke dag. En dan overdrijf ik niet. Ik zelf ga daar niet over liegen. Maar zo zijn er idd wel fans die wel degelijk dingen verzwijgen of er net over liegen.

Zo was er ooit een periode dat er onder de motards een rush op BMW GSA's was. Praktisch iedereen die ik kende had er massa's miserie mee. Kapotte boite, kapotte carden,... Zelfs ene tot 3 x toe op 1 jaar tijd de boite kapot. Enkel 1 kennis had er nooit iets aan. Toen ik tegen hem zei dat hij precies veel meer chance had omdat hij er niets aan had, kreeg ik als antwoord: 'Ik heb er evenveel aan, maar hang het niet aan de grote klok'

Comment

Bekend fenomeen inderdaad. En hoe duurder de auto, hoe minder geneigd mensen zijn, om er over te klagen vaak, naar de buitenwereld toe.
                Dat is dan toch ergens toegeven dat ze veel geld gegeven hebben aan een miskoop hé?

Ik heb hier onlangs nog een filmpje gepost over de BMW X6 vanop youtube.
                Die scoort echt barslecht in de slalomtest, maar de commentaren er onder zijn bijna allemaal vergoelijkend....omdat het en BMW is.
                Mocht een Opel of een Hyundai zo'n resultaten neerzetten, zouden ze nogal neergesabeld worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Bekend fenomeen inderdaad. En hoe duurder de auto, hoe minder geneigd mensen zijn, om er over te klagen vaak, naar de buitenwereld toe.
                  Dat is dan toch ergens toegeven dat ze veel geld gegeven hebben aan een miskoop hé?

Ik heb hier onlangs nog een filmpje gepost over de BMW X6 vanop youtube.
                  Die scoort echt barslecht in de slalomtest, maar de commentaren er onder zijn bijna allemaal vergoelijkend....omdat het en BMW is.
                  Mocht een Opel of een Hyundai zo'n resultaten neerzetten, zouden ze nogal neergesabeld worden.
                  Niet zo zeer omdat het een BMW is, maar vooral omdat het een merk is met veel fans. Premium auto's hebben zeer veel fans. Opel en Hyundai zijn merken die in mindere mate echte fans hebben die auto na auto met het merk rijden. En ne fan zal het nooit toegeven.

Het lijstje dat ik poste in die link, daar staat onder RR nog Tesla die het slechtste scoort. Hebt gij al ooit een Tesla rijder horen klagen?

Comment

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, nu rijd ik Hyundai en ik ben zachtjes aan fan van het merk. Ik zie mij opnieuw een tijdje niet van merk veranderen. Ik ben trouwens mijn ouders een Kona aan het aanpraten en mijn vriendin rijdt ook al Hyundai. Hyundai-fans zijn mss een minderheid maar we bestaan wel. Mss moeten we een zelfhulpgroep oprichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                      Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, nu rijd ik Hyundai en ik ben zachtjes aan fan van het merk. Ik zie mij opnieuw een tijdje niet van merk veranderen. Ik ben trouwens mijn ouders een Kona aan het aanpraten en mijn vriendin rijdt ook al Hyundai. Hyundai-fans zijn mss een minderheid maar we bestaan wel. Mss moeten we een zelfhulpgroep oprichten
                      Met Hyundai is niets mis hé, behalve de herverkoopwaarde. Maar daarom betaald ge ook minder bij aankoop.

Ikzelf ben geen fan van een bepaald merk. Wel van thuis uit wat Mercedes met de paplepel ingegeven gekregen, maar eigenlijk zelf nooit aan een Mercedes geraakt. Hopelijk de volgende keer nen GLC

Ik wissel graag van wagen en dus 2 x achter mekaar dezelfde of quasi dezelfde kiezen, zou ik nooit doen. Alhouwel ik nu met de Tiguan de eerste keer in mijn leven dat mss wel zou doen. Maar dat maakt mij zeker nog geen fan van VW. Want buiten de Tiguan kunnen ze toch niets verkocht krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Zijn inderdaad net als Kia super goeie auto's, ben er ook fan van. Zitten erg mooie modellen tussen tegenwoordig en ze kunnen het zich veroorloven om permanent een ruime garantie te geven, ze weten ook waarom!

De Europese merken durven het niet
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Inderdaad prachtig dat interieur, exterieur ook trouwens

Comment

Wat mij betreft de mooiste in zijn segment. Zowel interieur als exterieur. Maar toch sowizo boven budget.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zijn inderdaad net als Kia super goeie auto's, ben er ook fan van. Zitten erg mooie modellen tussen tegenwoordig en ze kunnen het zich veroorloven om permanent een ruime garantie te geven, ze weten ook waarom!

De Europese merken durven het niet
                                Koreanen hebben op zeer korte termijn een serieuze inhaalbeweging gemaakt. Daar waar iedereen 15 à 20 jaar geleden nog vooroordelen hadden ten opzichte van Koreaanse wagens, is dit nu geheel weg. Het viel me zelfs op dat in 2009 in Los Angeles het al vol reed met KIA's. Was ook het eerste dat ze als upgrade aanboden toen ik de wagen ging afhalen, maar ze boden een Sportage aan terwijl ik daar thuis al mee reed.

Enige minpunten waarom ze de leasemarkt niet kunnen veroveren in West-Europa, is de herverkoopwaarde en de CO2. Als ge al ziet dat een Santa Fé over de 150gr CO2 zit. Als ze dat handicap nog weggewerkt krijgen, dan moeten veel merken bang beginnen krijgen.

Comment

+1
                                  in die witte op het salon zat zo'n speciale witte stoffen bekleding trouwens.
                                  Voelde bijna als jeans aan, en was ook zeer aangenaam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Enige minpunten waarom ze de leasemarkt niet kunnen veroveren in West-Europa, is de herverkoopwaarde en de CO2. Als ge al ziet dat een Santa Fé over de 150gr CO2 zit. Als ze dat handicap nog weggewerkt krijgen, dan moeten veel merken bang beginnen krijgen.
                                    En de nog steeds onterechte vooroordelen in België uiteraard. Zeker als je bekijkt hoe dik die in de rest van de wereld rondrijden.

Comment

En de nog steeds onterechte vooroordelen in België uiteraard. Zeker als je bekijkt hoe dik die in de rest van de wereld rondrijden.

Rest van de wereld is niet West-Europa waar men veeeeeeeel strengere regels heeft omtrent CO2. Een Santa Fé is in België 60% aftrekbaar voor het bedrijf, terwijl de meesten eisen dat een auto minimum 75 à 80% aftrekbaar is. bij ons is het 75%, maar kennissen van mij moeten zelfs zo laag zitten met CO2 dat ze 80% aftrekbaar zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Rest van de wereld is niet West-Europa waar men veeeeeeeel strengere regels heeft omtrent CO2. Een Santa Fé is in België 60% aftrekbaar voor het bedrijf, terwijl de meesten eisen dat een auto minimum 75 à 80% aftrekbaar is. bij ons is het 75%, maar kennissen van mij moeten zelfs zo laag zitten met CO2 dat ze 80% aftrekbaar zijn.
                                        Ik heb het niet echt over de Santa Fe, ze hebben ook andere en kleinere modellen die in pakweg Nederland veel beter verkopen. Jij hebt het over leasing en aftrekbaarheid, ik over algemene verkoop. Er zijn ook nog een paar privé rijders in deze wereld
                                        Maar ok, we zijn hier serieus off topic aan 't zagen en dat verdient deze mooie Evoque zeker niet

Comment

Vind ik ook. Maar op het salon effe in detail bekeken en ik ben toch niet wild van de materiaalkeuze van de lager gelegen zones (vb deurpanelen en middenconsole). Nogal hard, die kunststof. Zowel in de Evoque als in de Velar. Heel wat Jaguar modellen hebben daar ook last van. Is trouwens wel een veelvoorkomend probleem tegenwoordig bij heel wat merken, vind ik.

Comment

Working...
                                          X