Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, toen er nog geen SUV bestonden. Euh, die bestonden wel, maar alleen een landbouwer reed daar toen mee.
    Ooh maar das daar niet alleen suv's ze, echt alles is daar int wit

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

zo'n zuiderse g4 highline in't wit en die zie je daar nog zoooo vaak
      hier ook, maar veel minder highline en niet in't wit

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

75k voor die R-Dynamic op het salon...je hebt dan een 2-liter

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Range Rover Evoque P300e vs. BMW X3 xDrive30e - Dubbeltest

Comment

RANGE ROVER EVOQUE VERLENGD

Land Rover vult het gat tussen de Range Rover Evoque en de Velar op met een verlengde versie van de Evoque. Die auto is al eens in camouflagekostuum voor de lens van onze spionagefotograaf verschenen, maar AutoWeek kan je nu de eerste échte foto's van die Evoque LWB voorschotelen.

De huidige tweede generatie Evoque is 4,37 meter lang en daarmee is hij fors korter dan de eerstvolgende Range Rover: de 4,8 meter lange Velar. Dat Land Rover een langere versie van de Evoque in het vat heeft zitten, was al bekend. Op deze set foto's, door AutoWeek opgedoken uit de database van het Chinese Ministerie van Industrie en Transport, is de Evoque-met-een-maatje-meer voor het eerst daadwerkelijk te zien.

De verlengde Land Rover Evoque heeft een wielbasis die met 2,84 meter maar liefst 16 centimeter langer is dan die van het origineel. De wagenlengte is met 4,53 meter eveneens 16 centimeter groter dan die van de Evoque zoals die nu bij de dealers staat. Alle extra centimeters lijken ten goede te komen aan de passagiers op de achterbank. Het heeft er namelijk alle schijn van dat Land Rover simpelweg het achterste deel van de Evoque langer maakt en dat verklaar direct het ogenschijnlijk immense achterportier van de Range Rover Evoque 'LWB'.

Hoewel de verlengde Evoque ook op Europese bodem in testkostuum is gesnapt, durven we nog niet met zekerheid te zeggen of hij hier ook daadwerkelijk op de markt komt.

Comment

Range Rover Evoque P300e review

Comment

Working...
                  X