just, en geen cng + automaat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Scala (2019)
Collapse
X
-
GESPOT: SKODA SCALA MET STANDAARD ACHTERKLEP
De afgelopen maand trok Skoda het doek van een (riant uitgeruste) Scala. De nieuwe compacte hatchback neemt het stokje over van de Rapid. Net als die Rapid kreeg de Scala een achterklep met een groot achterruit waardoor de helft van de klep met glas bedekt is. Optioneel welteverstaan, want in de basis krijgt de Skoda een achterklep waar meer metaal op zichtbaar is aangemeten. We weten nu hoe dat eruit ziet.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dat zwart stuk tussen de lichten op de blauwe is toch gewoon zwart metaal, dus beiden hebben gewoon een even grote achterruit ....Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat zwart stuk tussen de lichten op de blauwe is toch gewoon zwart metaal, dus beiden hebben gewoon een even grote achterruit ....Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZonder dat zwart ziet hij er inderdaad opeens veel modaler uitEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBrussel,
Stond daar in versie voor 35000 euro
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Comment
-
Enkel de duurdere versie zijn nog maar verkrijgbaar, ook in Duitsland. Daar zou het beginnen vanaf 17350 € voor het instapmodel. Ik weet wel niet welke versies naar hier komen.
Die 95 PS starke Einstiegsversion startet bei 17.350 Euro, ist aber nicht direkt zum Marktstart erhätlich. Los geht es mit dem Scala 1.0 TSI mit 115 PS, der in der Ausstattung Ambition mindestens 21.450 Euro kostet.
Bron: AutobildEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hij is al te configureren op de website van Skoda in de versies active, ambition en style. Wat benzine betrefd is de 1.5 tsi is wel enkel te verkrijgen in combinatie met de DSG momenteel, behalve in de style uitvoering. Daar heb je enkel de 1.0. De ambition met de 1.5 zit rond de €26.000.
Comment
-
Moest, verleden tijd inderdaad.
Daarnaast, vergeet niet dat standaard kortingen vrij hoog liggen binnen de VAG. Bij een golf is 7k korting niks. Octavia idem.
BIj de scala zal dat niet zo hoog liggen als deze pas uit is mss. Maar pakt 6k korting na een tijdje, dan heb je voor 20k toch een hele mooie auto, met 150 pk, DSG en basis belangrijkste opties in die uitvoering?
Comment
-
mijn ouders hadden bij lancering octavia ook gelijk alles bij elkaar 30% korting, waarom men auto's dan zo hoog prijst
voor de buren, als die al eens toevallig in een automagazine kijken
om de staat meer te gunnen op gebied vaa
om verzekering hogere premie te gunnen
en niet alleen dit merk hoor
Comment
-
Heb ook 2 offertes.
De ene geeft 1750€ meer korting.
De andere dus minder maar daar krijg je wel 1750€ overname premie of je nu iets overlaat of niet.
Je krijg bij allebei dezelfde voorwaarden die het merk geeft maar bij de eerste heb je het gevoel dat hij iets extra gedaan heeft.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment