Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Scala (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

just, en geen cng + automaat

Comment

GESPOT: SKODA SCALA MET STANDAARD ACHTERKLEP

De afgelopen maand trok Skoda het doek van een (riant uitgeruste) Scala. De nieuwe compacte hatchback neemt het stokje over van de Rapid. Net als die Rapid kreeg de Scala een achterklep met een groot achterruit waardoor de helft van de klep met glas bedekt is. Optioneel welteverstaan, want in de basis krijgt de Skoda een achterklep waar meer metaal op zichtbaar is aangemeten. We weten nu hoe dat eruit ziet.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dat zwart stuk tussen de lichten op de blauwe is toch gewoon zwart metaal, dus beiden hebben gewoon een even grote achterruit ....
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Dat zwart stuk tussen de lichten op de blauwe is toch gewoon zwart metaal, dus beiden hebben gewoon een even grote achterruit ....
          Zou het moeten irl zien om het juist te weten maar het is in ieder geval een optie. Mooier ook imo.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zonder dat zwart ziet hij er inderdaad opeens veel modaler uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Zonder dat zwart ziet hij er inderdaad opeens veel modaler uit
              Idd!

Comment

Brussel,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Brussel,

Heb hem ook gezien. Mooi, maar die prijs...
                  Stond daar in versie voor 35000 euro

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

Ja daar klopte toch iets niet mee denk ik nee
                    Basisprijs excl. opties voor dat model was 25k.

Of moet al een soort L&K versie zijn geweest, maar ZO schoon vondk em dan toch ook weer niet. Het waren wel duidelijk speciaal zetelkes da wel.

Comment

Enkel de duurdere versie zijn nog maar verkrijgbaar, ook in Duitsland. Daar zou het beginnen vanaf 17350 € voor het instapmodel. Ik weet wel niet welke versies naar hier komen.

Die 95 PS starke Einstiegsversion startet bei 17.350 Euro, ist aber nicht direkt zum Marktstart erhätlich. Los geht es mit dem Scala 1.0 TSI mit 115 PS, der in der Ausstattung Ambition mindestens 21.450 Euro kostet.

Bron: Autobild

Comment

Hij is al te configureren op de website van Skoda in de versies active, ambition en style. Wat benzine betrefd is de 1.5 tsi is wel enkel te verkrijgen in combinatie met de DSG momenteel, behalve in de style uitvoering. Daar heb je enkel de 1.0. De ambition met de 1.5 zit rond de €26.000.

Comment

Das allemaal veel te duur, hij volgt de Rapid op, een auto die een alternatief voor Dacia moest zijn... goed bezig Skoda!

Comment

Moest, verleden tijd inderdaad.

Daarnaast, vergeet niet dat standaard kortingen vrij hoog liggen binnen de VAG. Bij een golf is 7k korting niks. Octavia idem.

BIj de scala zal dat niet zo hoog liggen als deze pas uit is mss. Maar pakt 6k korting na een tijdje, dan heb je voor 20k toch een hele mooie auto, met 150 pk, DSG en basis belangrijkste opties in die uitvoering?

Comment

De kortingen bij vag zijn wel heel erg misleidend. Kortingen tot 30% maar als je daar de recyclagepremie aftrekt schiet er nog 8% over. Heb je niets aan als je in te leveren auto geen wrak is.

Comment

En waarom zou je die premie niet nemen? Tis maar dat het paard een naam moet hebben hé. Als je geen auto inlevert krijgt de korting gewoon een andere naam.

Comment

Omdat je niets voor je wagen krijgt als je de premie neemt. Als je wagen nog €6500 waard is mis je dus de premie. Dit is de boodschap die we hebben gehad bij een vw dealer.

Comment

En ik zeg je, als je GEEN wagen inlevert, dan krijg je gewoon een ANDERE premie.

Ik heb genoeg offertes gezien van 27% korting ed. ZONDER inlevering van wagen.

Comment

mijn ouders hadden bij lancering octavia ook gelijk alles bij elkaar 30% korting, waarom men auto's dan zo hoog prijst

voor de buren, als die al eens toevallig in een automagazine kijken

om de staat meer te gunnen op gebied vaa

om verzekering hogere premie te gunnen

en niet alleen dit merk hoor

Comment

Heeft allemaal met psychologie te maken ed. inderdaad. En niet alleen naar de buren toe. Een hogere catalogusprijs want dat is die auto "waard", maar dan wel een hoge korting dan krijgen mensen het gevoel een koopje gedaan te hebben.

Comment

Heb ook 2 offertes.
                                          De ene geeft 1750€ meer korting.
                                          De andere dus minder maar daar krijg je wel 1750€ overname premie of je nu iets overlaat of niet.

Je krijg bij allebei dezelfde voorwaarden die het merk geeft maar bij de eerste heb je het gevoel dat hij iets extra gedaan heeft.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X