Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Scala (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenLigt het aan mij, imgur of aan het forum dat de afbeeldingen niet laden?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNogmaals geen verkeerde auto, maar het gaat geen succes worden.
Comment
-
VERSTERKT HET NATIONALE TEAM VAN OCTAVIA’S, SUPERBS, KODIAQS EN KAROQS
OOK SKODA SCALA OP BOEVENJACHT
De Britse hulpdiensten zijn dol op Skoda. Na een rits Octavia’s, Superbs, Karoqs en Kodiaqs krijgt de Scala nu een sirene op het dak gemonteerd.
De Skoda Scala staat nog maar net bij de dealers, maar in Groot-Brittannië valt hij al gelijk in handen van de plaatselijke hulpdiensten. Naast de opvallende bestickering krijgt de Scala een extra set ledlampen voor de zwaailichten en een sirene die drie verschillende tonen afspeelt om weggebruikers te waarschuwen.
De Scala is de compactste Skoda die door de hulpdiensten wordt ingezet. De huidige Octavia en Karoq gingen de nieuweling al voor. Pas geleden kondigde de Britse politie aan dat ze de hand had gelegd op een stel Kodiaqs RS. De Scala, die maximaal 150 pk tot zijn beschikking heeft, moet op dat vlak zijn meerdere erkennen in de Kodiaq RS, die wordt aangedreven door de 2,0-liter TDI dieselmotor met 240 pk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
nu reclame op de radio
5 jaar gratis onderhoud, garantie én herstellingen op de scala...waarschijnlijk wat ten koste van een dikke korting maar wel fijn 5 jaar onbezorgd rijden
evenwel beperkt tot 60k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNogmaals geen verkeerde auto, maar het gaat geen succes worden.Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZal goed verkopen.Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenZo goed gelijk de vorige zeker
Bijna 2 jaar later... zo'n veel geziene auto vind ik het toch niet hoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Bijna 2 jaar later... zo'n veel geziene auto vind ik het toch niet hoor?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Klopt! In andere landen zie je ze toch wel meer hoor. Knappe wagen anders, verkeerde badge echter voor de Vlaming mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment