Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLA (2019)
Collapse
X
-
Ziet er toch wel goed uit, zo een CLA.
En de tablet op het dashboard valt bij deze nog wel mee.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende nieuwe A een dag als vervangwagen gehad gisteren en wtf die wagen is volgens mij even breed als mijn W205 C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
reed'em veel 'minder' als uw (verlaagde? ) c?
kmoet zeggen dat de A wat sportiever is. de C is volgens mij zelfs niet meer comfortabel als je de A en C labels uit je hoofd weglaat.
een C coupe is wel sportiever maar die is ook zo ontworpenlets have some more member berries
Comment
-
MERCEDES-AMG KOMT MET CLA 35
Het zal weinigen écht verrassen, maar wordt nu toch officieel aangekondigd: ook de CLA krijgt een milde AMG-versie!
Op social media verschijnt een foto van een gele Mercedes-kont met “CLA 35” als type-aanduiding. Daarmee bevestigt Mercedes-AMG voor de eerste keer de komst van de sportsedan. Het merk haalt hier een ondertussen bekend trucje uit. In aanloop naar de extreme AMG 45-versies komt het eerst met de mildere AMG 35. De afgelopen tijd zagen we dat ook bij de nieuwe A-klasse hatchback en sedan gebeuren. De hatchback rijdt ondertussen op de openbare weg, de AMG 35 Limousine werd onlangs onthuld.
Bij de teaser spreekt Mercedes nog niet over een bepaald vermogen, maar wel over het gemiddelde verbruik. Met 7,2-7,3 liter per 100 kilometer ligt dat even hoog als bij de A35 Limousine. We zouden dan ook kunnen aannemen dat hetzelfde viercilinder 2,0-liter benzineblok met 306 pk en 400 Nm zijn weg naar de CLA gaat vinden. Met deze motorisering duurt een sprint vanuit stilstand naar de snelheid van 100 km/h in de A-klasse Limousine 4,8 seconden. In die auto is de top op 250 km/h begrensd.
Voor het koetswerk kun je dikkere bumpers, grote wielen en hier en daar wat spoilerwerk verwachten. Tot op heden heeft Mercedes-AMG nog niks losgelaten over de 45-varianten, maar daarvoor verwachten we een vermogen van zo’n 400 pk. Eerder deze week doken foto's van een gecamoufleerde AMG CLA op. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het daar om de 45-versie, aangezien hij vier uitlaatuiteinden kreeg aangemeten. De mildere 35-varianten moeten het tot nu toe telkens met twee exemplaren doen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
In de buurt van Alken rijd er al zo een gele A-klasse rond.Last edited by knight-rider; 06/04/2019, 01:47.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik kom op 54625 euro voor een 250 4MATIC
misschien toch eens kijken of ik de C niet kan inruilen mits een kleine opleg.
zou wel niet weten in welk kleur ik de CLA zou nemen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik kom op 54625 euro voor een 250 4MATIC
misschien toch eens kijken of ik de C niet kan inruilen mits een kleine opleg.
zou wel niet weten in welk kleur ik de CLA zou nemen
Comment
Comment