Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel de A en CLA zijn groter geworden en vind ze eigenlijk kwa ruimte bijna gelijk aan de vorige C.
moet nog altijd eens tijd maken om te passeren bij de dealer
Dit valt mij ook op, er bestaat al zeker interne concurrentie onder de twee modellen, en ik zie niet dat de C zal winnen... hetzelfde is bezig bij Audi met de A4/A3 en bij VW met de broertjes van de Tiguan
Downsizing is niet enkel voor de motoren !
Lijkt me heel knap in iridium silver. Voor mij is de A in al zijn varianten toch nog steeds de wel willen maar niet kunnen Mercedes. (ondanks toch het stevige prijskaartje)
Heb er nog nooit mee gereden, dus misschien is dat wel helemaal onterecht. Mensen die hun ervaring hierover kunnen delen? (Rijervaring vergeleken met C en E klasse)
Dit valt mij ook op, er bestaat al zeker interne concurrentie onder de twee modellen, en ik zie niet dat de C zal winnen... hetzelfde is bezig bij Audi met de A4/A3 en bij VW met de broertjes van de Tiguan
Downsizing is niet enkel voor de motoren !
Onderhuids zijn de verschillen groter, kijk maar eens naar het onderstel + versnellingsbak, geluidsisolatie, gebruikte materialen op de minder zichtbare onderdelen. Of deze onderhuidse verschillen de meerprijs verantwoorden is een ander verhaal maar eens een bepaald niveau van kwaliteit/beleving bereikt is wordt de meerkost om een een paar schamele % progressie te boeken aanzienlijk.
Lijkt me heel knap in iridium silver. Voor mij is de A in al zijn varianten toch nog steeds de wel willen maar niet kunnen Mercedes. (ondanks toch het stevige prijskaartje)
Heb er nog nooit mee gereden, dus misschien is dat wel helemaal onterecht. Mensen die hun ervaring hierover kunnen delen? (Rijervaring vergeleken met C en E klasse)
misschien dat dit anders zal zijn als de nieuwe C er is maar op dit moment staat de A op gelijke hoogte als de C op vlak van materiaal kwaliteit interieur en rijden (wel FWD vs RWD)
De CLA is veel dynamisch/sportiever afgesteld dan de C of de A sedan.
De E blijft merkbaar 2 klassen hoger als je in beide wagens hebt gezeten
misschien dat dit anders zal zijn als de nieuwe C er is maar op dit moment staat de A op gelijke hoogte als de C op vlak van materiaal kwaliteit interieur en rijden (wel FWD vs RWD)
De CLA is veel dynamisch/sportiever afgesteld dan de C of de A sedan.
De E blijft merkbaar 2 klassen hoger als je in beide wagens hebt gezeten
Heb onlangs een nieuwe e-coupe kunnen rijden en dit is inderdaad wel een trap hoger dan de C klasse.
Het interieur vind ik voor 80% identiek, behalve de nieuwe widescreen maar heel de middelconsole is quasi hetzelfde. De stoelen van de E zitten beter maar nu niet om van achterover te vallen.
Hij rijdt wel veel zachter dan de C. Iets om naar uit te kijken.
je moet vb eens op de middenconsole duwen. je voelt direct het verschil tussen een C en een E.
de stoelen in de E zijn zachter maar verder weinig verschillend
toen ik de truck passeerde wist ik al niet goed wat kiezen...in feite geen voorkeur, de berline is erg geslaagd maar zal itt de cla, amg 'nodig' hebben...cla mag zonder, puurder
Comment