Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLA (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2020 Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake - Test

Last edited by Jocar; 13/12/2020, 15:26.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mottig kleurtje op deze auto.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat geel? Ik vind dat net een mooie kleur waarin alle lijnen van de auto mooi te zien zijn.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Dat geel? Ik vind dat net een mooie kleur waarin alle lijnen van de auto mooi te zien zijn.
          Ik ook, maar niet op deze auto. Smaken hé

Comment

• Idd ja, zou ook wel erg zijn als iedereen dezelfde smaak had he, het zou maar eentonig zijn op de baan.

Bij Claes en Zonen hebben ze een tijdje zo eentje in de showroom gehad, maar is van vorige week blijkbaar weg.
            Eerst hadden ze een rode, maar die heeft maar heel kort in de showroom gestaan, die gele heeft er toch enkele maanden gestaan.
            Al de rest wat ze staan hebben zijn grijze en zwarte auto's.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Idd ja, zou ook wel erg zijn als iedereen dezelfde smaak had he, het zou maar eentonig zijn op de baan.

Bij Claes en Zonen hebben ze een tijdje zo eentje in de showroom gehad, maar is van vorige week blijkbaar weg.
              Eerst hadden ze een rode, maar die heeft maar heel kort in de showroom gestaan, die gele heeft er toch enkele maanden gestaan.
              Al de rest wat ze staan hebben zijn grijze en zwarte auto's.
              Bij incompetente Claes en Zonen zet ik nooit nog een voet binnen, al geven ze er eentje gratis weg

In 't rood vind ik 'm dan wel weer best te pruimen.

Comment

• dat geel is ook een kleur die meestal niet mag in leasing, hoewel wijzelf daar geen beperking op hebben

Comment

• Mercedes CLA Shooting Brake in-depth review - the most stylish estate money can buy?

Comment

• CLA250e 2021 - The baby CLS packed with technology!

Comment

• Kwa rijden kan zo een cla nog altijd niet tippen aan een c jammer genoeg want kwa looks zou ik de c er zo voor inruilen
                      lets have some more member berries

Comment

• das ook deels wat je wil natuurlijk, rijdt een hot hatch beter als een grote berline...velen zeggen van wel

de ene wil agiliteit de andere comfort, de 500 rijdt even goed als de s, en eigen kind is schoon kind

Comment

• De Mercedes CLA 250e Shooting Brake is een goede plug-in hybride maar.....

Comment

• Mercedes CLA 35 AMG 2022

Comment

Working...
                            X