Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLA (2019)
Collapse
X
-
Dat geel? Ik vind dat net een mooie kleur waarin alle lijnen van de auto mooi te zien zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat geel? Ik vind dat net een mooie kleur waarin alle lijnen van de auto mooi te zien zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Idd ja, zou ook wel erg zijn als iedereen dezelfde smaak had he, het zou maar eentonig zijn op de baan.
Bij Claes en Zonen hebben ze een tijdje zo eentje in de showroom gehad, maar is van vorige week blijkbaar weg.
Eerst hadden ze een rode, maar die heeft maar heel kort in de showroom gestaan, die gele heeft er toch enkele maanden gestaan.
Al de rest wat ze staan hebben zijn grijze en zwarte auto's.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIdd ja, zou ook wel erg zijn als iedereen dezelfde smaak had he, het zou maar eentonig zijn op de baan.
Bij Claes en Zonen hebben ze een tijdje zo eentje in de showroom gehad, maar is van vorige week blijkbaar weg.
Eerst hadden ze een rode, maar die heeft maar heel kort in de showroom gestaan, die gele heeft er toch enkele maanden gestaan.
Al de rest wat ze staan hebben zijn grijze en zwarte auto's.
In 't rood vind ik 'm dan wel weer best te pruimen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment