Hij ziet er wel een stuk statiger uit dan het huidige model, waarvan de achterkant er echt niet goed uitzag..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Serie - Facelift (2019)
Collapse
X
-
Two months after its official online reveal and three and a half years after the launch of the sixth generation, the facelifted 2020 7 Series has entered production at BMW’s Dingolfing plant in Germany.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMooie wagen, buiten die afgrijselijke snuit. Maar daar zullen de Chinezen, Russen en Arabs massaal voor vallen wsl.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMooie wagen, buiten die afgrijselijke snuit. Maar daar zullen de Chinezen, Russen en Arabs massaal voor vallen wsl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
Is al een tijdje dat zowel MB als BMW wagens voor een specifiek (niet Europees) publiek aan het maken zijn: die kleur van het leder en de motieven erin, al dat chroom vanbinnen, zowel als vanbuiten...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ondertussen er al redelijk wat gezien, en front valt al beetje mee, al blijven de nieren te groot
Achterkant is echt wel verbetering
Had niet verwacht dat er direct al zoveel zouden verkocht zijn, van de nieuwe A8 ben ik er nog maar echt weinig tegen gekomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenNieren vallen groot uit maar stralen iets uit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment